حرف، حرف خودشان است. ساکنان سفید چاه قدمت روستایشان را ۶۰۰ سال نمی‌دانند، برای آنان گورستان و سنگ‌هایش حداقل ۱۲۰۰ سالی عمر دارد. می‌گویند؛ این ابزار و ادوات نقش شده روی سنگ‌ها نشانه شغل صاحب قبر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
یکی از ماده‌های حقوق شهروندی می‌تواند قانون عجیب نقل و انتقالات را تغییر دهد.
نمایش تیم‌ملی امید در تورنمنت کافا تحسین برانگیز بوده که دلیل اصلی آن نیز درخشش چهره‌های ناشناخته زیر نظر علی صانعی بوده است.
استقلال و پرسپولیس تا به اینجای فصل نقل و انتقالات، عملکرد پر فراز و نشیبی را تجربه کرده اند.
میکل آرتتا در تابستان ۲۰۲۳ در حال ساختن تیمی است که رویای از دست رفته فصل پیش را به واقعیت گره بزند.
کفن‌دزدی و کفن‌پوشی حکایت دزدانی بود که در محدوده میدان سرقبرآقا چند صباحی ترس و وحشت را در دل رهگذران در جنوب شهر تهران قدیم انداخته بودند.
رئیس شورایاری محله کن می‌گوید: «البته ما در این قبرستان تنها به اهالی اصیل کن اجازه دفن می‌دهیم و برای کوچکی قبرستان هم یک راهکار پیدا کرده‌ایم. الان قبر‌ها ۳ طبقه شده‌اند. اگر یکی از اعضای خانواده ۳۰ سال از زمان مرگش گذشته باشد به حکم شرعی می‌شود جنازه دیگری در آنجا دفن کرد. با این روش توانسته‌ایم با ظرفیت کم تعداد اموات بیشتری دفن کنیم و این‌طور که پیداست تا ۴، ۵ سال آینده ظرفیت اینجا پر است.»
دو ستاره حاضر در اردوی تیم ملی، بخشی از جذابیت‌های بازار تابستانی فوتبال ایران خواهند بود.
نساجی با مهره‌های کاملا دفاعی دیدار برابر استقلال را آغاز می‌کند.
تمارض آن‌ها عالی بود. وقتی ما جعبه آشیانه را باز کردیم، به یک کلونی از مورچه‌های مرده برخوردیم؛ ولی ناگهان یکی از این مورچه‌ها کمی حرکت کرد. این نوع بی‌حرکتی دفاعی، تنها در میان چند گونه مورچه (آن هم در قالب یک یا چند مورچه و نه در قالب یک کلونی) دیده شده بود و تا به حال ندیده بودیم که یک کلونی از مورچه‌ها، همگی تمارض به مردن بکنند.
یحیی گل‌محمدی امروز در مورد گئورگی گولسیانی و کمال کامیابی‌نیا تصمیم‌گیری خواهد کرد.
یکی از مهره‌های خوب استقلال بوده در دربی به دلیل کشیدگی از ناحیه همسترینگ جای خود را به صالح حردانی داد.
دزد که زن بروجردی بود و برای انجام سرقت به آبادان آمده بود در بازجویی‌های فنی اظهار داشت به بهانه خرید به مغازه‌های سطح شهر می‌رفتم وقتی خریدار رمز کارتش را به فروشنده می‌گفت اقدام به سرقت کارت بانکی و خالی کردن کارت آن‌ها می‌کردم.
بهزاد غلامپور در بازی امروز مقابل گل‌گهر شادی گل معروف خود را روی رضا میرزایی پیاده کرد.
اگر تصور می کنید موفقیت و صدرنشینی تیم سپاهان در لیگ برتر تنها به خاطر گلزنی شهریار مغانلو است، سخت در اشتباه هستید.
برای پی‌بردن به عظمت کار ساختن مدلی سه بعدی از این لانه زیرزمینی لازم است و برای این کار آلومینیوم مذاب را درون لانه متروکه مورچه‌های آتشین ریخته‌اند و نتیجه‌اش به زیبایی پیچیدگی کار مورچه‌ها و هنرشان در ایجاد یک ساختار پیچیده را به نمایش می‌گذارد.
دو هزار و ۲۲۰ نفر از این زندانیان از محکومین مهریه هستند، افرادی که به علت نداشتن توان مالی قادر به پرداخت دینی که بر عهده دارند، نیستند. با نواسانات اقتصادی و افزایش قیمت سکه تعداد این زندانیان افزایش چشم گیری پیدا می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران قضات محاکم حقوقی را مکلف کرد تا طی بازه زمانی یک هفته با رعایت حقوق زوجه نسبت به تجدیدنظر در آرا صادره مهریه‌های تعیین شده با سکه اقدام کنند.
وزارت دفاع روسیه اسناد حاوی اسامی تمام مقامات کلیدی آمریکا ناظر بر برنامه بیولوژیکی-نظامی اوکراین را در اختیار دارد.
با ترک تهران از سوی لوکادیا به طور حتم ترکیب و شیوه بازی پرسپولیس در دربی دستخوش تغییر خواهد شد.
لیست تیم فوتبال ایران برای حضور در 5 دوره از جام جهانی، همواره جا مانده های بزرگی داشته است.
یکی از ماده‌های مخدری که در سال‌های اخیر در میان جوانان رواج زیادی داشته، «گل» است. طرفدارانش می‌گویند اعتیادآور نیست. اگر می‌خواهید درباره عوارض مصرف گل اطلاعات بیشتری داشته باشید این ویدئو را تماشا کنید.
چهار بازیکن هجومی تیم ملی ایران به‌عنوان یار جانشین مقابل اروگوئه به میدان رفتند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد باتوجه به افزایش تقاضا مجرد‌ها برای سکونت در اتاق‌های مجردی، تعداد این خوابگاه‌ها در شهر روزبه‌روز بیشتر از پیش می‌شود. شمال و جنوب‌شهر هم فرقی نمی‌کند؛ از ظفر، تجریش و جردن گرفته تا میدان انقلاب، مولوی و پامنار با موقعیت‌های دسترسی و امکانات مختلف.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ