مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام مسدود بودن محور چالوس حد فاصل میدان امیر کبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت، از ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل کلاک خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور چالوس گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک سنیگن در آزادراه قزوین-کرج و محور شهریار- تهران از مسدود بودن محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک سنیگن در آزادراه قزوین-کرج و محور شهریار- تهران از مسدود بودن محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب – شمال و آزادراه قزوین – کرج و جاده شهریار – تهران از صبح امروز (چهارشنبه) خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه قزوین – کرج – تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه قزوین – کرج - تهران خبر داد.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع و ترافیک در مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک سنگین است.
ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین است.
کرمی از رانندگان و مسافران خواست با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال سقوط سنگ از توقف در حاشیه جاده بویژه در محور کرج -چالوس اجتناب کنند.
ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیمه سنگین است.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده کمالیه و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.
طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور در برخی مسیرهای محور چالوس و آزادراه قزوین - رشت و برخی مسیرهای رفت و برگشت آزادراه تهران - کرج - قزوین ترافیک سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های زنجان و کرمان خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور کرج-قزوین و قزوین - کرج خبر داد.
در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گرماب و سیاه بیشه و نیز در محور آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه قزوین کرج حد فاصل استاندارد تا پل کلاک خبر داد.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس و تردد روان در محور هراز و فیروزکوه وجود دارد.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گچسر و محدوده سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) سنگین است.
داده‌های ترافیکی در خصوص وضعیت محورهای شمالی حاکی از ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گچسر و محدوده سیاه بیشه است.
طبق گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، در محور چالوس و آزادراه‌های قزوین-رشت، کرج، قزوین و بالعکس، تهران-قم ترافیک سنگین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ