مدافع سرشناس تیم ملی برزیل از اراده بالای نیمار برای بازگشت هر چه سریع‌تر به میادین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والتر کاسگرانده، ستاره سابق فوتبال برزیل، نیمار را بزرگترین استعداد سوخته کشورش نامید.
روبرتو کارلوس اطمینان دارد که کارلو آنچلوتی هیچ قراردادی با تیم ملی برزیل امضا نکرده و ادعای رئیس فدراسیون این کشور دروغ بوده است.
لولا ده سیلوا، رییس جمهور برزیل، از انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور به هیچ وجه راضی نیست.
شش ماه بعد از جدایی تیته از تیم ملی برزیل، این تیم بدون مربی مانده و فدراسیون جز کارلو آنچلوتی هیچ گزینه دیگری ندارد.
آدریانو، ستاره سابق خط حمله اینتر و تیم ملی برزیل گفت، تماشای مسابقات اینتر را به هیچ قیمتی از دست نمی‌دهد و این تیم می‌تواند لیگ قهرمانان را ببرد.
فابیو کاپلو معتقد است کارلو آنچلوتی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست و تیم ملی برزیل بهترین پایان برای دوران مربیگری او خواهد بود.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
شاید هیچ کس به اندازه کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن در شکست امشب برزیل مقابل کرواسی مقصر نبود.
لوکا مودریچ در جریان یک مصاحبه گفت که فردا در بازی برابر برزیل، هیچ رفاقتی با وینیسیوس، رودریگو و ادر میلیتائو ندارد.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، می‌گوید خوشحالی پس از گلش به هیچ وجه بی‌احترامی به کره جنوبی نبوده است.
نیکولا ولاسیچ که اولین پنالتی کرواسی را در مقابل ژاپن به گل تبدیل کرد به خبرنگاران گفت برای کروات‌ها هیچ تفاوتی نمی‌کند که حریف بعدی‌شان برزیل باشد یا کره جنوبی.
برای نخستین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد ۹ امتیازی شود. برزیل هم پس از ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد.
برای اولین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد 9 امتیازی شود. برزیل هم بعداز ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت و حالا به کره‌جنوبی رسید. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد
جام‌جهانی قطر | برزیل بعداز ۲۴سال در مرحله گروهی باخت ، هیچ تیمی ۹ امتیازی نشد! + نمودار کامل مرحله حذفی
لوییس انریکه در نشست خبری بازی با ژاپن ابراز امیدواری کرد که تا یک چهارم نهایی بالا بیایند و آنجا با برزیل روبرو شوند.
در 2 دیدار قبلی برزیل برابر صربستان و سوئیس، هیچ شوتی به سمت چارچوب دروازه آلیسون زده نشده است.
یواخیم لو بعنوان سرمربی تیم ملی یک مربی آتشین مزاج نبود - اما صدای او گاهی اوقات درست زمانی بلند می شد که هیچ انتظارش را از او نداشت
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار باکیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، رسما از وینیسیوس و مردم برزیل عذرخواهی کرد و گفت که هیچ کارشناسی در این برنامه نژادپرست نیست.
برزیل در یک بازی یک طرفه موفق شد در سه ست پیاپی ایران را شکست دهد.
مهدی جلوه، مدافع تیم ملی والیبال ایران می‌گوید شانس برزیل و کشورمان در مسابقه امشب برابر است و هیچ تیمی از قبل برنده نیست.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و هیچ تیمی برای شکست بازی نمی کند.
وزیر امور خارجه کشورمان به توجه ویژه دولت در توسعه روابط با آمریکای لاتین اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی در توسعه همه جانبه روابط با برزیل قائل نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ