درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی است اما مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاست یک بام و دوهوای طیف اصلاح‌طلب در آستانه انتخابات به یکی از استراتژی‌های همیشگی آنان مبدل شده است تا جایی که در هر دوره با سناریوی متفاوتی اجرا می‌شود.
در کوتاه مدت پیش بینی می‌شود که منافقین به طور پنهانی و بدون شعار‌های آشکار به یک گروه بسیار ثروتمند و با نفوذ تبدیل شود که از لابی‌های پنهان نیز برخوردار است. در کوتاه مدت نیز پیش بینی می‌شود که از گروه فعلی و جریان سیاسی به یک فرقه ایدئولوژیک تبدیل شوند.
تلاش برای تقلیل اقدام موهن آتش زدن قرآن کریم در سوئد به عنوان یکی از مصادیق و نمونه های آزادی بیان و مسائل فردی، نمی تواند ابعاد سیاه و پلید این رفتار را توجیه کند.
زمانی که هند جایگاه چین را به‌عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان گرفت، ناظران از خود می‌پرسیدند: آیا دهلی‌نو می‌تواند از پکن عبور کند و به ابرقدرت جهانی بعدی تبدیل شود؟ در نگاه اول، آمار و ارقام به‌نظر اینگونه نشان می‌دهند. این سوال با سفر نارندرا مودی به واشنگتن معنادارتر شده است.
درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر آنکه صحبت‌هایش که اکنون به بهانه انتخابات فدراسیون بازنشر می‌شود مربوط به گذشته بوده و حالت نصیحت‌گونه داشته، خواستار ماندن علیرضا دبیر تا المپیک 2024 پاریس شد.
در نگاه جناب علم الهدی، قطع رابطه ایران و عربستان در دولت قبلی، افتخار ملی است.
«مکرون» بعد از دیدار با «مسیح علی نژاد» در کنفرانس مونیخ گفت: از نظر تاریخی، تغییر رژیم در سایر کشورها نتوانسته درگیری ها را حل کند و "یک شکست کامل" بوده است.
مردم در ازای فداکاری‌هائی که برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب و نظام می‌کنند از حکمرانان انتظار صداقت و پرهیز کردن از سیاست یک بام و دو هوا دارند. مردم از تمام فعالان سیاسی با هر سلیقه و گرایشی که هستند انتظار دارند برای حل مشکلات کشور دست به دست همدیگر بدهند و صادقانه عمل کنند. این، انتظار زیادی نیست. در عین حال، مردم این سؤال مهم و بی‌پاسخ مانده در طول تاریخ را هم از حکمرانان دارند که قدرت چقدر می‌ارزد که برای داشتن آن و از دست ندادن آن هر کاری می‌کنید؟
درصورتیکه که کشور با وضعیت بحرانی جمعیت رو به رو است اما هنوز شاهد یک بام و دوهوای مسئولان در اعطای وام فرزندآوری به مشمولان غایب از خدمت سربازی هستیم.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که جامعه جهانی سیاست یک بام و دو هوا را کنار بگذارد و برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند.
دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران معتقد است که یک بام و دو هوای صدور مجوز برای واحدهای صنفی فعال در مراکز تفریحی باید رفع شود.
رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین تأکید کرد: کاملا متعهد به تامین حقوق ملت ایران هستیم.
گروه‌بندی مسابقات لیگ بسکتبال غرب آسیا در حالی انجام شده که ذوب آهن به عنوان نماینده دوم ایران، به خاطر اعمال برخی مقررات قطعی کردن حضور خود را منوط به برخی حساب و کتابِ های مالی کرده است.
گروه‌بندی مسابقات لیگ بسکتبال غرب آسیا در حالی انجام شده که ذوب آهن به عنوان نماینده دوم ایران، به خاطر اعمال برخی مقررات قطعی کردن حضور خود را منوط به برخی حساب و کتابِ های مالی کرده است.
«الهام علی اف» امروز در پیام تبریکی خطاب به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز پیروزی اعلام کرد: اتحاد باکو- آنکارا بر اساس اصل یک ملت، دو کشور در جهان بی‎نظیر است.
«الهام علی اف» امروز در پیام تبریکی خطاب به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز پیروزی اعلام کرد: اتحاد باکو- آنکارا بر اساس اصل یک ملت، دو کشور در جهان بی‎نظیر است.
‌علیرضا موسوی، کوهنورد ایرانی تصاویری شگفت‌انگیز بر فراز بالاترین نقطه بام ایران ثبت کرده که در اینجا می‌بینید. او می‌گوید که این یازدهمین صعود او و دومین بار است که با یک گروه از جوانان پس از تمرین دو ماهه به قله دماوند می‌رسد. این تصاویر در شهریورماه و با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه ثبت شده‌اند.
حضور هواداران بانو در استادیوم آزادی برای استقلالی ها خوش یمن بود و آنها با تک گل کوین یامگا به پیروزی دست یافتند.
علی مطهری نوشت: مصداق «یک بام و دو هوا» همین‌جاست: در یک دولت برجام باید در مجلس رسیدگی و یک ماه به دولت فحاشی شود و در دولت دیگر نیازی به رسیدگی برجام با اضافاتش در مجلس نیست.
عضو هیات مدیره سندیکای کنسرو از سیاست گذاری دولت در حوزه تنظیم بازار کالاهای اساسی به شدت انتقاد کرد و گفت: تعلل مسئولان بازار رب گوجه فرنگی را دچار نابه سامانی کرده است.
ربیعی از یک بام و دو هوای حامیان دولت رئیسی در توجیه گرانی های اخیر و حمله به گرانی های دوره روحانی انتقاد کرد
توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی به میزبانی دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار یک بام و دوهوای صدا و سیما، در مورد عملکرد VoDها گفت: از متولیان و مسئولان پلتفرم‌ها و VoDها درخواست کرده‌ایم تا برای بررسی موضوع و ارائه راهکارها جلسه‌ای مشترک میان مجلس، رییس سازمان صدا و سیما و فعالان این صنعت و پلتفرم‌های اصلی برگزار کنند اما مدیران صدا و سیما عنوان کردند، برگزاری چنین جلسه‌ای در شأن رئیس محترم سازمان صدا و سیما نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ