سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.‏
تالش - سرپرست فرمانداری تالش با بیان ایکه تاکنون هیچ گونه خسارتی از زلزله اخیر گزارش نشده است، گفت: مدیرت بحران و نیروهای امدادی در آماده باش کامل قرار دارد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار هواشناسی در ۳ استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها، خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حضور ۱۰۸۴ نفر از نیروهای عملیاتی هلال احمر در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، از آماده باش ۲۲ هزار نیروی دیگر در سایر مراکز امدادی خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در ۳ استان کشور و در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی گفت: نیروهای امدادی به حالت آماده باش درآمدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات، از آماده باش تیم های هلال احمر جهت پوشش امدادی شهرآورد پایتخت خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
علی قربانی با اشاره به تداوم بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان، گفت: هم اکنون تمام نیرو‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و تلاش برای بازگشایی محور‌های شهرستان ادامه دارد.
علی قربانی با اشاره به تداوم بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان، گفت: هم اکنون تمام نیرو‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و تلاش برای بازگشایی محور‌های شهرستان ادامه دارد.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شب گذشته ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تهران به حالت آماده‌باش قرار دارند.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای تربت حیدریه از آماده باش نیروها، ماشین آلات و تجهیزات راهداری و تجهیزراهداز خانه‌های اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای این شهرستانبرداد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در ۱۳ استان به حالت آماده باش درآمدند، گفت: برف و باران شدید در راه است.
به دنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی به کشور، رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی در 9 استان، خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی ۹ استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق هشدار هواشناسی مبنی بر اینکه در غالب ساعات، کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها کاهش خواهد یافت و از این رو مدیریت بحران به مردم پایتخت اکیداً توصیه می‌کند از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کرده و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در چهار استان کشور خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در ۹ استان کشور خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور از آماده باش نیروهای امدادی در ۵ استان کشور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌های کشور طی روزهای آینده از آماده‌‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.
منابع عراقی از ادامه تحرکات طرفداران صدر در مناطق مختلف به ویژه بغداد خبر دادند.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.
در پی بارندگی‌های متعدد اقصی نقاط کشور، تیم‌های عملیاتی و امدادی صنعت آب و برق از ساعات اولیه در آماده‌باش کامل بوده و حضور گسترده این نیروها با تجهیزات کامل تا عادی شدن شرایط، تاثیر مناسبی برای بهبود اوضاع دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ