سازمان آنتی تراست ایتالیا اقداماتی علیه متا پلتفرمز به دلیل اتهامات سوء استفاده از موقعیت خود در این کشور اتخاذ کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه به جای رئیس‌جمهور این کشور در نشست آتی مجمع عمومی سازمان ملل شرکت خواهد کرد.
معاون سازمان محیط زیست از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام ۵۷۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و اظهار امیدواری کرد فراخوان جذب این تعداد در آزمون استخدامی آتی منتشر شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با دبیر کل سازمان همکاری شانگهای در خصوص روند همکاری بین ایران با سازمان همکاری شانگهای و همچنین نشست آتی این سازمان گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
رئیس پیشین سازمان فناوری اطلاعات گفت: حاکمیت امروز ما باید یاد بگیرد که خواسته‌هایش در گذشته واجد معنا بوده، اما امروز دیگر با روح زمانه همخوان نیست. دیگر با خواسته‌های نسل جوان، خواسته‌های مردم همخوانی ندارد و اگر بخواهد همچنان لجاجت کند، بدتر خواهد شد و اگر هم می‌خواهد آن اتفاق پیش نیاید باید همراهی بوجود بیاید.
سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد مقامات طالبان برای نشست آتی نمایندگان ویژه کشورهای مختلف در مورد افغانستان در دوحه، دعوت نشده‌اند.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اعلام برآورد خسارت‌ بارندگی‌های فروردین ماه امسال به راه‌های کشور در هفته های آتی خبر داد.
ستاد هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور از نفوذ توده هوای نسبتا سرد در روزهای آتی خبر داد.
برنامه فوتبال برتر با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی تبدیل به یک برنامه تاریخی شد.
نماینده مجلس در انتقادی کنایه‌آمیز روی آنتن تلویزیون گفت: سازمان برنامه تنها کاری که نمی‌کند برنامه‌ریزی است!
سازمان خصوصی سازی از ساعت 14:00 امروز، 51 درصد سهام پرسپولیس را با رقم دو هزار و هفتصد میلیارد تومان عرضه خواهد کرد.
مقاومت آنتی بیوتیکی زمانی رخ می‌دهد که باکتری در واکنش به مصرف این دارو‌ها تغییر کند. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO)، درمان عفونت‌هایی مانند ذات‌الریه، سل، سوزاک و سالمونلوز سخت‌تر می‌شود، زیرا آنتی‌بیوتیک‌های مورد استفاده برای درمان آن‌ها اثربخشی خود را تا حدودی از دست داده‌اند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از بارگیری ۵۵تن آنتی بیوتیک به کشور خبر داد.
در حالی که برخی تلاش داشته اند تا مسئولیت آنتی بیوتیک های وارداتی را متوجه هلال احمر کنند مشخص شده است که سازمان هلال احمر صرفا وظیفه انتقال این دارو از خارج کشور به داخل را داشته است.
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مشکل کمبود آنتی بیوتیک تا اواخر هفته رفع می‌شود و گفت: طی هفته‌های آینده میزان تولید سرم یک و نیم میلیون عدد افزایش می‌یابد و تا پایان سال صادرات خواهیم داشت.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از ۵ برابر شدن تولید آنتی بیوتیک و رکوردزنی در تولید دارو توسط این سازمان خبر داد.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: به دنبال اقدامات انجام شده در حوزه آنتی بیوتیک تا اواخر هفته مشکلی به اسم کمبود آنتی بیوتیک نخواهیم داشت. در حوزه سرم هم همین طور. در زمینه تامین شربت استامینوفن و سرماخوردگی در برخی از استان‌ها مشکلاتی وجود داشت که در این راستا هم تولید افزایش است. البته همه استان‌ها در این زمینه مشکل ندارند و در استان‌های مشکل دار نیز بلافاصله از طریق شبکه مویرگی توزیع، دارو را میرسانیم تا مشکل حل شود.
در کنار مصرف و تجویز بی رویه آنتی بیوتیک‌ها و کاهش تولید شربت‌های آنتی بیوتیک از سوی شرکت‌های دولتی، اما گزارش سازمان بازرسی حاکی از آن است که تولیدکننده باوجود داشتن مواد اولیه در انبارها، اما از تولید امتناع کرده است. اتفاقی که افتاده این است؛ برخی شرکت‌های دارویی با گروکشی برخی اقلام دارویی بویژه در حوزه کودکان و امتناع از تولید و عرضه آن به بازار دارویی کشور، به ایجاد بحران دارویی دامن زده‌اند.
ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع دارو و گزارش سازمان بازرسی در شرایطی است که طرح دارویار با هدف تسهیل دسترسی به دارو از ۲۳ تیرماه در کشور کلید خورد و مسوولان وزارت بهداشت وعده دادند با اجرای این طرح کمبود‌های دارویی در بازه زمانی دو تا سه ماهه، به حداقل کاهش یابد؛ وعده‌ای که با گذشت حدود چهار ماه از اجرای جراحی بزرگ حوزه دارویی کشور، نه تنها محقق نشد، بلکه از ابتدای فصل پاییز و سرد شدن هوا، در دسترسی به اقلامی اساسی نظیر آنتی بیوتیک‌های کودکان که خود نیز تولیدکننده آن هستیم، مشکلاتی بوجود آمد و اخیرا نیز نایب رییس انجمن داروسازان از کمبود شربت‌های استامینوفن، بروفن و دیفن‌هیدرامین در حوزه کودکان نیز ابراز نگرانی کرده است.
این در حالی است که به دنبال کمبود داروهای آنتی بیوتیک در کشور، وزیر بهداشت تصمیم گرفت رئیس سازمان غذا و دارو را تغییر دهد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: با هماهنگی سازمان غذا و دارو، محموله‌ای شامل هشت قلم آنتی بیوتیک سوسپانسیون مناسب برای گروه سنی کودکان خریداری شده که در روز‌های آتی وارد کشور می‌شود.
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت تعاونی تولیدی فاران شیمی تویسرکان به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال و صکوک اجاره شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامی عام) به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال از طریق فرابورس ایران از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهند شد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: روند عضویت ایران در سازمان شانگهای در حال تکمیل شدن است.
وزیر خارجه روسیه در مجمع آتی سازمان ملل با مقامات عربی در خصوص اوکراین دیدار و گفتگو می کند.
سخنگوی کاخ کرملین از عدم شرکت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اجلاس آتی مجمع عمومی سازمان ملل یا برنامه ریزی برای سخنرانی در این جلاس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ