رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تعیین ماموریت برای کمیسیون امور داخلی کشور جهت رسیدگی به اتفاق تلخ رخ داده برای «مهسا امینی»،گفت:فصل الخطاب همه عمل به قانون و رفتار قانونمندانه باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مصوبه کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس در ارتباط با ادغام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه‌های کشور از دستورکار مجلس خارج شد.
پورابراهیمی بیان کرد: شاخص بازار سرمایه به شاخص قبل از سال ۱۴۰۱ بازگشته و عملاً در بازده منفی در سال ۱۴۰۲ قرار داریم که این مسئله قطعاً به صلاح کشور نیست و باید برای آن تصمیم‌گیری شود. البته اقدامات خلافی نیز انجام شده که در قالب اعمال ماده ۲۳۴ و ارجاع پرونده آن به دستگاه قضایی در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با حضور رئیس بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع آخرین وضعیت اجرای قانون صدور چک در دستور کار کمیسیون قرار داشت.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هیئت رئیسه مجلس باید هر چه زودتر طرح تحقیق و تفحص از راه آهن را در دستور کار قرار دهد.
گویا قرار است طرح مربوط به فضای مجازی دوباره در دستور کار مجلس قرار گیرد زیرا نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یک عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی که گفت هیات رئیسه باید طرح مربوط به فضای مجازی را در دستور کار مجلس برای بررسی قرار دهد، گفت که این طرح در دستور قرار می گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رؤسای ۴ کمیسیون تخصصی مجلس، دستور تشکیل کارگروهی ویژه برای رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان را صادر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله اخیر در خوی گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر روند خدمت رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر ضرورت توسعه اقتصادی میان ایران و الجزائر این موضوع را نخستین دستور کار کمیسیون مشترک عالی دو کشور در تهران عنوان کرد.
احتمالا در روز‌های آینده بازهم شاهد اظهارنظر‌هایی مبنی بر ممنوعیت عرضه خودرو و یا تداوم عرضه خودرو در بورس باشیم؛ ابهاماتی که می‌تواند در نهایت به فرآینده عرضه خودرو به بازار لطمه وارد کند و فضای هیجانی در بازار را تشدید کند؛ زیرا قیمت‌ها در بازار خودرو تابع عرضه و تقاضاست.
نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار آن شد که طرح اصلاح قانون مهریه در دستور کار صحن مجلس قرار گیرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مراحل نهایی را در کمیسیون طی می کند و به زودی در دستور کار صحن مجلس قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: طرح ساماندهی تجمعات در کارگروهی ذیل این کمیسیون در حال بررسی است و سپس بر اساس اولویت در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طرح ساماندهی تجمعات در کارگروهی ذیل این کمیسیون در حال بررسی است و سپس بر اساس اولویت در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.
رئیس قوه قضائیه گفت: مدیرکل دفتر مجلس قوه قضائیه مأموریت دارد با همکاری رئیس دیوان عدالت و کمیسیون شوراهای مجلس، ظرف دو ماه، رسیدگی به پرونده‌های ناظر بر انتخابات گذشته شهروروستارا تمام کند.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مجلس از مدت ها پیش بحث تعیین مکان هایی معین برای برگزاری تجمعات را دنبال کرده و در این روزها نیز مجددا این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار گرفته تا طرحی جامع با در نظر گرفتن تمام ابعاد تجمعات تهیه شود.
درپی اتفاق ناگواری که برای مرحومه مهسا امینی رخ داد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مامور بررسی این حادثه و گزارش آن شد. رئیس مجلس پیش از این تاکید کرده بود: «ما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا علت حادثه روشن و شفاف شود و آن نیز به صورت رسمی اعلام شود، هیچ شکی در این نیست.»
طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق به درخواست عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و دستور رئیس مجلس شورای اسلامی، به کمیسیون انرژی برگشت.
با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امور داخلی کشور، کمیته ویژه پیگیری ابعاد موضوع «مهسا امینی» تشکیل شده است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی از آغاز بررسی موضوع «مهسا امینی» توسط کمیته ویژه ای در این کمیسیون با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تعیین ماموریت برای کمیسیون امور داخلی کشور جهت رسیدگی به اتفاق تلخ رخ داده برای «مهسا امینی»،گفت:فصل الخطاب همه عمل به قانون و رفتار قانونمندانه باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تعیین ماموریت برای کمیسیون امور داخلی کشور جهت رسیدگی به اتفاق تلخ رخ داده برای «مهسا امینی»،گفت:فصل الخطاب همه عمل به قانون و رفتار قانونمندانه باشد.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمار دقیقی از تعداد فرزندان مسئولان در خارج از کشور وجود ندارد و فعلا قطع ارتباط والدین با فرزندانی که چنین رویه‌ای را در پیش‌گرفته‌اند در دستور کار است.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس در مورد فولاد مبارکه گفت: آخرین پیگیری‌ها از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیات رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضاییه ارسال شود.
گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار موفق شد اصلاح ساختار را به صورت واقعی در مجموعه خود پیاده‌سازی کند تا با بازتعریف فعالیت نیروی انسانی و چابک‌سازی برای این مجموعه را محقق کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ