بر اساس قرعه‌کشی انجام شده برای مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم ملی ایران با تیم‌های لبنان، قرقیزستان و مالدیو دیدار خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
قرعه کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار شد و تیم ایران در گروه A با تیم‌های کره، تایلند و چین همگروه شد.
قرعه کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار شد و تیم ایران در گروه A با تیم‌های کره، تایلند و چین همگروه شد.
بر اساس قرعه کشی انجام شده برای مسابقات مسترز آلمان و آزاد بریتانیا، حریفان حسین وفایی در این دو رویداد مشخص شدند.
تیم ملی بسکتبال بانوان از روز یکشنبه به مصاف حریفان خود در کاپ آسیا می‌رود به این امید که برای نخستین‌بار از دیویژن B این رقابت‌ها صعود کند.
حریفان تیم ملی والیبال مردان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو مشخص شدند.
حریفان تیم ملی والیبال مردان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو مشخص شدند.
قرعه کشی رقابت‌های فوتبال در بازی‌های آسیایی هانگژو انجام و شاگردان رضا عنایتی حریفان خود را شناختند.
تیم ملی هندبال مردان در بازی‌های آسیایی هانگژو با تیم‌های عربستان، مغولستان و ژاپن هم‌گروه شد.
شاگردان خورخه کاساس در فیفادی اکتبر که از ۱۷ مهر آغاز می‌شود، در یک تورنمنت چهارجانبه با حریفان آسیایی دیدار می‌کنند.
والیبال ایران بار دیگر به سطح حریفان آسیایی برگشته و با تغییر نسل ، نتوانست جای ستاره‌های سابق را پر کند. استفاده از سه ترکیب مختلف در هر ست نشان از عدم شناسایی نفرات اصلی دارد.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران گفت: از سال ۲۰۰۴ به بعد دیدید که تیم ملی نتوانست در رقابت‌های آسیایی به عنوانی برسد. سعی بر این است که بتوانیم با تمام امکانات به شرایط قابل قبول برسد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زنان ایران گفت: دوری ۷ ساله بانوان از مسابقات و تعطیلی اردوها سبب شده تا بانوان فوتسالیست از نظر تکنیک فاصله زیادی با حریفان آسیایی داشته باشند.
مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال آسیای مرکزی برگزار و تیم ملی ایران با افغانستان و قرقیزستان همگروه شد.
ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، مالک و مدیرعامل نساجی و رییس هیات فوتبال این استان، جلسه‌ای برای رفع موانع میزبانی نساجی از حریفان آسیایی خود در قائمشهر برگزار شد.
مراسم قرعه کشی سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، بعد از ظهر امروز در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد.
شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان ۲ نماینده بسکتبال ایران در لیگ غرب آسیا دوم و سوم فروردین به مصاف حریفان خود می‌روند.
شاگردان بهروز عطایی برخلاف دو تیم دیگر آسیایی یعنی چین و ژاپن که میزبانی مسابقات گروه خود را برعهده دارند، با حریفان بسیار قدرتمند همگروه شده اند که کسب یکی از دو عنوان اول یا دومی را بعید کرده است
تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی (کافا) با حضور تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه ممکن است با حضور چین یا تایلند برگزار بشود.
تیم‌های ملی دختران و پسران زیر ۱۷ سال ایران برای حضور در مسابقات آسیایی بسکتبال سه نفره عازم مالزی شدند.
وزنه برداران ایران حریفان خود را در مسابقات قهرمانی آسیای بحرین شناختند.
چهل و چهارمین دوره المپیاد جهانی شطرنج در حالی به پایان رسید که تیم‌های اعزامی ایران نه تنها در رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها سقوط کردند بلکه از حریفان آسیایی خود هم عقب ماندند.
بد نیست گفته شود که تیم مس کرمان در دوره دکتر سعدمحمدی، از جایگاه آسیایی و به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ دسته اول سقوط کرده بود و طی هشت سال گذشته نیز با توجه به ضعف اغلب حریفان لیگ یکی در بودجه و امکانات، نتوانست به جایگاه شایسته خود برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ