شاگردان شمسایی می‌توانند در یک کشور آسیایی به مهم‌ترین افتخار تاریخ فوتسال ایران دست پیدا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقشه های باستانی جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف است که شامل داستان‌های مسافران و تاریخ‌های می‌شود که مبتنی بر اساطیر هستند؛ به همین دلیل است که مدت‌ها پس از درست کردن این نقشه‌ها، در بسیاری از آن‌ها هیولاها، اژدها، جانوران دریایی و خشکی‌های فرضی وجود دارند.
محل اردوی تیم ملی بسکتبال در ترکیه در راه آماده سازی جام جهانی مشخص شد.
در تهران قدیم چند میدان با کارکرد تجاری وجود داشت که برخی از این میدان‌ها محل خرید و فروش کالا‌های خاصی به‌ویژه احشام و ملزومات آنان بودند.
اهواز - محل شهادت شهید محمد قنبری در ایذه کاملاً نشان می‌دهد که جنایتی علیه این شهید از سوی راننده خودروی تیبا صورت گرفته است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل برنامه‌ریزی حملات تروریستی علیه روسیه هدف قرار گرفت.
سومین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) به دلیل ترافیک کاری به جای مشهد به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی و شهرداری تهران درباره محل جدید ساخت کارخانه آسفالت تهران توضیحاتی داد.
اگر سایت موزه شهری در خیابان مولوی تهران و در محل کشف اسکلت بانوی هفت‌هزارساله (محدوده میدان محدودیه خیابان مولوی) ایجاد می‌شد، یقینا روی بافت اجتماعی و فرهنگی و زندگی مردم آن منطقه تاثیر مثبت می‌گذاشت.
محل برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان تهران در لیگ برتر مشخص شد.
محل برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت برزیل مشخص شد.
وجود دارو‌های اضافی و مازاد مصرف در خانه‌ها، یکی از معضلات روز‌های خانه تکانی ایرانی‌ها است. بدانید که گرما، هوا، نور و رطوبت ممکن است به داروی شما آسیب برساند. دارو‌های خود را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال، آن را در کشوی کمد یا کابینت آشپزخانه خود دور از اجاق گاز، سینک و هر وسیله گرمایی نگهداری کنید. شما همچنین می‌توانید دارو را در یک جعبه ذخیره سازی، در یک قفسه، یا در یک گنجه نگهداری کنید
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در سازمان لیگ در حال انجام است و بر همین اساس محل برگزاری فینال این مسبقات مشخص شد.
محل برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای محل تامین اعتبار پرداخت دیه مستحقان دریافت دیه را تعیین کردند.
فدراسیون فوتبال ایران و عراق فعلا در مورد محل برگزاری مسابقه دوستانه به توافق نرسیده‌اند.
رسانه عراقی از مکان بازی دوستانه ایران با عراق خبر داد.
امروز هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با سومین سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این سانحه، فردا(یکشنبه) محل سقوط هواپیمای اوکراینی در شهریار توسط بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلباران می‌شود.
نمای جدید از محل شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نزدیک فرودگاه بغداد را ببنید.
بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
ملی پوشان بدمینتون ایران در کمپ AOP (پروژه المپیک آسیا) مالزی اردوی آماده سازی خود را برگزار خواهند کرد.
مشهد - مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: محل اصلی نزاع غرب با انقلاب اسلامی پیشرفت ایران اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی و حکمرانی دینی است.
شهر کرمان میزبان بازی سوپرجام فوتبال ایران بین استقلال و نساجی شد.
سازمان لیگ محل برگزاری دیدار سوپرجام باشگاه‌های کشور را مشخص کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ