لیونل مسی به کیلیان امباپه توصیه کرده به یک باشگاه خاص ملحق شود و تاکید کرده، هر جا می‌روی، سراغ یک پروژه برنده برو.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
بازیکنان الشارجه پس از برگزاری تمرین امروز برای سفر به تمرین آماده شدند.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر هواداران ایشان توصیه می‌کنند که استراحت کنند تا بهبودی کامل حاصل شود. اما این‌که چه روزی به شورا باز می‌گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان پس از درگیری‌های اخیر طالبان با مرزبانان کشورمان، گفت: طالبان توجیه شده و مرزهای ما آرام و رفت و آمدها برقرار است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی امشب مقابل سیتی تاکید کرد که شاگردانش می دانند در چنین بازی های بزرگی چه باید بکنند.
خبر‌های مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کریمیان درباره تکالیف و پیک دانش آموزی گفت: براساس مصوبات، پیک نوروزی منسوخ شده و امسال هم پیک نوروزی نداریم و توصیه خاصی هم برای تکالیف نوروزی دانش آموزان نیست.
جانشین پلیس راه راهور فراجا گفت:با توجه به بارش برف در روزهای اخیر و همچنین استمرار بارش‌ها در اغلب استان‌های کشور، توصیه ما این است که هموطنان حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.
تمرینات روزهای پایانی تیم جوانان ایران اینروزها در کمپ تیم های ملی دنبال می شود و صمد مرفاوی آخرین توصیه های فنی را به شاگردانش یادآور می شود.
سردار آزمون در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در آستانه انتقال به مارسی در لوشامپیونا بود اما مسئولان بایر لورکوزن با درخواست باشگاه فرانسوی مخالفت کردند.
رایج‌ترین اشتباهی که مردم در مورد روتین‌های مراقبت از پوست مرتکب می‌شوند این است که آن‌ها را بیش از حد پیچیده می‌کنند. مردم دوست دارند آخرین روند‌های مراقبت از پوست را همانطور که در رسانه‌های اجتماعی توصیه می‌شود دنبال کنند که اغلب ممکن است برای هر پوستی مناسب نباشد و منجر به تحریک آن شود.
در آخرین نشانه‌ای از آنچه اسرائیل و متحدان جدید عرب آن به عنوان رویکردی جدید برای درک تاریخ یهودیان در خاورمیانه توصیف می‌کنند؛ طومار تورات که از هولوکاست باقی مانده، در یک موزه امارات در معرض دید عموم قرار گرفت.
بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز به کار خواهد کرد که امروز خبرهای مهمی منتشر شد که ممکن است بر بورس فردا تاثیرگذار باشد. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ خبر‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، سیاسی و بورسی در رسانه‌ها منتشر شد که این ده خبر می‌توانند برای بورس فردا مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
مدافع تیم فوتبال عربستان که در دیدار مقابل آرژانتین از ناحیه فک دچار شکستگی شده بود، پس از پایان جراحی، در پیامی وضعیت سلامتی خود را خوب توصیف کرد.
رئیس پارلمان روسیه سقوط دو موشک در خاک لهستان را از اقدامات تنش آفرین اوکراین توصیف کرد.
دومین تنیسور برتر جهان بازی در آخرین تورنمنت فصل را عالی توصیف کرد.
حسینعلی شهریاری، درباره آخرین وضعیت شهر زاهدان پس از حوادث چند روز گذشته در این شهر گفت: وضعیت زاهدان الحمدالله آرام است و توصیه همه این است که آرامش در این منطقه حفظ شود و مسئولان سیاسی و امنیتی هم قرار شده بررسی‌های لازم را انجام دهند.
امروز مطالبی همچون آخرین قیمت دینار عراق در بازار تهران، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور، استخراج بیت کوین بدون آلودگی زیست محیطی، خبری مهم برای سهامداران وملل، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۱۶ شهریور، همه آنچه باید در مورد اتکاسا بدانید | هر سهم اتکاسا چقدر می‌ارزد؟، افزایش سرمایه ۸ نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران اتکاسا بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
میخائیل گورباچف، آخرین رهبر جماهیر شوروی در آگهی تبلیغاتی «پیتزا هات» حضوری جنجالی داشت. این تبلیغ از سال ۱۹۹۸ در بسیاری از کشورهای جهان به‌جز روسیه پخش شد. گورباچف از درآمد آن که نمایش پیروزی سرمایه‌داری در روسیه توصیف شد، برای تامین مالی پروژه‌های بنیادش استفاده کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توصیه کرد با رویکرد کارشناسی اقدام به خریداری سهام کنند.
محمد القحطانی تاجر سعودی امروز در قاهره هنگام سخنرانی در یک کنفرانس درگذشت. در ویدئوی منتشر شده، القحطانی هنگام سخنرانی در کنفرانس عربی و آفریقایی روی زمین می افتد. او سپس به بیمارستان منتقل می شود، اما تلاش ها برای نجات او ناکام ماند. آخرین سخنان او تمجید از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر بود که او را رئیس بشریت و مرد صلح توصیف کرد.
امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند‌ماه) بخشی از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از طریق افزایش سرمایه از محل صرف سهام و به‌صورت پذیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نویسی آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ