سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: ۴۱ جایگاه ثابت در استان تهران آماده خدمت رسانی به متقاضیان ذبح دام زنده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‎‌ها از جان باختن ۴۱ مهاجر در آب‌های ساحلی ایتالیا نزدیک جزیره «لامپدوزا» خبر می‌دهند.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام برگزاری دهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور، از رشد ۱۴۱ درصد واحدهای نوسازی شده ۸۰ شهر طی بهار امسال خبر داد.
مقامات محلی می‌گویند شمار افراد قربانی انفجار سد کاخوفکار در اوکراین و جاری‌شدن سیل به ۴۱ نفر رسیده است.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا که از امروز به میزبانی ایران آغاز می شود در مجموع ۴۱ هزار دلار جایزه نقدی دارد که برای برترین‌های سه بخش مسابقات در نظر گرفته شده است.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
دادستان شهرستان شهریار گفت: بیشترین موارد در خصوص صدور سوءپیشینه در سال ۱۴۰۱، در رابطه با استخدام، آموزش ضابطان، ثبت شرکت‌‎ها، جواز کسب بود.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
منچسترسیتی در دیدار حساس موفق شد آرسنال را 4-1 شکست داده و به مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر تبدیل شود.
سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی حضور ۴۱ هزار تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات را یک رکورد بی سابقه در ورزش ایران دانست.
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.
امروز شنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۰:۰۹ دقیقه زلزله‌ای در عمق ۱۱ کیلومتری زمین و به بزرگی ۴.۱ ریشتر، رویدر هرمزگان را لرزاند.
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از نجات ٤١ نفر در عملیات‌های رهاسازی در جریان دو روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات و خدمات بشردوستانه نوروز ١٤٠٢ خبر داد.
منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۴-۱ بتیس را از پیش رو برداشت.
دبیر بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه دانش آموزان با پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: هم اینک حال عمومی دانش‌آموزان مساعد و بیمار بدحال نداریم.
تیم فوتبال سپاهان در مهمترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیداربا نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان مورایس به پایان رسید.
قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار، نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر به طور متوسط ۴۱ درصد ارزان‌تر است.
رئیس سازمان چای کشور، از پرداخت ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به چای‌کاران و کارخانجات چای از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
بورس در معاملات امروز با جهش ۴۱ هزار واحدی توانست از سد مقاومت ها بگذرد.
بورس در معاملات امروز با جهش ۴۱ هزار واحدی توانست از سد مقاومت ها بگذرد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو از کاهش ۴۱ درصدی سرانه درخواست‌ها و شکایات حوزه کیفیت محصولات ایران‌خودرو در مهرماه امسال در مقایسه با میانگین شکایات سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.
اراک - استاندار مرکزی گفت: ساخت ۴۱ مدرسه در این استان تا پایان سال در دستور کار قرار دارد که از این تعداد ۱۶ مدرسه در هفته دولت و ۹ مدرسه در مهرماه به بهره برداری رسیده است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که در اقدامی متقابل ۴۱ استرالیایی را تحریم کرده است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: در پنج ماهه سال جاری در دادسرای تهران کاهش ۴۱ درصدی پرونده‌های قضایی به ثبت رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ