یزد- سرپرست اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی یزد از تدقیق محدوده بافت‌های پایدار شهری در سه شهر میبد، ندوشن و بفروئیه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، باند‌های فرکانسی در محدوده ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ مگاهرتز به اپراتور‌های ارتباطی واگذار می‌شود تا در یک برنامه زمان‌بندی مشخص کل کشور تحت پوشش ۵ G قرار بگیرد.
فنی‌ها معتقدند تا زمانی‌که قیمت دلار از محدوده مقاومتی مهم ۴۹ هزار و ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان عبور نکند خریدار قوی به بازار نمی‌آید و قیمت دلار می‌تواند در همین محدود فعلی نوسان دهد.
مصرف امگا ۳ تا حد زیادی سطح اسید دوکوزاهگزانوئیک را در خون و بافت‌های ما تعیین می‌کند زیرا بدن ما فقط می‌تواند مقدار محدودی اسید دوکوزاهگزانوئیک تولید کند. مصرف منظم غذاهای دریایی یا مکمل‌های غذایی می‌تواند این سطوح را افزایش دهد.
زنجان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۳۷ هزار و ۸۰۰ واحد در محدوده بافت‌های فرسوده کشور در حال ساخت است که امیدواریم به رقم ۲۰۰ هزار واحد در این بافت‌ها برسد.
تهرانی‌ها از این دروازه برای ورود و خروج به شمیران، قصران و تهران استفاده می‌کردند. این محدوده با وجود باغ‌های پامنار یا عودلاجان، بسیار زیبا و سرسبز بود. به همین خاطر نجیب‌زاده ایتالیایی که در قرن ۱۶ میلادی از این دروازه وارد تهران می‌شود در سفرنامه‌اش تهران را به عنوان شهر چنار‌ها نامیده است.
پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران به زودی با رقابت پنج دروازه‌بان برای انتخاب تیم آینده، داغ‌تر از قبل دنبال خواهد شد.
احداث گذر آقانجفی در شرق میدان نقش جهان اصفهان، ساخت حوزه علمیه در حریم مسجد عتیق اصفهان، خیابان انصاری شرقی در بافت تاریخی بلاغی قزوین، احداث سیتی‌سنتر ساروج در بافت تاریخی کرمان و تخریب بخشی از بافت و کاروانسرا‌های موجود در این محدوده، تخریب و کوچک‌سازی در بافت تاریخی قم، تخریب بافت‌ها و تک بنا‌های تاریخی در شهر‌های کاشان، شوشتر، دزفول، تبریز و... تنها بخشی از تخریب‌هایی هستند که در سال‌های اخیر در بافت تاریخی شهر‌های مختلف اتفاق افتاده است.
محدود شدن ظرفیت بلیت فروشی دربی شماره 101 مشکلاتی را در این بحث به وجود آورد.
مدیرکل محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی گفت: تعیین حریم اختصاصی و عمومی بافت تاریخی قم توسط میراث فرهنگی لازم الاجراست.
مسگرآباد تا همین چند سال پیش عنوان یکی از قدیمی‌ترین روستا‌های تهران را یدک می‌کشید. سال ۱۳۹۳ شهرداری وقت تصمیم می‌گیرد اینجا را به محدوده شهری وارد کند. بعد از چند سال کش و قوس مسگرآباد می‌شود بیست و یکمین محله منطقه ۱۵ با خانه‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌هایی با بافت روستایی تمام‌عیار.
در پژوهش‌های اخیر، استخراج و جمع‌آوری گرد و غبار از سطح ماه و قرار دادن آن در فضای بین زمین و خورشید پیشنهاد شده است. این ابر‌های گرد و غبار پیش از آن که توسط باد‌های خورشیدی و فشار تشعشع‌ها پراکنده شوند، به مدت چند روز سیاره ما را می‌پوشانند. پژوهشگران می‌گویند که در عرض یک سال، چنین سپر‌های گرد و غباری می‌توانند نور خورشید منتهی به زمین را تا ۱.۸ درصد کاهش دهند که در محدوده مورد نیاز برای کاهش سرعت افزایش دمای سیاره ما است.
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود ۷۴ هزار هکتار بافت فرسوده در محدوده شهری در کشور داریم که یک میلیون و ۴۰۰هزار واحد ناپایدار در آن قرار دارد.
با توجه به اینکه سرعت اینترنت همچنان کیفیت مطلوبی ندارد و بسیاری از گیمر‌ها همچنان به‌دلیل فیلترینگ به بازی‌های مدنظرشان دسترسی ندارند بعید به نظر می‌رسد با «کاهش پینگ» بازی‌ها، آن‌هم به‌صورت محدود، رضایت آن‌ها جلب شود.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی‌های جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است چون در لیگ فرصت برای جبران اشتباه وجود دارد ولی در حذفی زمان محدود است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق ادعای دولتمردان بانک‌های اطلاعاتی ما کامل است، پس شناسایی تعداد محدودی دلال و سفته‌باز بازار ارز، سکه و خودرو نباید کار سختی برای دولت باشد.
بارش‌های اخیر در هرمزگان سبب شده تا با توجه به سرد شدن ارتفاعات منطقه کوهشاه در بخش احمدی، این منطقه به زیبایی هرچه تمام تر، جلوه‌گاه لطف بیکران الهی باشد. سفید پوش شدن ارتفاعات هرمزگان معمولا در روز‌های بسیار محدودی در طی سال رخ می‌دهد و این برف زمستانی سبب شور و شادمانی مردم محلی نیز گردیده است و نویدبخش سال پربرکت آبی است.
«سیف‌الله قره‌داغی» یکی از ساکنان قدیمی محله زمزم با اشاره به تیدیل یکی از باغ‌های بزرگ منطقه۱۷ به خانه‌های مسکونی می‌گوید: «در قدیم باغ بزرگ و سرسبزی به اسم «باغ رضایی» در حاشیه خط‌آهن تهران‌ـ اهواز و محدوده شمال محله زمزم وجود داشت که حالا نمی‌توان اثری از آن پیدا کرد.»
یکی از رایج‌ترین افسانه‌ها یا باور‌های غلط در مورد کلسترول و غذا این است که غذا‌هایی که کلسترول بیشتری دارند همان چیزی هستند که باید محدود کنید. با این وجود، کلسترول رژیم غذایی در واقع تاثیر بسیار کمتری بر سطح کلسترول بدن شما نسبت به آن چه که پیش‌تر تصور می‌شد خواهد داشت.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه باران در آزادراه قزوین و رشت در حال باریدن است، گفت: وضعیت ترافیکی محورهای قزوین ـ کرج حدفاصل پل استاندارد تا پل فردیس و شهریار ـ تهران ( محدوده شهر قدس) ترافیک گزارش شده است و تردد در بقیه محورها به‌صورت روان در حال انجام است.
انتخاب سرپرست جدید برای کاروان بازی‌های آسیایی دوباره ضعف بزرگ ورزش کشور را عیان کرد؛ ضعفی که حکایت از محدود بودن مهره‌های کارآمد برای مسئولیت‌های بزرگ دارد.
بانک‌های لبنان از سال ۲۰۱۹ محدودیت‌ها و مقررات سختگیرانه‌ای را بر برداشت ارز وضع کرده‌اند و به این ترتیب، دسترسی میلیون‌ها لبنانی به پس‌انداز‌های بانکی خود محدود شده است. یک زن لبنانی با همراهی فعالان و در حالیکه یک تپانچه اسباب‌بازی در دست داشت، روز چهارشنبه، ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور)، به بانکی در بیروت وارد شد و ۱۳ هزار دلار از حساب پس‌انداز خود برداشت کرد.
سرمربی تیم بسکتبال سه نفره مردان می‌گوید تمام شناختش از حریفان تیمش در بازی‌های کشورهای اسلامی به اطلاعات دریافتی از فیلم‌های دانلوده شده یوتیوب محدود می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۲۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۱۵ تن از ایشان وخیم است.
محل برگزاری مسابقات عالی  و در سطح المپیک است، ولی دهکده مسابقات کوچک است و یک دانشگاه است و تعریفی به‌عنوان دهکده ندارد. دلیل کاهش نفرات نیز به همین دلیل بود، چون ظرفیت دهکده محدود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ