در آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی برابر ازبکستان، بازار ضربات پنالتی داغ بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
بازیکنان و کادر فنی تیمهای ملی آمریکا و کانادا بعد از دیدار دو تیم در یک‌چهارم نهایی گلدکاپ با هم به شدت درگیر شدند.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
باتوجه به اینکه وضعیت ویزای بازیکنان تیم ملی والیبال برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نامشخص است، سرمربی ایران به سه بازیکن آماده باش داده است.
تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به مصاف ترکیه رفت و در این مسابقه که بهروز عطایی در آن ترکیب‌های مختلفی از بازیکنان را امتحان کرد، ملی‌پوشان سه بر دو مغلوب حریف شدند.
بازیکنان شاخص استقلال در مقطع اخیر در کنار یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
بازیکنان تیم ملی مراکش و اعضای کادر فنی به سرپرستی ولید الرکراکی، سه شنبه به زندان محلی شهر سلا رفتند.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روز‌های فوتبال ایران تبدیل شده است.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
در پی حضور سه بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی ریکاردو ساپینتو چند بازیکن از تیم امید استقلال را به تمرینات فراخوانده است.
اسوون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلستان مدعی شده که گرت ساوتگیت بازیکنان بهتری نسبت به زمانی که او هدایت سه شیرها را بر عهده داشت در اختیار دارد
باشگاه استقلال با انتشار متنی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی و سه نماینده استقلال در این تیم، اعلام کرد: "البته که بازیکنان بیشتری از استقلال شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند."
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: این ارزیابی کلی و عمومی درباره تیم انگلیس است. ولز و آمریکا هم تیم‌های ناشناخته‌ای نیستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و قطعا برابر این سه تیم کار آسانی نداریم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان حضور سه بازیکن از این تیم در لیست تیم ملی برای جام جهانی را قطعی دانست.
اتحاد، جو‌ دوستانه و انگیزه فراوان؛ سه موردی که بازیکنان را به موفقیت در جام جهانی امیدوار کرده است.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.
سه بازیکنان استقلال با هماهنگی کادر فنی در تمرین امروز این تیم حضور نداشتند.
بازیکنان ملی پوش استقلال نیز به مانند سایر نفرات دعوت شده، در اردوی امروز تیم ملی حضور داشتند.
حمید استیلی می گوید که فدراسیون سه بازی تدارکاتی برای تیم ملی تدارک دید اما اسکوچیچ به آنها اعلام کرد برگزاری دو دیدار نیز کفایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ