بدنساز ژاپنی در 62 سالگی همچنان با انگیزه های بزرگی تمرینات سخت خود را دنبال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضعف عضلات می‌تواند منجر به تق تق کردن ستون فقرات هنگام حرکت بشود. طولانی نشستن یا ایستادن منجر به وارد آمدن فشار زیاد به مفاصل و حتی ایجاد درجاتی از آرتروز در مفاصل می‌شود و حتی می‌تواند با درد، علاوه بر این صدا‌ها همراه شود.
تمرینات جلوی بازو تنها راه تقویت عضلات بازو نیستند. یک مطالعۀ تازه می‌گوید انجام حرکاتی که ماهیچه را کش می‌آورند در زمانی بسیار کوتاه‌تر می‌توانند عضلات را تقویت کنند.
یکی از بهترین پارت‌های اندام کنونی لانسفورد عضلات کواد او هستند که شدیدا نظرگیرند. عضلات پای درک با آوندهای پیدا و خط‌بندی‌هایی که با هم تقاطع پیدا می‌کنند، شاید بهترین بخش از پکیج بدنساز آمریکایی باشد.
مچ دست که یکی از مهمترین و پرکارترین عضلات بدن انسان است، می‌تواند به دلایل مختلفی دچار مشکل و ضعف شود، اما باید دانست که علاوه بر راه حل‌های پزشکی برای درمان آن، ضعف مچ دست را می‌توان با تمرینات ساده ورزشی تقویت کرد.
کمبود منیزیم می‌تواند منجر به سفتی و انقباض عضلات شود که به آن کمبود منیزیم می‌گویند. لرزش انگشت شست ممکن است نشان دهنده یک کمبود منیزیم باشد.
گرفتگی عضلات پا می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و کیفیت زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این مطلب با علت و روش جلوگیری از گرفتگی عضلات پا آشنا می‌شوید.
منیزیم به تنظیم اعصاب و عملکرد عضلات کمک می‌کند، قند خون را در سطح متناسب نگه می‌دارد و فشار خون را نیز تنظیم می‌کند. متخصصان بر این باورند که کمبود منیزیم با میگرن مرتبط است.
متخصص ارتوپد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این‌که گرفتگی عضلات یا اصطلاحا قلنج به دلیل وضعیت قرارگیری بدن و استفاده بی‌رویه از گوشی‌های هوشمند و سیستم‌های الکترونیکی تبدیل به معضلی شایع شده است، گفت: زندگی پشت میزی مهمترین علت گرفتگی عضلات است.
کریس رونالدو همچنان فرم خوب بدنی‌اش را حفظ کرده است.
توجه به سلامت و تغذیه سالمندان از صرف هزینه‌های هنگفت درمانی جلوگیری می‌کند که می‌توان این هزینه‌ها را در بخش‌های توسعه‌ای سرمایه‌گذاری کرد.
بر اساس نتایح تحقیق جدید، نوشیدن شیر میوه‌ای به آرامش عضلات تحت فشار کمک می‌کند.
محافظت از استحکام و سلامت عضله‌های بدن، یکی از اصول کلیدی برای داشتن زندگی سالم و فعال است. با این‌حال، توده‌های عضلانی بدن پس از ۵۰ سالگی بین ۱ تا ۲ درصد در هر سال کمتر می‌شوند و استحکام و قدرت آن‌ها نیز سالانه بین ۱.۵ تا ۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل هم استفاده منظم از مواد غذایی خاصی که نقش موثری در افزایش توده‌های عضلانی دارند، بسیار مهم است.
ماهی‌های چرب مانند سالمون، تن، قزل‌آلا و... در گروه بهترین منابع برای دریافت اسیدهای چرب امگا-۳ قرار می‌گیرند. این اسیدهای چرب غیراشباع چندزنجیره‌ای می‌توانند تضعیف عضلات بدن را کنترل کنند، نقش مثبتی در بهبود عملکرد عضلات داشته باشند و حجم توده‌های عضلانی را افزایش دهند.
کریستیانو رونالدو همچنان یکی از آماده‌ترین بدن را بین بازیکنان فوتبال دارد.
یک دکترای تخصصی فیزیوتراپی به تشریح نکات مهم جهت پیشگیری از آسیب‌های عضلات و مفاصل هنگام شستن فرش پرداخت.
محققان پس از بررسی‌ها دریافتند که سطح نیترات عضلات به طرز قابل‌توجهی افزایش یافت. طی مدت زمان انجام تمرینات، آنها دریافتند که آب چغندر قدرت عضلانی را نسبت به دارونما ۷ درصد افزایش می‌دهد. ا
علائمی مانند مشکلات خواب، عضلات منقبض و انرژی کم همه نشانه‌هایی است که افراد به کمبود برخی ویتامین‌ها دچار هستند و باید مکمل منیزیم مصرف کنند. بسیاری از ما احتمالا تا حدودی کمبود منیزیم داریم. پیش‌بینی می‌شود در کشور‌های توسعه‌یافته بین ۱۰ تا ۳۰ درصد از جمعیت با کمبود خفیف منیزیم مواجه باشند.
کریستیانو رونالدو در ۳۷ سالگی همچنان شرایط بدنی بسیار خوبی دارد.
آهن انتقال اکسیژن از ریه‌ها به نقاط مختلف بدن را تسهیل کرده و به عضلات کمک می‌کند که اکسیژن را ذخیره و مصرف کنند. اگر میزان کافی آهن در رژیم غذایی فرزند ما وجود نداشته باشد، کودک دچار فقر آهن خواهد شد. اما خوب است بدانیم که فقر آهن در کودکان شایع است.
محققان یک نرم ربات ابداع کرده اند که با تحریک عضلات ضعیف شده، به درمان آتروفی عضلات کمک می کند و نوید بخش کمک به بیماران ALSو MSاست.
یکی از عوامل درد پا گرفتگی عضلات است؛ گفته شده است افراد باید زیر نظر پزشک خود مکمل منیزیم مصرف کرده و آب کافی بنوشند.
روملو لوکاکو دوباره دچار آسیب دیدگی عضلات جدیدی شده و شرایط این بازیکن طی چند روز آینده دوباره ارزیابی می شود.
مارتین فورد مبارز بریتانیایی تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرده است.
در جریان یک مطالعه جدید، دانشمندان ژنی را شناسایی کردند که به طور قابل توجهی باعث افزایش قدرت عضلانی افراد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ