گویا پیر امریک اوبامیانگ بی‌تاب بازگشت به بارسلوناست و این را با استوری جدیدش در اینستاگرام نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: از سال ۱۴۰۰ دستمزد کارگرها گران شده است اما قیمت نان زیاد نشده است؛۹۰ درصد هزینه‌های نانوایی از بازار آزاد تامین می‌شود.
محسن برهانی حقوقدان در روزنامه شرق نوشت:درباره موضوع حجاب و عفاف پیش‌نویس‌های پنج‌گانه‌ای از سوی نهاد‌های مختلف نگاشته و تحویل قوه قضائیه شد. درنهایت قوه قضائیه لایحه‌ای را در ۹ ماده تهیه و به دولت ارسال و دولت نیز آن را برای مجلس ارسال کرد.
منابع عبری از چراغ سبز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم در راستای تشدید حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری خبر دادند.
ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، با باشگاه بارسلونا به توافق شخصی رسیده است.
یک مقام ارشد صهیونیستی گفته است که حمایت تل آویو از خواسته عربستان برای غنی سازی اورانیوم دور از ذهن نیست.
با اعلام فابریزیو رومانو، فقط چراغ سبز باشگاه پاریس برای انتقال مارکو وراتی به الهلال باقی مانده است.
منابع ترکیه ای از روند رو به رشد روابط بازرگانی و تجاری میان این کشور و عربستان خبر دادند و اینکه ۱۸ شرکت ترکیه مجوز صادرات به عربستان را دریافت کرده اند.
پارلمان چک با افزایش حضور نظامیان آمریکا در این کشور موافقت کرد.
مهاجر عراقی که چندی پیش به قرآن در سوئد هتاکی کرد، مجددا چراغ سبز پلیس سوئد را برای سوزاندن قرآن و پرچم عراق در مقابل سفارت این کشور در سوئد گرفته است.
یک مقام عراقی به اخبار مربوط به معافیت تحریمی جدید آمریکا که به بغداد اجازه می دهد که هزینه گاز وارداتی از ایران را بپردازد، واکنش نشان داد.
تونی کروس با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام، پیامی روشن برای کیلیان امباپه فرستاد.
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن با وجود آگاهی از خطرات زیانبار بمب‌های خوشه‌ای علیه غیرنظامیان، قصد دارد هزاران بمب خوشه‌ای را در اختیار اوکراین قرار دهد.
برناردو سیلوا که ستاره بازی سیتی-رئال مادرید بود، درباره آینده‌اش و شایعه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن حرف زد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
چند روز پس از تکذیب وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر امکان پرداخت پول به ایران، گزارش‌ها حاکی از چراغ سبز دولت بایدن نسبت به پرداخت بخشی از بدهی عراق به ایران است.
رئیس دفتر روابط بین الملل حماس به موضع گیری درباره روابط این جنبش با عربستان پرداخت.
برونو گیمارش، هافبک نیوکسل، از رابطه خوبش با پپ گواردیولا خبر داد تا شایعات درباره انتقالش به منچسترسیتی بیش از پیش افزایش یابد.
در حالی که چند روزی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا می‌گذرد و قیمت اسکناس دلار در این مرکز در کانال ۴۱ هزار تومان در نوسان محدود بوده است، امروز خبری مبنی بر امکان دوباره برای خرید و فروش ارز در صرافی‌ها منتشر شد.
در حالی که چند روزی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا می‌گذرد و قیمت اسکناس دلار در این مرکز در کانال ۴۱ هزار تومان در نوسان محدود بوده است، امروز خبری مبنی بر امکان دوباره برای خرید و فروش ارز در صرافی‌ها منتشر شد.
دولت آمریکا اعلام کرد که اوکراین خود باید درباره عقب نشینی از منطقه باخموت در جمهوری دونتسک تصمیم گیری نماید.
رئیس جمهور ترکیه از چراغ سبز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره فروش جنگنده های اف ۱۶ به آنکارا پرده برداشت.
ارمنستان نسبت به پذیرش طرح های روسیه در قره باغ ابراز امیدواری کرد.
طی روزهای اخیر مواضع آنکارا درباره سوریه به گونه ای بوده است که ناظران امور از آن به مثابه چراغ سبز و تغییر لحن ترکیه در قبال دمشق نام می برند هر چند برخی با دیده تردید به این تحول می نگرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ