مقامات محلی می‌گویند شمار افراد قربانی انفجار سد کاخوفکار در اوکراین و جاری‌شدن سیل به ۴۱ نفر رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‎‌ها از جان باختن ۴۱ مهاجر در آب‌های ساحلی ایتالیا نزدیک جزیره «لامپدوزا» خبر می‌دهند.
پلیس در تعقیب مرد مسلحی است که در جریان درگیری با اعضای خانواده‌ای ۴نفر از آن‌ها را با شلیک گلوله به قتل رسانده و گریخته است.
سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: ۴۱ جایگاه ثابت در استان تهران آماده خدمت رسانی به متقاضیان ذبح دام زنده‌اند.
رباط کریم- دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم از پلمب پنج کافه توزیع مشروب و دستگیری چهار نفر در این خصوص خبر داد.
پلیس اوگاندا جدیدترین شمار کشته‌شدگان حمله تروریستی به غرب این کشور را ۴۱ نفر اعلام کرد.
ایران در سال ۲۰۱۹ در جدول جهانی اهدای عضو و بین ۶۳ کشور، رتبه ۳۰، بابت پیوند کلیه از بیمار مرگ مغزی، بین ۷۲ کشور، رتبه ۳۴، پیوند کبد و بین ۶۴ کشور، رتبه ۱۵، بابت پیوند قلب و بین ۵۴ کشور، رتبه ۳۵، بابت پیوند ریه و بین ۴۹ کشور، رتبه ۴۷ و بابت پیوند لوزالمعده و بین ۴۱ کشور جهان، رتبه ۳۳ را داشته در حالی که در همین سال، اسپانیا، فرانسه، ایالات متحده امریکا، فنلاند، جمهوری چک، پرتغال و اروگوئه بابت اهدای کلیه از مرگ مغزی، در ردیف‌های اول و با شاخص ۴۰ تا ۷۲ به ازای یک میلیون نفر جمعیت بوده‌اند.
رسانه‌های میانمار اعلام کردند در پی وقوع طوفان سهمگین و قدرتمند در این کشور، تاکنون دست‌کم 41 نفر جان باختند.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از خدمت رسانی به ۴۱ نفر در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از نجات ٤١ نفر در عملیات‌های رهاسازی در جریان دو روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات و خدمات بشردوستانه نوروز ١٤٠٢ خبر داد.
دبیر بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه دانش آموزان با پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: هم اینک حال عمومی دانش‌آموزان مساعد و بیمار بدحال نداریم.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۴۱ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.
پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل تیم ملی فوتبال ولز، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه ضمن تبریک این پیروزی به ملت ایران دستور ویژه‎‌ای برای آزادی زندانیان حوادث اخیر صادر کرد که در این راستا: روز گذشته در استان تهران ۱۹۵ نفر، ۱۴ نفر در استان هرمزگان، ۲۰ نفر در استان آذربایجان غربی، ۵۷ نفر در استان البرز، ۴۰نفر در استان کرمان، ۱۸ نفر در استان کردستان، ۲۰۴ نفر در استان فارس، ۷۸ نفر در استان مازندران، ۸۰ نفر در استان مرکزی، ۳۰ نفر در استان بوشهر و ۶ نفر در استان خراسان جنوبی آزاد شدند.
مسئولان محلی افغانستان در بغلان می گویند که در پی واژگون شدن یک‌ دستگاه اتوبوس مسافربری و سقوط آن به دره ، ۸ نفر جان باخته و ۴۱ تن دیگر زخمی شده اند.
منابع خبری از وقوع انفجار در مرکز استانبول و کشته و زخمی شدن ۴۱ نفر بر اثر آن خبر می دهند.
۴نفر از زندانیان زندان اوین که در پی درگیری بین زندانیان و آتش سوزی روز شنبه، آسیب دیده بودند و حالشان وخیم بود، عصر گذشته علیرغم رسیدگی های پزشکی در گذشتند.
بررسی آمار مربوط به وضعیت نیروی کار در تابستان امسال نشان می دهد که ۹۵۵ هزار و ۳۹۸ نفر از جمعیت فارغ‌التحصیلان کشور، بیکار هستند؛ یعنی ۴۰.۹ درصد از بیکاران کشور فارغ التحصیل دانشگاهی هستند.
ملی‌پوش تنیس روی میز در آستانه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک گفت: با کم کاری‌هایی که در حق‌مان می‌شود، هیچ احدی نباید از ما انتظار کسب سهمیه در این رقابت‌ها داشته باشد. ‌
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از طرح ضربتی مبارزه با قاچاق خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷ باب انبار پلمب، ‎‌۱۴ دستگاه خودرو توقیف و تعداد ۴۶ نفر بازداشت .
با خروج کاسمیرو از رئال مادرید و انتقال این هافبک برزیلی به منچستریونایتد، از تیم رویایی رئال مادرید که سه بار پشت سر هم فاتح اروپا شد، فقط همین چهار بازیکن باقی مانده اند؛ کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس.
آتش سوزی گسترده جنگل ها در مناطق شرقی الجزایر تا کنون به کشته شدن ۴۱ نفر منجر شده است.
وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین بیانیه خود شمار شهدای تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ۴۱ نفر اعلام کرد.
حال عمومی هر ۹ مصدوم حادثه که ۴نفر بزرگسال و ۵نفر کودک و نوزاد هستند، وخیم است.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.
هند واردکننده بنزین و دیزل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ