نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: در حالی که تورم ۵۰ درصد افزایش یافته، افزایش ۱۰ درصدی حقوق، زندگی را برای قشر کارمند سخت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی در ساختمان ها گفت با افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حد اقل ۴۰ درصد بالا برد.
وزیر نیرو در جلسه مشترک با اعضای انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان دستور افزایش ۱۰ درصدی میزان برق مصرفی واحدهای سیمانی را در فصل گرم سال جاری صادر کرد.
به طور مشخص هر پنج سانتی‌متر افزایش سایز دور ران با کاهش ۱۸ درصدی خطر مرگ زودرس مرتبط است، زیرا سایز ران، شاخصی برای میزان عضله‌ای است که فرد حمل می‌کند نه چربی.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: در یک سال گذشته سرعت اینترنت همراه حدود ۵۰ درصد و اینترنت ثابت حدود ۱۰ درصد بهتر شده است.
امکان ارائه سی ان جی رایگان نیست، کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی و افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از هموطنانی که در کل استان‌ها سفر کرده اند به شهر مبدا برنگشته اند.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ۱۰ درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور نیز در حال حاضر ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش آمار بیماران بستری است؛ بنابراین باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی ضد کرونایی را رعایت کرد تا نوروز با درد کرونا و بیماری همراه نشود.
مجید علی نازی گفت: ۶۴ لندینگ‌کرافت، ۲هزارنفربرای بازرسی و کنترل ایمنی شناورها،۴۸ شناور مسافری دریایی و ۱۲۰شناور امداد و نجات آماده خدمت‌رسانی به منظور انجام سفرهای دریایی نوروز هستند.
مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه محصولات شب عید در میادین حداقل ۱۰ درصد ارزان‌تر از نرخنامه پیشین خبر داد و گفت: خشکبار ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر ارائه می‌شود.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
مجید مشعلچی گفت: بیمه مرکزی با توجه به وضعیت سخت معیشتی مردم پیشنهاد افزایش صفر تا ۱۰ درصد دیه را در لایحه بودجه داده است.
آذربایجان می‌خواهد در سال جاری صادرات گاز به ترکیه را ۱۹ درصد افزایش داده و به ۱۰ میلیارد مترمکعب برساند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی گفت: واردات آیفون ۱۴ هنوز تعیین تکلیف نشده است و تا به این لحظه واردات تجاری نداشته ایم؛ همچنین فروش گوشی های مسافری قانونی نیست.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از افزایش ۱۰ درصدی ذخیره گاز در مخزن شوریجه در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
رئیس مرکزراهبردی شرکت ملی گاز گفت: پیش بینی مصرف گاز برای روز جاری ۵۹۰ تا ۶۰۰ میلیون مترمکعب است که نسبت به شنبه گذشته که ۵۴۰ میلیون متر مکعب بود که افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز را نشان میدهد.
رئیس سازمان اورژانس تهران از افزایش ۱۰ درصدی ماموریت‌های اورژانس تهران با افزایش آلودگی هوا در پایتخت خبر داد.
مدیر عامل بانک شهر گفت: در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، عزمی راسخ برای تحقق و به سرانجام رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی در سراسر ایران اسلامی داریم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش ۱۰ درصدی وقوع انواع جرایم و کاهش ۳۰ درصدی کشف جرایم در مجموعه تهران بزرگ خبر داد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان بانک‌های دولتی به دنبال پیگیری جدی این وزارتخانه و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نیمه دوم امسال خبر داد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان، گفت: مجلس زیر بار افزایش ۱۰ و ۲۰ درصدی مستمری مددجویان نرفت.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با افزایش شدید قیمت کالاها، همخوانی ندارد و مردم از این وضعیت گله مند هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ