فیلم لحظه برخورد صاعقه در ماندول لس آنجلس آمریکا را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از برخورد با هنجارشکنان طی ایام اخیر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ره آورد این برخورد جدی، تامین امنیت شهروندان بوده است.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای ۸ استان از جمله تهران از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و سقوط سنگ در ارتفاعات خبر داد.
مقامات امدادی پاکستان اعلام کردند که بر اثر برخورد صاعقه روز یکشنبه به بخش هایی از استان پنجاب در شرق پاکستان ۱۱ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
لحظه‌ای وحشتناک از برخورد صاعقه به هواپیمای مسافربری را در این ویدیو مشاهده کنید. منبع: Viral Videos
این اتفاق در سال ۲۰۱۹ افتاد که در پرتاب آپولو ۱۲ برخورد صاعقه چند مورد از ابزار‌های دقیق، نمایشگر‌ها و مخازن سوخت موشک ساترن را خاموش کرد که با تلاش متخصصین موشک نجات یافت از آن زمان تمامی موشک‌ها مجهز به سیستم خنثی سازی صاعقه هستند.
تصاویری از لحظه وحشتناک برخورد صاعقه به یک درخت در فلوریدا را مشاهده میکنید.
فیلمی از لحظه برخورد صاعقه به برج میلاد تهران را از نگاه دوربین یک شهروند مشاهده می‌کنید.
سبزوار ـ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: یک پیرمرد ۸۰ ساله در یکی از روستاهای این شهرستان خراسان رضوی در پی برخورد صاعقه جان باخت.
تصویری از لحظه برخورد صاعقه با زمین در بجستان که شب گذشته رخ داده است را ببینید.
لحظه تکان‌دهنده از اصابت صاعقه به یک ساختمان چند طبقه را ببینید.
منابع روس تصاویری از برخورد صاعقه به یک موشک روسیه لحظاتی پس از پرتاب آن، منتشر کرده اند.
جمعه ۱۵ مرداد ماه برخورد صاعقه با میله پرچم داخل یک سنگ باعث شد تکه‌هایی از آن سنگ روی چادر کوهنوردان در بارگاه سوم دماوند سقوط کند و یک کوهنورد جان خود را از دست بدهد و چند مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شوند. هفته گذشته نیز یک کوهنورد ۶۴ ساله در منطقه خطرناک یخار دماوند سقوط کرد و هنوز پیکرش پیدا نشده است.
در پی اصابت صاعقه به یک انبار نفتی در شهر ماتانزانس کوبا ده‌ها نفر مفقود و زخمی شدند.
به دنبال برخورد صاعقه به تأسیسات انبار نفت در استان «ماتانزاس» کوبا، آتش سوزی گسترده ای روی داد و بر اثر آن ۶۷ نفر زخمی و ۱۷ تَن نیز مفقود شدند.
سی‌ان‌ان گزارش کرد براثر برخورد صاعقه به نزدیکی کاخ سفید ۳ نفر جان خود را از دست دادند.
لحظه برخورد صاعقه به ساختمان کاخ سفید آمریکا را مشاهده می‌کنید.
این مقامات آتش نشان همچنین اظهار کردند که این چهار نفر در حین یک توفان بسیار شدید در پارک «لافایت» در واشینگتن، دی. سی بودند که صاعقه به آن‌ها برخورد کرده است.
بخشدار سوسن از توابع ایذه گفت: برخورد صاعقه موجب جان باختن یک زن جوان و مصدومیت یک نفر دیگر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ