فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خوب بودن برای ارتش کافی نیست. ارتش با چنین پشتوانه‌، ظرفیت و خانواده‌های صبور و کم‌نظیر می‌تواند به الگویی برای کشور تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گاهی حتی زیبا و یکدست بودن پوست هندوانه هم خوب بودن مزه‌ی هندوانه را تضمین نمی‌کند. به خاطر داشته باشید که همیشه باید هندوانه را قبل از خرید وزن کنید. هندوانه باید سفت و سنگین باشد.
ژاپنی‌ها در جشن کسب مدال برنز در لیگ ملت‌های والیبال یوجی نیشیدا را فراموش نکردند.
عدل خو با عنوان این مطلب که ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
علیرضا بیرانوند امروز با حضور در خیابان عباس‌آباد و بیمارستان ارتش یک روز ویژه برای پسر ۱۶ ساله پرسپوليسی ساخت.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا از آماده بودن شاگردانش و تلاش برای اجرای یک بازی زیبا صحبت کرد.
رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا طی نامه‌ای رسمی از میزبانی ایران در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا قدردانی کرد و بر قابل ستایش بودن مهمان نوازی ایرانیان و مدیریت مسابقات تاکید کرد.
دی‌سانتیس در بخشی از این مصاحبه با روزنامه اسرائیل‌هیوم به موضوع ایران پرداخته و ضمن انتقاد از سیاست‌های «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا گفته که «خوب بودن با ایرانی‌ها جواب نمی‌دهد.»
اهواز - پدر سرباز مجروح شده در حادثه روز گذشته ایذه از مساعد بودن حال فرزندش بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داد.
اهواز - پدر سرباز مجروح شده در حادثه روز گذشته ایذه از مساعد بودن حال فرزندش بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داد.
مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اختلاف این قهرمانی فقط دو امتیاز و یک شوت بود. به همین دلیل چیزی از ارزش‌های تیم خوب کاله کم نمی‌شود.
کودکان به طور فزاینده در محیط‌هایی رشد می‌کنند که خوب غذا خوردن و فعال بودن را برای آنان دشوار می‌کند و این موضوع علت اصلی بروز اپیدمی چاقی است.
زن آشفته انگلیسی تا حد امکان با آن دسته دخترانی که تصویری بی‌عیب و نقص از زندگی خود به نمایش می‌گذارند، فاصله دارد و همین باعث شهرتش شده، هر چند اگر در سطح فضای مجازی باقی بماند. او زنی است که می‌داند چه چیزی در زندگی اهمیت بیشتری دارد.
در نامه شماری از دیپلمات‌های پیشین آمریکایی به بایدن مطرح شده است که راهبرد فعلی بایدن مبنی بر کاهش تحریم‌ها در قبال رفتار خوب، خطرناک است چراکه «به جای متکی بودن بر اهرم فشار آمریکا، بیشتر متکی بر اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است.»
در کابین پیکاپ بهمن G ۹ نیازی به استفاده از نورپردازی نبوده، اما در این خودرو همچین آپشنی مشاهده می‌شود. فضای بیشتر پیکاپ‌ها در دنیا بر کاربردی بودن تاکید بسیاری دارند. مثال دیگر استفاده از سانروف در این خودرو است؛ چیزی که در بیشتر پیکاپ‌ها دیده نمی‌شود.
مطهری گفت: انقلابی عمل کردن یعنی مطابق عقل عمل کردن. در برخی موارد دولت خوب عمل نکرده است. مثلا می‌توانست برجام را زودتر به نتیجه برساند که این کار را نکردند. می‌توانست با آژانس انرژی اتمی زودتر به توافق برسد که این کار را نکردند.
اراک- رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند، گفت: دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد به هم ریختن و تجزیه کشور را داشت.
در شرایطی که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اشتباهات تیم خودشان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد، سرخپوشان تهرانی خوب بودن تیمشان را دلیل رسیدن به این برد ارزشمند عنوان کردند.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در حالی از باز بودن در‌های دیپلماسی به روی ایران صحبت می‌کند که جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است که پیش رفتن با برجام ممکن نیست.
شاید مصرف روزانه یک یا ۲ لیوان قهوه در روز برای شما خوب باشد، اما بهتر است درباره قهوه بیشتر فکر کنید؛ شاید این کار استخوان‌ها را شکننده‌تر کنند.
شاهین توکلی، مدافع مس رفسنجان، معتقد است عملکرد خوب این تیم در خط دفاعی، حاصل تلاش تمام بازیکنان است.
بعد از گزارش‌هایی که درباره وخامت حال پله و قریب‌الوقوع بودن مرگ او منتشر شد بیمارستان محل بستری اسطوره برزیلی اعلام کرد حال عمومی او بهبود پیدا کرده و پله در وضعیت پایدار قرار دارد.
سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: پیروزی برابر کره‌جنوبی یک افتخار بزرگ و خوب برای زنان والیبالیست ایران محسوب می‌شود.
اردشیر مطهری نماینده گرمسار در مجلس یازدهم نوشت: عدم اعتقاد برخی به ‎ژن خوب مشکل خودشان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ