عکسی از شادی کی‌روش با کریم انصاری فرد هنگام به ثمر رسیدن گل اول ایران مقابل ولز نشان می‌دهد کی‌روش هیجانی وصف ناپذیر و خطرناک را تجربه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
دروازه‌بان جوان تیم استقلال پس از جدایی از این تیم به جمع بازیکنان تیم شمس آذر قزوین پیوست تا در مسیر دشوار این تیم برای حضور در لیگ برتر به عنوان بازیکن به میدان برود.
مهدی عبدی با عقد قراردادی به تراکتور پیوست تا در نهایت پس از کش و قوی های فراوان از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شود
نوع تازه‌ای از ماهیان موسوم به موئنخواسیا اخیر در بخشی از رودخانۀ آمازون کشف شده است؛ این ماهی به ویژه به خاطر رنگ زرد و درخشانش بسیار منحصر به فرد است.
تسنیم تصاویری از حضور فرزاد بادپا خادم حرم حضرت شاهچراغ (ع) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را منتشر کرده است. فرزاد بادپا در تاریخ ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) توانست با فداکاری، تروریست داعشی را زمین‌گیر کند.
اپل در ساخت تلفن‌های هوشمند امروزی بسیار معروف است، اما آیفون‌های این شرکت، سال ۲۰۰۷ معروف شدند. اما اولین تلفن هوشمندی که دنیا به خود دید، سال ۱۹۹۴ بود. نام این تلفن «IBM Simon» بود.
در آستانه‌ی رونمایی گوشی‌های جدید اپل، تصاویر ماکت واقعی آیفون ۱۵ پرو فاش شده است. درگاه USB-C در این تصاویر خودنمایی می‌کند.
رایانه «اپل A-» که توسط استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران این غول فناوری در سال ۱۹۷۶ به صورت دستی اسمبل شده و اتصال یافته و لحیم شده بود. در یک حراجی به قیمت ۷۰۰،۰۰۰ دلار (۳۵ میلیارد تومان) خریداری شد.
شرکت اپل طرح جالبی را برای خوشامدگویی به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار برده است.
رکوردشکنی ارزش سهام اپل یک هفته پس از معرفی هدست ویژن پرو اتفاق افتاده است. Vision Pro اولین محصول کاملاً جدید کوپرتینویی‌ها از سال ۲۰۱۴ تا به امروز محسوب می‌شود که قیمت بالایی دارد.
Noise ColorFit Pulse ۳ دارای چندین ویژگی است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. یکی از این ویژگی‌ها Noise Buzz است که امکان تماس مستقیم از صفحه شماره گیری، دسترسی به گزارش تماس‌ها و امکان ذخیره حداکثر ۱۰ مخاطب در ساعت هوشمند را فراهم می‌کند. همچنین دارای DND هوشمند است که از اعلان‌ها در هنگام خواب برای یک شب آرام‌تر جلوگیری می‌کند و تشخیص خودکار ورزش برای ادغام یکپارچه با سبک زندگی فعال کاربران را نیز در خود جای داده‌است.
کاربران گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو اوایل دی‌ماه در شبکه‌های اجتماعی به چنین مشکلی اشاره کرده بودند، بااین‌حال، جزئیات دقیق مربوط به آن، ازجمله اینکه آیا اپل درحال‌حاضر مشکل را بررسی می‌کند یا اینکه این مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری است، در آن زمان ناشناخته بود. همچنین یکی از نیرو‌های پشتیبانی اپل اعلام کرده بود که این مشکل به درایور‌ها برمی‌گردد و به‌زودی آپدیتی برای آن منتشر خواهد شد.
شماری از کاربران، باگ جدید آیفون ۱۴ را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله ردیت گزارش کرده‌اند. جالب اینکه هر شخص تعداد خطوط و رنگ خاصی را اعلام کرده است! به‌گفته اپل، این مشکل نقص سخت‌افزاری نیست و صرفا باگ نرم‌افزاری iOS است. به‌نظر می‌رسد تا زمانی‌که اپل یک آپدیت جدید را برای رفع این مشکل منتشر نکند، هیچ راه‌حل مشخصی وجود ندارد.
شیائومی با معرفی نخستین دسکتاپ خودش رسماً وارد بازار کامپیوتر‌های شخصی (PC) شد. شیائومی مینی هاست، نام این کامپیوتر جمع‌وجور است که به راحتی می‌توانید با یک دست آن را حمل کنید و بدون دردسر داخل کیف شما جای می‌گیرد. از نظر ظاهری و ابعاد مینی کامپیوتر شیائومی را می‌توان با مک مینی اپل مقایسه کرد.
در لحظه گل اول ایران به ولز، ضربان قلب کارلوس کی‌روش به طرز نگران‌کننده‌ای بالا رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ