فرمانده کل سپاه گفت: غربی‌ها اشغال سرزمین، ویران کردن ثروت‌های مادی و معنوی و آواره کردن مردم کشورها را زمینه‌ای برای بسط دموکراسی و آزادسازی ملت‌ها تلقی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: غربی‌ها که نقش مهمی در تحریک و تسلیح رژیم بعث صدام برای تجاوز نظامی به ایران داشتند از اقتدار دفاعی ایران نگرانند، چون با ایران قوی مخالفند.
سبزوار ـ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیشرفت علمی غربی‌ها مرهون مسلمانان است، مراکز علمی، کتابخانه ها و دانشگاه‌ها ریشه در جهان اسلام و ایران داشته است.
سفر امانوئل مکرون به چین در روز‌های آینده با هدف گفتگو با شی جین پینگ رییس جمهوری این کشور درباره موضع پکن در رابطه با جنگ اوکراین و منصرف کردن او از ایجاد روابط نزدیک‌تر با مسکو، برای غربی‌ها چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از شاعران و استادان زبان و ادب پارسی فرمودند: غربی‌ها از زن ایرانی کینه دارند و به دروغ خود را طرفدار حقوق زن معرفی می‌کنند.
یک سال از جنگ در اوکراین گذشته و برخی تحلیل‌گران بر این باورند که این جنگ همچنان ادامه خواهد داشت، چون هیچ کدام از طرف‌ها نه آن‌چنان ضعیف هستند که مصالحه کنند و نه آن‌چنان قوی که پیروز شوند.
رئیسی درباره روند احیای توافق هسته‌ای گفت: این‌ها مدعی هستند که «ما دنبال توافق هستیم»، اما می‌بینیم که عمل آن‌ها مطابق ادعایشان نیست. یعنی ما (ایران) به دنبال توافق خوب هستیم، اما آن‌ها توافق را دنبال نمی‌کنند. هم عهدشکنی کردند و از برجام خارج شدند، هم میز مذاکره را ترک کردند و اعلام کردند به جای میز مذاکره، می‌خواهیم در خیابان و ایجاد آشوب و اغتشاش کارمان و اهدافمان را دنبال کنیم.
لئوپارد یک طراحی بسیار توانا و پرکاربردترین تانک در اروپا است. مسلح به یک تفنگ اصلی ۱۲۰ میلی متری، با وجود داشتن زره خوب می تواند با سرعت بیش از ۴۰ مایل در ساعت حرکت کند. هر چند در سال ۱۹۷۹ وارد به کار گرفته شد، اما یک برنامه منظم ارتقاء آن را همچنان به طور جدی سیستمی در خط مقدم در نظر می گیرد که می تواند در برابر تانک های مدرن روسی استقامت کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من واقعا امیدوارم اروپا بتواند خود را از چنگال القائات رژیم کودک کش صهیونیستی خلاص کرده و سیاست عقلانی تری را در پیش بگیرد. در غیر این صورت، اروپا در میان کشور‌های غربی ضعیف‌ترین طرفی خواهد بود که خود را در مقابله با سپاه و مقاومت در منطقه قرار می‌دهد و طبعا هزینه آن را تمام و کمال پرداخت خواهد کرد.
وزیر امورخارجه کشورمان اظهارداشت: اظهارات رسانه‌ای غربی‌ها درباره مذاکره، مسیر ریاکاری را دنبال می‌کند و آنچه که در مسیر گفتگو‌ها پیش می‌رود چیز دیگری است.
روزنامه دولت نوشت: به نظر می‌رسد با توجه به شکست مجدد فشار حداکثری بر ایران، مجدداً غربی‌ها اهرم‌های اقتصادی را برای الزام ایران به کار برند و موفقیت یا عدم موفقیت آن‌ها به میزان آمادگی اقتصادی کشور بستگی دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشورهای غربی نباید در امور حقوق بشر و داخلی کشور ما دخالت کنند و باید از مداخله در امور کشورمان عقب‌نشینی کنند.
وزیر امور خارجه گفت: کشورهای غربی به رهبری آمریکا به دنبال تسلط بر جهان بوده و مخالف کشورهای مستقل هستند. پیام نشست تهران مخالفت با روند یکجانبه گرایی و تحریم‌های ظالمانه است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: غربی‌ها با توجه به بحران‌های مختلفی که دارند، محتاج برجام هستند اما مذاکرات اولویت ایران نیست.
نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا گستاخی غربی‌ها را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت گفت: البته همه مشکلات بر دوش جریان خارج کشور نیست؛ در داخل هم باید درموضوعات مختلف گفتمان سازی و مشکلات را حل کنیم.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: غربی‌ها با توجه به بحران‌های مختلفی که دارند، محتاج برجام هستند اما مذاکرات اولویت ایران نیست.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: غربی‌ها با توجه به بحران‌های مختلفی که دارند، محتاج برجام هستند اما مذاکرات اولویت ایران نیست.
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل درخصوص تاثیر ادعای ارسال تسلیحات به روسیه توسط ایران، می‌گوید که اول فرانسوی‌ها و بعد انگلیس و امریکا مدعی شدند که این نقض قطعنامه ۲۲۳۱ است. در صورتی که می‌دانیم تحریم تسلیحاتی علیه ایران در اکتبر ۲۰۲۰ برداشته شد. ولی انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و امریکایی‌ها مدعی‌اند که این پهپاد‌ها حکم موشک را دارند و تحریم‌های موشکی علیه ایران در قطعنامه ۲۲۳۱، تا سال ۲۰۲۳ ادامه دارد. بر چنین مبنایی آن‌ها مدعی هستند که ارسال این پهپاد‌ها می‌تواند در حکم نقض قطعنامه ۲۲۳۱ باشد. آمریکا و اروپا اگر قصد پیگیری این ادعا را داشته باشند، در نهایت ممکن است به فکر توسل به مکانیسم ماشه، تحت قطعنامه ۲۲۳۱ برای بازگرداندن قطعنامه‌های سازمان ملل علیه ایران بیافتند.
سفیر و معاون نمایندگی ایران گفت: ما ادعای کشورهای غربی مبنی بر حمایت از زنان ایران را صادقانه و با حسن نیت نمی‌دانیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ گاه و در هیچ زمینه‌ای نمی‌توان به غربی‌ها اعتماد کرد و باید به دخالت‌های اخیر آنان در امور کشور پاسخ دهیم.
نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: مسائل داخلی ایران هیچ ارتباطی به غربی‌ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و نباید در امور ما دخالت کنند.
لاوروف به تلاش دیرینه کشور‌های غربی برای استقرار یک حکومت نئونازی شدیدا ضد روس اشاره کرد و در ادامه گفت، غربی‌ها با سیل ارسال تسلیحات مدرن به کی‌یف به دنبال تشکیل چنین حکومتی در اوکراین هستند.
ظاهرا طرف‌های غربی با سطحی از اطمینان‌خاطر نسبت به فاصله ایران از نقطه گریز هسته‌ای، به طرح‌های اسراییل در این مورد تمایل پیدا کرده‌اند هر چند که هنوز تسلیم نظرات آن‌ها نشده‌اند. تا نقطه تسلیم شدنِ آنان فرصتی کوتاه در اختیار جمهوری اسلامی است که به ماجرا جهت دیگری دهد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و غرب در تلاشند که رویکردهای یک‌جانبه‌گرا و تمامیت‌خواه خود را در تمامی مناطق راهبردی دنیا پیاده کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ