منابع خبری گزارش دادند که جنبش انصارالله یمن و نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی اجساد 64 نظامی دو طرف را مبادله کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن در سخنانی با اشاره به رفتار زننده در غرب علیه مقدسات مسلمانان، نسبت به تداوم اشغال و محاصره مردم یمن هشدار داد.
مهدی المشاط یمن روز یکشنبه با هشدار به ائتلاف عربی اعلام کرد: انصارالله در حال توسعه زرادخانه نظامی خود است و اگر اشغالگران از جزایر یمنی خارج نشوند، مواضعشان را هدف قرار خواهیم داد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن مشارکت رئیس جمهور سوریه در نشست جده و توافق اخیر ایران و عربستان را به مثابه اعلام رسمی شکست ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.
انصارالله یمن ائتلاف عربی را بار دیگر متهم به «وقت کشی» و «فریبکاری» در برقراری صلحی پایدار در یمن کرد و هشدار داد که ادامه این روند، معادله نبرد را به عمق دولت‌های متجاوز منتقل خواهد کرد.
جنبش انصارالله یمن به منظور آمادگی هرچه بیشتر برابر نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی رزمایش نظامی برگزار کرد.
رئیس نهاد اطلاعات نظامی دولت انصارالله یمن از اقدامات مزدوران ائتلاف سعودی برای بازسازی صفوف نیروهای خود در سایه سوء استفاده از فرصت آتش بس خبر داد.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که ۷۷ اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که 77 اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
جنبش انصارالله یمن تهدید به حملات گسترده علیه عربستان و امارات کرد که این حملات بر تمام منطقه تاثیر خواهد گذاشت.
فعالان عرب زبان در توئیتر به تحولات جاری در اراضی اشغالی و لزوم آزاد سازی فلسطین اشاره کردند.
عضو ارشد هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی باید تهدیدات صنعاء را جدی بگیرد.
عبدالملک العجری عضو هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن درباره تبعات هرگونه اقدامات اقتصادی ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن هشدار داد.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمریکا و انگلیس و ائتلاف سعودی را مانع برقراری صلح در یمن دانست.
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی گفت که اگر خواسته‌های عادلانه صنعا برآورده نشود، نیروهای یمنی برای لغو محاصره دست بسته نخواهند ماند.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که بدون توقف عملیات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی و بدون برداشته شدن محدودیت ها صلح در یمن محقق نخواهد شد.
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد ائتلاف متجاوز سعودی مانع از ورود یک فروند نفتکش یمنی به بندر الحدیده شد.
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که از زمان شروع حملات ائتلاف متجاوز سعودی، بیش از ۴ هزار کودک یمنی کشته شدند.
منابع نزدیک به ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شدند که جنبش انصارالله موشک های بالستیک به سمت شهر مأرب شلیک کرده است.
رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی با حمله به ساختمان دولتی و تعطیل کردن آنها به دنبال ادامه هرج و مرج در یمن بود.
منابع خبری از درگیری میان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با مزدوران وابسته به ائتلاف ریاض خبر دادند.
رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر شکست ائتلاف متجاوز سعودی در تحقق اهداف خود علیه ملت یمن، گفت: امنیت و ثبات یمن به نفع همه همسایگان است.
جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد: ائتلاف متجاوز سعودی از زمان آغاز آتش بس در یمن از ماه آوریل ۲۰۲۲ تاکنون، ۳۰ هزار بار این آتش بس را نقض کرده است.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که با تمام ابزارها و امکانات ممکن مانع از سرقت نفت این کشور توسط ائتلاف متجاوز سعودی خواهیم شد.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن خواستار پرداخت حقوق کارمندان، باز کردن فرودگاه و بندر و پایان دادن به محاصره یمن همزمان با تمدید آتش بس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ