رئیس سازمان سنجش یادآور شد: نتایج به صورت دو مرحله اعلام می‌شود، نتایج اولیه به صورت نمرات کل آموزش و پرورش، نمرات آزمون نوبت دی ۱۴۰۱ و نمرات آزمون نوبت تیر ۱۴۰۲ را تا آخر هفته اعلام می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح حادثه شب گذشته پله برقی خیابان تختی که منجر به قطع عضو یک دختر بچه ۹ ساله شد گفت: دستگاه‌های متولی نتایج بررسی خود را پس از اتمام بررسی‌ها اعلام خواهد کرد.
در پی ایجاد سوال و ابهام برای مشتریان درخصوص نحوه قیمت‌گذاری محصول دناپلاس دستی، گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور پاسخ‌گویی به افکار عمومی، جزییات قیمت‌گذاری این خودرو را اعلام کرد.
جزئیات ثبت نام انتخابات ریاست انتخابات هیات فوتبال استان تهران مشخص شد.
مجلس ترحیم آن مرحومه، ساعت ۱۶ تا ۱۷ همان روز در مسجد فاطمیه برقرار خواهد بود.
در حالی که روز گذشته قرار بود، قیمت‌های جدید خودرو‌های تولید داخلی از سوی شورای رقابت اعلام شود، با یک روز وقفه، به صورت ناقص و در حد درصد تغییر قیمت‌ها از سوی یک مقام مسئول در این شورا رسانه‌ای شد.
رهبر انقلاب اسلامی اول فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر ثامن‌الحجج، حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) سخنرانی خواهند کرد.
طرح جزئیات عرضه خودرو این طرح از ۲۰ام اسفندماه آغاز خواهد شد و از ۲۰ام تا ۲۳ام اسفند متقاضیان فرصت ایجاد حساب وکالتی دارند؛ مبلغ واریزی برای ثبت نام ۱۰۰میلیون تومان اعلام شده است.
نتیجه علمی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به صورت کارنامه حاوی نمرات خام بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
قاسم عسکری‌نسب با اشاره به جزئیات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار، اعلام کرد: فعالیت این خط کشتیرانی کاهش مدت زمان انتقال کالا از ۴۵ روز به ۲ هفته را در پی داشته است.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
صحرایی گفت: پنج تصمیم کلیدی و کلان در هیئت امنا داشتیم که مصوبه نخست برنامه راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۶ بود. قبلا برنامه دانشگاه تا افق ۱۴۰۴ را داشتیم که با اصلاحات جدی، به عنوان برنامه جدیدی به تصویب رسید و دارای ۳۰ نشانگر برای پیشرفت آینده نظام تعلیم و تربیت است که موظف به عملیاتی کردن آن هستیم.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد.
سقف تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیاتی از عملیات جدید نیروهای این کشور در بندر الضبه را تشریح کرد.
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ایران امروز ساعت ١۶ در کمپ خود در دوحه تمرین خواهد کرد.
چهارمین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه از شبکه سوم پخش می‌شود.
دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه فردا پنجشنبه 19 آبان ماه به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
معاون سازمان حج و زیارت در خصوص نقل و انتقال فیش های حج تمتع و نقش تسهیل گری سازمان حج توضیحاتی ارائه کرد.
اعلام جزئیات تحویل بلیط جام جهانی به هواداران ایرانی از زبان داوود پرهیزگاری سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مزایده فوق العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت برگزار می شود.
وکیل خانواده مهسا امینی گفت: مهسا امینی به بیماری تیروئید هم مبتلا بوده است. خانم مهسا امینی ۲۲ سال سن داشت و با توجه به وضعیت آب و هوایی غرب کشور که کوهستانی است و به علت باران‌های سیل آسا در آب‌های آنجا به دلیل کمبود ماده لیون، مانند اکثر همشهری‌های خود به بیماری تیروئید مبتلا بوده و، اما این بیماری هم هیچ تاثیری در حادثه‌ای که برای او به وجود آمده نداشته است. زیرا به دلیل نتایج آزمایش سالیانه مهسا امینی که توسط پزشک متخصص او انجام می‌شد، صراحتا اعلام شده که نیازی به تهیه قرص بیماری تیروئید نیست و حتی نیازی به تغییر دوز مصرف آن قرص‌ها هم ندارد.
داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سؤالاتی دارند می‌توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از طریق بخش پاسخگویی سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام یا با شماره ۰۲۱۴۲۱۶۳ در ساعات اداری در میان بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ