اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی برای حضور یک شمشیرباز زن در هانگژو با کمیته ملی المپیک درحال رایزنی است.
رئیس دفتر منطقه‌ای خاورمیانه و شمال آفریقای فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال احمر گفت:کاهش تأثیر تحریم‌های دارویی علیه ایران را پیگیری می‌کنیم.
رییس فدراسیون با ارسال نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی پیگیر وضعیت حق پخش تلویزیونی مسابقات شد.
به گفته مدیر فنی تیم های ملی تکواندو و با پیگیری انجام شده توسط ایران، محرومیت هادی برطرف شده و وی فروردین ماه به گرنداسلم خواهد رفت.
رئیس فدراسیون فوتبال به منظور مذاکره با مسئولان کنفدراسیون آسیا جهت پیگیری مشکل انتقال منابع مالی باشگاه‌های ایران، سفری به محل مقر این کنفدراسیون در مالزی خواهد داشت.
مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال با معرفی اعضای هیات رئیسه پیگیری شد.
با پیگیری فدراسیون دوچرخه‌سواری و موافقت وزارت ورزش و جوانان، رشته ایندورسایکلینگ (دوچرخه‌سواری سالنی) به این فدراسیون واگذار شد.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید این‌ باشگاه درخواست خود را برای استفاده کامل از ظرفیت استادیوم آزادی برای بازی با سپاهان ارائه کرده است.
با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال در حال پیگیری مطالبات این باشگاه از AFC و فیفا است.
وزیر ورزش به صورت مستقیم به ماجرای استفاده از نام جعلی خلیج فارس وارد شد.
با نامه‌نگاری و پیگیری وزیر ورزش و جوانان حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.
برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اظهارات دراگان اسکوچیچ علیه تیم ملی را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.
با توجه به رای صادره از سوی دادگاه به سود فدراسیون چوگان در جدال با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در صورتی که این فدراسیون نتواند با وساطت وزارت ورزش به مطالبات قراردادی خود برسد، مسئله را از طریق مراجع ذی‌ربط حقوقی پیگیری می‌کند.
با پیگیری فدراسیون تنیس و موافقت وزیر ورزش، رشته پدل به این فدراسیون واگذار شد.
فدراسیون بوکس ایران همچنان در حال پیگیری است تا ویزای ملی‌پوشان برای اعزام به اسپانیا را دریافت کند.
رئیس فدارسیون تیراندازی گفت: دستور العمل همکاری وزارت ورزش و دفاع از سوی وزیر ورزش امضا شود خیلی از مشکلات تیراندازی را حل می کنیم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعتراض بازیکنان تیم ملی به کیفیت لباس تیم ملی در اردوی قطر پیگیری شده است، گفت: قرار بود اردوی ما در کشور کانادا باشد و آب و هوای این دو کشور فرق دارد.
فدراسیون فوتبال پیگیر ویزای 3 بازیکن تیم ملی است تا هرچه سریع‌تر بتوانند به اردوی اتریش اضافه شوند.
رئیس فدراسیون شطرنج ضمن تشریح اقداماتی که در رابطه با پرونده سنگین مالیاتی این فدراسیون انجام شده، گفت سازمان بازرسی کل کشور هم نسبت به این پرونده ورود کرده است.
سنگین وزن سابق کشتی آزاد ایران با اشاره به پیگیری های فدراسیون کشتی و کمیته المپیک برای دریافت مدال طلای المپیک، گفت: صحبت هایی برای حضور در کادر فنی تیم ملی داشته ایم.
4 مدیر از باشگاه های لیگ برتری عضو کارگروه حق پخش تلویزیونی در فدراسیون فوتبال شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ