تیم‌های نوجوانان ایران و کره جنوبی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که راه‌های دیپلماتیک برای باز پس گیری طلب ایران از کره جنوبی به نتیجه نرسیده است ما چاره‌ای جز پیگیری مطالبات از طریق داوری نداریم لذا دولت لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد که به تصویب مجلس هم خواهد رسید.
احتمال می‌رود که شکایت ایران در دادگاه ویژه‌ای با حضور نمایندگان دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد. نکته‌ای که وجود دارد آن است که موافقت‌نامه ایران و کره در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری بوده و به اختلافاتی که مستقیما از سرمایه‌گذاری ناشی ‌شده، اشاره شده است.
رئیس جمهور «لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره به داوری» را به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
تیم نوجوانان ایران با شکست دو بر صفر کره جنوبی با شایستگی و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی شد.
تیم نوجونان ایران با ارائه یک نمایش قدرتمندانه با پیروزی دو بر صفر مقابل کره‌ جنوبی به عنوان صدرنشین به دور بعدی مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا صعود کرد.
تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر کره جنوبی به مرحله بعدی رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافت.
تیم نوجوانان ایران از ساعت 17:30 در آخرین بازی مرحله ی گروهی به مصاف کره جنوبی می رود.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار ایران – کره جنوبی در هفته ی پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی را یک دیدار رویایی و هیجان انگیز خواند.
تیم نوجوانان ایران آخرین بازی در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی را در استادیوم پاتوم تانی انجام می دهد.
شاگردان حسین عبدی آخرین تمرین خود پیش از دیدار مقابل کره جنوبی را انجام دادند.
مرتضی محصص به پیروزی تیم نوجوانان ایران در مصاف با کره جنوبی و صدرنشینی در گروه B جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی خوشبین است.
صعود کره جنوبی به مرحله ی یک چهارم نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی در گروهی که ایران قرار دارد، قطعی شد.
شاگردان حسین عبدی در دیدار مقابل تیم نوجوانان قطر متوقف شدند.
تیم های نوجوانان ایران و کره جنوبی مدعیان اصلی صعود در گروه B جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی بشمار می روند.
احتمالا ایران و کره‌جنوبی برای ششمین بار در مرحله یک چهارم نهایی باهم روبه‌رو خواهند شد.
نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز پنج‌شنبه در اظهاراتی مدعی شد: اینکه ایران بتواند با اخاذی هسته‌ای تمامی شهرهای آمریکا را تهدید کند، تاریخ را تغییر می‌دهد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری کره، در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک انتصاب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی، بر توسعه همکاری‌های دو کشور در مسیر استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای و مقابله با هرگونه یکجانبه‌گرایی تاکید کرد.
ساعاتی پس از آن که وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد در واکنش به اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی سفیر این کشور در تهران را احضار کرده است، سئول نیز سفیر جمهوری اسلامی ایران را فراخواند.
رئیس مرکز همکاری‌های تخصصی و مطالعات راهبردی بین‌المللی وزارت ارتباطات با تشریح همکاریهای ارتباطی با دو کشور کره جنوبی و روسیه، چشم انداز روابط آتی را مثبت ارزیابی کرد.
تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا مقابل عربستان به برتری رسید.
نخستین محموله نفت ونزوئلا در دو سال گذشته که به اروپا ارسال شد، کمک کرد صادرات نفت این کشور عضو اوپک در ماه میلادی گذشته ۶۱ درصد افزایش پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ