به گفته متخصصان، داشتن یک برنامه منظم و قابل پیش بینی شبانه یک عادت خواب سالم است. در حالی که نمی خواهید در ساعات بعدازظهر کار خیلی نیروبخش انجام دهید، بسیاری از حرکات یوگا می توانند به بدن شما کمک کنند که زمان استراحت فرا رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه گچساران گفت: مطلبی که این روز‌ها در جامعه نگرانی ایجاد کرده است مسئله بی‌حجابی است. عفاف و حجاب دستور خداوند است بی‌غیرتی هم حدی دارد و اگر کسی غیرت دارد باید از ناموسش صیانت کند وامان از بی‌غیرتی. البته پشت این جریان بی‌عفتی و بی‌حجابی نوعی فتنه است و غربی‌ها پشت این مسئله هستند.
صرف نظر از وضعیت بدنی هر افراد، اگر مراقب گرما نباشیم، گرما آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند؛ گرمازدگی، تعریق بیش از حد، جوش زدن، تحریک پذیری، مشکلات گوارشی، سردرد، سوزش سر دل و بی‌خوابی از جمله این آسیب‌ها هستند.
محمدصادق کوشکی نوشت: اکثریت همین زنان محدودی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند، اگر متوجه شوند به‌دلیل قانون‌شکنی مجازات خواهند شد، بی‌حجابی را کنار می‌گذارند و شاهد خواهیم بود که رعایت‌نکردن قوانین پوشش در شرایط نزولی قرار می‌گیرد و مشکلی هم ایجاد نخواهد شد.
وزیر کشور با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد بی حجابی و بی عفتی را ترویج کند گفت: همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. نباید کسی حتی اندک مروج بی حجابی شود؛ اگر چنین کسی وجود داشته باشد حتما از نوادگان «رضا قلدر» است
در طول یک شب خواب سالم، فشار خون حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. اما اگر خواب به طور مزمن قطع شود یا اصلاً اتفاق نیفتد، فشار خون بالا می‌ماند و برای افرادی که فشارخون بالا دارند، خطرناک است. احتمالاً احساس تنبلی و تاخیر در زمان واکنش، حافظه مه‌آلود و ناتوانی در تمرکز و یادگیری اطلاعات جدید و پردازش نشانه‌های اجتماعی خواهید داشت.
اگر امروز مسئولان نظام جمهوری اسلامی در بالاترین سطوح، خود را درگیر این سؤال می‌بینند که با معضل کشف حجاب چه کنیم و لایحه برای آن تنظیم می‌کنند، به این دلیل است که در طول سال‌های متمادی هرگز گوش شنوائی برای شنیدن هشدار‌های ناصحان دلسوزی که خطر تهاجم از درون را گوشزد می‌کردند، نداشتند.
خسروپناه گفت: آمار بیانگر آن است که از وقتی فعالیت‌های انتظامی و فرهنگی در دستگاه‌های مختلف انجام شده، رشد بی‌حجابی را نداشته‌ایم. قبل از عید امسال پیش‌بینی کرده بودند اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد در تابستان با آمار بالایی از بی‌حجابی مواجه خواهیم شد.
روزنامه همشهری نوشت: پیشنهاد می‌شود مأمور پلیس مجهز به دوربین متصل به لباس، در اماکن عمومی حاضر شود و صرفا تذکر لسانی دهد. اگر توجهی هم نشد یا خدایی ناکرده توهین شنید، سکوت و به تذکر لسانی اکتفا و عبور کند.
اکنون اگربا انبوه تبلیغات و انواع اقداماتی که درحال انجام است نتایج دلخواه حاصل نشود و وضعیت حجاب سروسامان پیشین را به خود نگیرد فقط ضربه‌ای دیگر به رابطه مسوولان و مردم وارد می‌شود و تندتر کردن برخورد‌ها هم انواع خطر‌های دیگر دارد که ناگفته روشن است.
همشهری: فرمانده انتظامی گلستان با اعلام اجرای طرح برخورد با کشف حجاب در خودرو گفت: در صورت سه بار تکرار کشف حجاب و ارسال پیامک، خودرو توقیف خواهد شد.
آبی های پایتخت بهترین نمایش خود را در شبی فراموش نشدنی برابر هوادار به نمایش گذاشتند، آنها برای دربی خط و نشانی جدی کشیدند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در حرم مطهر امام خمینی گفت: اگر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه ترک شود، افراد شرور مسلط خواهند شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در اینکه پیامک ارسال کنیم و مخاطب ما نظرش این باشد که پیامک اشتباه است به نظر او احترام می‌گذاریم و می‌پذیریم که نظر مخاطب ما درست است و این فرصت وجود دارد که اگر پیامکی ارسال شد و گفتند نیست، می‌پذیریم که نیست، اما اگر تکرار شد، قطعاً غفلتی صورت گرفته است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در اینکه پیامک ارسال کنیم و مخاطب ما نظرش این باشد که پیامک اشتباه است به نظر او احترام می‌گذاریم و می‌پذیریم که نظر مخاطب ما درست است و این فرصت وجود دارد که اگر پیامکی ارسال شد و گفتند نیست، می‌پذیریم که نیست، اما اگر تکرار شد، قطعاً غفلتی صورت گرفته است.
سعیدی تاکید کرد: متاسفانه اولویت های کشور و آنچه که مطالبات مردمی است را مسئولان نمی شناسند. ما جامعه ای داریم که نسبت به بحث پوشش بسیار حساس است و حساسیت درستی هم دارد اما اگر قرار است اولویت ها را در نظر بگیریم علی القاعده تمرکز مسئولان باید نسبت به بحث های اولویت دار باشد که الان در شرایط فعلی بحث های معیشتی و اقتصادی است.
امام جمعه رفسنجان گفت: چند تا آدم به‌عنوان گردشگر هرگونه خواستند با هر پوششی حاضر شوند قابل قبول نیست. اگر مسؤولان این اماکن اقدام نکنند ما اقدام می‌کنیم و آن مکان را پلمب می‌کنیم.
عبدی نوشت: مردم را روبروی یکدیگر قرار ندهید. این کار نشانه قدرت نیست عکس آن است.
علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد گفت: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا (ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم (ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. این موضوعی نیست که دستگاه‌های امنیتی و اجرایی بخواهند مقتدرانه وارد عمل شوند و مسئله را با عملیات حکومتی حل کنند. این در گرو یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که باید به همت شما مردم به آن رسیدگی شود
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: نماینده می تواند در چارچوب وظایف نمایندگی اش بدور از افترا، تشویش و دروغ اظهار کند اما اگر نسنجیده خبری را بگوید که واقعیت ندارد آزاد نیست.
اهمیت کیفیت خواب بر سلامت انسان بدون شک غیرقابل انکار است. هر شب بی‌خوابی می‌تواند روز بعد را خراب کند. علاوه بر بی‌خوابی، اگر خواب شما در شب مختل و قطع شود، ممکن است سلامت شما در خطر باشد.
معین‌الدین سعیدی گفت: آیا این روش‌هایی که امروز مطرح می‌کنند تحت عنوان جریمه و امثالهم که محل قانونی هم ندارد کارساز بوده است؟ اگر این روش‌ها کارساز بود که تا امروز نتیجه می‌داد.
رونی ۲۰ میلیون پوند برای امنیت خانه‌اش در چشایر انگلیس هزینه کرده تا وقتی در آمریکا مشغول مربیگری است، نگرانی همسر و ۴ پسر کودکش نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ