حدادی که همیشه اعتقاد دارد برای آمادگی بیشتر باید اردویی در آمریکا داشته باشد، همواره به خواسته‌ای که در سر دارد می‌رسد. او پیش از المپیک، رقابت‌های جهانی یا رقابت‌های آسیایی نیز که شده چند‌هفته‌ای خودش را به بهانه آماده‌سازی به اردویی خارجی که غالبا هم در آمریکا‌ست می‌رساند، این بار هم با وجود اعتراضات زیادی که درباره سفرش به آمریکا وجود داشت، دوباره به مدت دو هفته راهی ینگه دنیا ش
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس بعد از ریزش های متولی هفته گذشته امروز با وضعیت مثبتی روبرو شد.
سعید مهری در لیست 25 نفره تیم ملی برای مسابقات کافا قرار گرفت.
گزارشها در برزیل حاکی است فدراسیون فوتبال این کشور از استخدام کارلو آنچلوتی ناامید شده و دوریوال جونیور، سرمربی سائوپائولو، را برای هدایت سلسائو انتخاب کرده است.
Street Fighter 6 نظر منتقدین را به خود جلب کرد.
برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، از کسب سهمیه چمپیونزلیگ توسط شیاطین سرخ و ناکامی لیورپول در کسب سهمیه برای طعنه زدن به رقیب سنتی تیمش استفاده کرد.
سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید تیمش به دنبال کسب سه امتیاز در بازی نفت آبادان بود.
در حالی که شایعات پیرامون کریستیانو رونالدو به اوج خود رسیده، او با یک گل آمادگی خود را نشان داد و با چند اکت، به گمانه‌زنی‌ها دامن زد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل لیورپول درباره مهارهای درخشانی که در این مسابقه داشت صحبت کرد و گفت در پایان بازی تلخی و شیرینی همزمان را احساس می‌کند.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در حالی از باز بودن در‌های دیپلماسی به روی ایران صحبت می‌کند که جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است که پیش رفتن با برجام ممکن نیست.
ذوب‌آهن پیروزی در شهرآورد را با نتیجه شکست ۲-۱ عوض کرد.
نام پسر مربی تیم ملی تپانچه در میان دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی به چشم می‌خورد.
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به سطح کیفی فنی فوتبال باشگاهی کشور گفت: با توجه به شرایطی که حاکم است، خوب شد که کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.
تبریز - پاسور تیم والیبال مس سونگون با بیان اینکه تیم مس امروز خوب ظاهر شد و شایسته پیروزی بود، گفت: حضور هواداران در بازی امروز قوت قلبی برای ما بود و دست تک تک هواداران را می بوسیم.
ژاوی اعتراف کرد که بارسا امشب برابر اتلتیکو چندان خوب بازی نکرد ولی گفت که کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بالایی داشت.
رئیس فدراسیون کشتی که صبح امروز (20 آذر) بعد از وزن‌کشی با اعضای تیم صحبت کرد، به آنها گفت که پاداش جام‌جهانی آمریکا بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد.
آرژانتین در آستانه بازی حساس یک‌چهارم نهایی مقابل هلند نگران آمادگی هافبک خود رودریگو دی‌پل است.
دراگان استویکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان، می‌گوید حذف شدن علیرغم پیروزی می‌توانست بسیار دردناک باشد.
رودریگو دی‌پُل، هافبک آرژانتین، معتقد است شکست عجیب ۲-۱ برابر عربستان نتایج بسیار مثبتی برای آرژانتین در پی داشت.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که بازیکنان برابر آمریکا دیر به خودشان آمدند گفت: تیم ملی فقط در دقایق پایانی خوب کار کرد که این برای پیروز شدن کافی نبود.
ریس جیمز، ستاره تیم ملی انگلیس، در بازی شب گذشته چلسی برابر میلان دچار مصدومیت شد.
فیروزجا به مصاف کاسپاروف افسانه‌ای می‌رودنابغه ایرانی جهان شطرنج، بعد از عملکرد خوب در رقابت‌های سن لوئیس آمریکا این‌بار در تورنمنتی جدید در حضور کاسپاروف دست به مهره خواهد شد. فیروزجا به مصاف کاسپاروف افسانه‌ای می‌رود
نابغه ایرانی جهان شطرنح بعد از عملکرد خوب در رقابت های سن لوئیس آمریکا این بار در تورنمنتی جدید در حضور کاسپاروف دست به مهره خواهد شد.
قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان می‌گوید به خاطر آسیب‌دیدگی کتفش هم لیگ سال گذشته را از دست داده و هم امسال را، او دو سال است که هیچ درآمدی ندارد.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، به شکست برابر لهستان واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ