خواب ناکافی و بی‌کیفیت می‌تواند فشار خون طبیعی را در طول خواب شبانه مختل کند و منجر به افزایش فشار خون شود. فشار خون بالا یک ریسک فاکتور مهم برای سکته مغزی و بیماری‌های قلبی عروقی به شمار می‌آید. بی‌خوابی و سایر اختلالات خواب بر سیستم گردش خون نیز تأثیر منفی دارند. در سایر تحقیقات نیز روابطی بین خواب ناکافی و اختلالاتی مانند دیابت، بیماری قلبی و زوال عقل گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی در هفته دوم لیگ برتر مقابل وستهم 3-1 شکست خورد. آبی‌های لندن در هفته اول مقابل لیورپول به تساوی رسیده بودند.
مهم‌ترین سؤالی که همواره با شنیدن راکتور اراک به ذهن متبادر می‌شود، فرجام قلب سیمانی بازمانده از برجام است. اینکه قلب سیمانی راکتور (کالندریا) کجاست و در چه شرایطی نگهداری می‌شود.
سرمربی موقت تیم ملی برزیل فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد. از نکات مهم این لیست می‌توان به بازگشت نیمار به سلسائو اشاره کرد.
نکونام: خوب یا بد باید بازی‌ها را ببریم
تیم ملی بانوان هاکی چمنی ۵ نفره ایران در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش برابر عمان به پیروزی رسید.
وقتی صحبت از یک رژیم زیبایی موثر می‌شود، نکات زیادی مطرح هستند. اما تنها چیزی که هرگز در مورد آن به اندازه کافی نمی‌شنوید، همان مهم‌ترین عامل است: خواب برای زیبایی! خوابی خوب می‌تواند به شما کمک کند تا با احساس شادابی و زیبایی از خواب بیدار شوید.
برخلاف ادعای موجود، دو تیم شناخته‌شده تورنمنت کافا با تیم اصلی حاضر شده‌اند.
همه ما اهمیت خواب را می‌دانیم، اما چقدر کافی است و چه زمانی باید بخوابیم. اگر پیرو قوانین هستید و می‌خواهید به هفت تا نه ساعت توصیه شده توسط متخصصان برای بزرگسالان زیر ۶۵ سال برسید باید زمان خواب خود را بر اساس ساعتی که باید از خواب بیدار شوید مهندسی معکوس کنید.
به گفته محققان، عادات خوب خوابیدن با ریسک کمتر نارسایی قلبی مرتبط است.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش یکی از فینال‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشت.
سرمربی نفت مسجد سلیمان هنوز به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است و درخواست کمک از مسئولان را دارد.
خطر مرگ و میر ناشی از کم خوابی در افرادی که فعالیت بدنی کمتری داشتند، ۱۶ درصد و و خطر مرگ ناشی از خواب بیش از حد در این افراد، ۳۷ درصد بیشتر بود.
مهدی تارتار می‌گوید برنامه گرفتن از مربیان ایرانی اقدام خوبی بوده است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خوب بودن برای ارتش کافی نیست. ارتش با چنین پشتوانه‌، ظرفیت و خانواده‌های صبور و کم‌نظیر می‌تواند به الگویی برای کشور تبدیل شود.
فردین یوسفی می‌‌گوید پیام حیدری در دیدار مقابل پرسپولیس با سوت‌های خود، بازیکنان صنعت نفت را عصبی کرده بود.
مدافع مس رفسنجان در بازگشت به ترکیب تیمش نزدیک بود مقابل ذوب‌آهن گلزنی کند.
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به سطح کیفی فنی فوتبال باشگاهی کشور گفت: با توجه به شرایطی که حاکم است، خوب شد که کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.
«هوراسیو دی لا ایگلسیا»، نویسنده ارشد مطالعه، می‌گوید: «بدن ما یک ساعت شبانه روزی طبیعی دارد که به ما می‌گوید چه زمانی در شب بخوابیم. اگر در طول روز که خورشید بیرون می‌آید به اندازه کافی در معرض نور قرار نگیرید، ساعت بدن شما به تعویق می‌افتد و شروع خواب شبانه را به عقب می‌اندازد.»
پیروزی خفیف آلمان مقابل عمان در شبی رقم خورد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ نمایشی سزاوارانه را ارائه کردند.
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به سخنان حسین جلالی نماینده اصفهان گفته امروز این حمایت‌ها از حرف دشمنان بدتر و ضربه سنگین‌تری است. حمایت از نظام خوب است، اما اینکه بخواهید هر چیزی را برای دفاع از آن فدا کنید، سرانجامی نخواهد داشت.
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به سخنان حسین جلالی نماینده اصفهان گفته امروز این حمایت‌ها از حرف دشمنان بدتر و ضربه سنگین‌تری است. حمایت از نظام خوب است، اما اینکه بخواهید هر چیزی را برای دفاع از آن فدا کنید، سرانجامی نخواهد داشت.
سرخیو بوسکتس از پیروزی پرگل برابر بیلبائو خوشحال بود و در پایان بازی گفت که اطمینان دارد ژاوی از سبک بازی تیم و نتیجه پایانی راضی است.
هافبک تیم فوتبال سپاهان می‌گوید شرایط این تیم خوب است و خودش هم دیگر مصدومیتی ندارد.
حدادی که همیشه اعتقاد دارد برای آمادگی بیشتر باید اردویی در آمریکا داشته باشد، همواره به خواسته‌ای که در سر دارد می‌رسد. او پیش از المپیک، رقابت‌های جهانی یا رقابت‌های آسیایی نیز که شده چند‌هفته‌ای خودش را به بهانه آماده‌سازی به اردویی خارجی که غالبا هم در آمریکا‌ست می‌رساند، این بار هم با وجود اعتراضات زیادی که درباره سفرش به آمریکا وجود داشت، دوباره به مدت دو هفته راهی ینگه دنیا ش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ