سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعتراض بازیکنان تیم ملی به کیفیت لباس تیم ملی در اردوی قطر پیگیری شده است، گفت: قرار بود اردوی ما در کشور کانادا باشد و آب و هوای این دو کشور فرق دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید لازم باشد وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش ایران ضمن برخورد مناسب با این رفتار ضدانسانی روس‌ها و اعتراض به عدم تامین امنیت ورزشکاران کشورمان، تا مدتی از حضور در مسابقات مختلف با تیم‌های روسیه جلوگیری کند.
مهدی تاج در خصوص اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی و اعتراض دیگر رشته‌ها به این موضوع صحبت کرد.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
اخراج کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در جام حذفی اسپانیا مورد اعتراض باشگاه پالما و سرمربی این تیم قرار گرفت.
در حاشیه بازی پرسپولیس - آلومینیوم یک اتفاق جنجالی دیگر هم رقم خورد که شماره یک سابق و کنونی تیم ملی بازیگران آن بودند.
لوییس فان‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، کری خوانی خود با بازیکنان تیم ملی آرژانتین را تایید کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال برزیل از کیفیت پایین زمین بازی این تیم برابر سوئیس انتقاد کردند.
بازیکن تیم ملی اروگوئه اعتراف کرد که آنها برای کسب پیروزی برابر پرتغال وارد زمین نشده بودند.
بازیکنان تیم ملی انگلیس نسبت به گرمای هوا در دیدار برابر آمریکا و خاموشی تهویه هوای مطبوع، اعتراض کرده اند.
کای هاورتز، مهاجم تیم ملی آلمان، مدعی شد بازیکنان این تیم دیسیگر قصد نمایش رفتارهای اعتراضی را ندارند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان پیش از دیدار با ژاپن در یک حرکت اعتراضی به تصمیم فیفا درباره عدم امکان حمایت از دگرباشان واکنش نشان دادند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از گل دوم انگلیس اعتراض شدیدی به عملکرد داور داشتند و اعتقاد داشتند قبل از آن خطایی رخ داده است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در اعتراض به نژاد پرستی در بازیهای مختلف پیش از آغاز بازی زانو می‌زنند.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
سرمربی تیم ملی اعلام کرد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از تمرین امروز عصر برای انجام وظایف باشگاهی به باشگاه‌های خود باز می‌گردند.
وینگر تیم ملی ایران اعتراف کرد که در تیم ملی فوتبال بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند، او، اما تاکید دارد که اکنون شرایط فرق کرده است.
راضیه جانباز لژیونر و ملی پوش هندبال در اعتراض به فوت مهسا امینی از تیم ملی خداحافظی کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران انتقادات تندی در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم ملی مطرح کرده است.
مینا داوودی ملی‌‌پوش سابق فوتبال زنان که در فصل نقل و انتقالاتی به سپاهان پیوسته، در گفت و گو با ورزش سه، نسبت به عدم دعوتش به تیم ملی اعتراض می‌کند.
بعد از اعلام این فهرست، پرسپولیسی‌های دوآتشه به دعوت نشدن یکی از این بازیکنان اعتراض کردند تا مشکلات با کی‌روش از همین الان شروع شود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند حق دانیال اسماعیلی‌فر بوده که بعد از دادن سه پاس گل در هفته‌های ابتدایی در فهرست تیم ملی باشد
البسه تیم ملی ایران در جام جهانی قطر بر خلاف انتظار از سوی شرکتی تامین می‌شود که مورد اعتراض تعدادی از بازیکنان بود.
گفته می‌شود به دلیل بازتاب بسیار زیاد اعتراض بازیکنان تیم ملی به برخی چهره‌های سیاسی، برخی مسوولان بلند پایه فوتبال ایران با بازیکنان یا بستگان درجه یک آن‌ها تماس گرفتند تا به این ترتیب استوری مورد نظر از صفحه شخصی بازیکنان تیم ملی حذف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ