کاندیدای وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره قتل دختر نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تندوری کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی «معالیه ادومیم» خواستار مسلح‌نمودن شهرک‌نشینان صهیونیست شد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به تحولات اردوگاه جنین واکنش نشان داد و ضمن محکومیت سکوت جامعه جهانی به تمجید از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
وزارت خارجه قطر و سخنگوی انصارالله یمن به تحرکات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی واکنش نشان دادند.
فهد بن سعد بن نافل، مالک باشگاه الهلال عربستان واکنشی جنجالی به انتقال لیونل مسی داشت.
وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو امروز به لغو سخنرانی‌های مراسم «روز اروپا» در تل‌آویو از سوی اروپا واکنش نشان داد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک موشک از نوار غزه اراضی اشغالی خواستار برگزاری نشست فوری کابینه امنیت این رژیم شد.
پارلمان یمن به تحرکات وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و هتاکی او به مسجدالاقصی واکنش نشان داد.
وزارت خارجه سوریه به یورش بن گویر به مسجدالاقصی واکنش نشان داد.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای به هتاکی «بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، واکنش جانبدارانه‌ای نشان داد.
دبیر کل اتحادیه عرب یورش ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه امارات متحده عربی به تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی واکنش نشان داد.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به اقدام امروز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو در تعرض علیه مسجدالاقصی، واکنش تندی نشان داد، همچنین یک عضو کنست بن گویر را دیوانه خطاب کرد.
قطر به یورش بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی واکنش نشان داد و این اقدام را به شدت محکوم کرد.
گروههای مقاومت فلسطین به هتاکی بن گویر به مسجدالاقصی واکنش نشان دادند.
رسانه های عبری اعلام کردند رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شرایط ویژه ای برای تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی تعیین کرد تا این اقدام وی موجب واکنش فلسطینیان نشود.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
گروه مقاومت حماس به انتصاب بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی امیر قطر پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز؛ به تشویق بازیکنان تیم کشورمان پرداخت.
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با محمد بن عبدالرحمن، وزیر خارجه قطر تاکید کرد که نمی‌توان گزارش‌ها درخصوص غنی سازی اورانیوم ۶۰ درصدی توسط ایران در سایت فوردو را تایید کرد.
جنبش اسیر فلسطین به تهدیدات «ایتمار بن گویر» عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی واکنش نشان داد.
«فیصل بن فرحان» - وزیر خارجه عربستان - در گفتگو با شبکه العربیه در پاسخ به پرسشی در خصوص اعتراضات اخیر در ایران گفت: سیاست ثابت ما عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها است و نمی‌خواهد در این خصوص اظهارنظر کند.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق پیام تبریکی از سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان دریافت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ