جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس حمایت خود از سلاح ورزی رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی را تکذیب و اعلام کرد: طبق قانون هیأت نظارت شامل سه وزیر، رییس سازمان استاندارد و رئیس اتاق و نیز هیأت رئیسه اتاق بازرگانی می‌توانند انتخابات را باطل اعلام کنند.
جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی انتخاب حسین سلاح ورزی به ریاست اتاق بازرگانی ایران که قرار بود امروز(شنبه) صبح برگزار شود به روز دوشنبه موکول شد.
ماجرای انتخابات اتاق ایران که یک ماه پیش برگزار شد به دلیل برخی مواضع سیاسی رییس منتخب بخش خصوصی، نتیجه ریاست آن از سوی نواصولگرایان و طرفداران وضع موجود، با مخالفت مواجه شد و انواع و اقسام خبرسازی‌ها برای برکناری وی را انجام دادند که تاکنون نتیجه نداده و همه منتظرند که جلسه شورای عالی نظارت که شنبه آینده برگزار می‌شود تصمیم نهایی را بگیرد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیسترئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیست.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نسبت به برخی شایعه‌ها در فضای مجازی در خصوص انتخابات اتاق بازرگانی واکنش نشان داد.
برخی تحلیلگران در خصوص فشار‌ها بر اتاق بازرگانی می‌گویند: مخالفان راه به جایی نخواهند برد، زیرا اگر روسای قوای سه‌گانه با ورود سلاح‌ورزی مخالف بودند، اجازه برگزاری این انتخابات را نمی‌دادند. برخی هم می‌گویند این فشار‌ها صرفا در راستای دریافت امتیاز‌های بیشتر از بخش خصوصی است. در این بین دسته دیگری هستند که می‌گویند این فشار‌ها می‌تواند کارساز باشد و هیات رییسه به این نتیجه برسد که باید سلاح‌ورزی را کنار بگذارند یا خودش همچون محسن جلال‌پور از ادامه راه انصراف دهد.
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
اسناد منتشر شده نشان می دهد که حسین سلاح ورزی در حالی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران شروع به کار کرده که پیش از برگزاری انتخابات هیات رئیسه، رد صلاحیت او به تایید وزارت اطلاعات رسیده بود.
در روز‌های گذشته دهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای انتخاب هیئت‌رئیسه این نهاد برگزار شد.
جمعی از دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود قانونی وزارت اطلاعات به فرایند و ابطال انتخابات اتاق بازرگانی و رد صلاحیت رییس تازه انتخاب شده این نهاد شدند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران در دور دهم انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مشخص شد.
انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده امروز برگزار و در نهایت با حواشی‌ای که به همراه داشت، نایب رئیس سابق اتاق ایران، جانشین شافعی شد.
سخنگوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی با تکذیب برخی شایعات، اعلام کرد: انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا (۲۸ خرداد ماه) برگزار می‌شود.
صلاحیت حسین سلاح‌ورزی برای انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، رد شد.
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: طبق آئین نامه نحوه تشکیل هیأت نمایندگان، انتخابات هیأت رئیسه اتاق ایران باید در خرداد ماه انجام شود.
با رأی اعضای هیأت نمایندگان اتاق تهران، رئیس اتاق بازرگانی تهران در دور دهم هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی انتخاب شد.
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت اینستاگرامی خود به مناسبت مشارکت بالای مردم در انتخابات ترکیه و مقایسه آن با انتخابات ایران با تاکید بر اینکه باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند نه نگاه امنیتی به حاکمیت پیشنهاد کرد باید تصمیماتی بزرگی در عرصه سیاست کشور گرفته شود وگرنه صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود.
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران برگزار و اعضای هیئت رئیسه این اتاق مشخص شدند.
حضور افراد خودسر در حزوه انتخاباتی که عدم برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد را به همراه داشت، اما پس از 8 ساعت تاخیر و با دخالت استانداری انتخابات این حوزه بعد از ظهر آغاز شود تا به این طریق مشکلی در زمینه برگزاری سراسری انتخابات اتاق‌های بازرگانی به وجود نیاید.
در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی تمامی نامزدهای این انتخابات تمام قد از بخش خصوصی دفاع می‌کنند. اما هیچ یک از آنها تصویر دقیقی از آنچه که در نظر آنها بخش خصوصی است ارائه نمی‌دهند. با بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن که به تعبیر خود، بیش از پنجاه سال در پتروشیمی، خودروسازی و لوازم خانگی و صنعت هوا فضا تجربه مدیریتی به عنوان بخش خصوصی را دارد گفت‌وگویی شده است. از علیمرادلو درباره تعریفش از بخش خصوصی و نقش اتاق بازرگانی در این رابطه پرسیده شده است.
به دنبال شائبه صدور کارت‌های بازرگانی برای افراد غیرتاجر با هدف استفاده از رای آنها در انتخابات اتاق بازرگانی، ضرورت دارد درباره دارندگان کارت بازرگانی صحت‌سنجی صورت بگیرد.
با اظهارات دختر جوان مأموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به خانه مهران رفتند و با هماهنگی قضایی وارد آپارتمان شدند، اما به محض ورود با جسد مهران در حالی مواجه شدند که دست‌هایش از پشت بسته شده و شالی دور گردنش گره خورده بود و به نظر می‌رسید که از خانه او سرقت هم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ