لیست تیم ملی والیبال هلند برای هفته دوم مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه جهانی کشتی در فاصله ۲۴ روز تا برگزاری رقابت‌های جوانان جهان با لغو میزبانی ورشو لهستان از این مسابقات، اردن را به عنوان میزبان جدید این رقابت‌ها معرفی کرد.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید تا جایگاه نهایی 16 تیم شرکت کننده مشخص شود.
دو ماه تا زمان برگزاری مسابقات جهانی بلگراد زمان باقی مانده و برگزاری اردوی مرداد ماه تیم ملی فرنگی در خارج از تهران در دستور کار است.
دبیر ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر گفت:خانمی آمده بود و می‌گفت فرزند یتیم من با پولی که جمع کرده یک گوشی تلفن همراه تهیه کرده، حالا همان را فروخته تا یکی از میزبانان مهمانی باشد.
روستای در تِفی شهرستان مریوان از سال‌های پیش تا کنون میزبان لک لک های مهاجر به کشور است.
با اعلام رسمی فیفا، جام باشگاه‌های جهان 2023 در شهر جده عربستان و از 21 آذر تا یک دی ماه برگزار خواهد شد.
وزارت امور خارجه ارمنستان خبر داد که وزیر خارجه این کشور راهی واشنگتن شده تا از فردا در چارچوب مذاکرات با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان برای ایجاد راه حل در روابط این دو کشور مشارکت کند.
یوونتوس در هفته بیست و هشتم سری آ امشب در خانه‌اش میزبان هلاس ورونا بود و موفق شد با برتری 1-0 به کار خود در این مسابقه پایان بدهد.
فولادی‌ها دو فصل قبل قهرمان حذفی شدند و امیدوارند تا با یک قهرمانی دیگر سهمیه آسیا را کسب کنند.
رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 20 تا 25 فروردین ماه سال 1402 در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.
نساجی مازندران در هفته بیست و یکم در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان استقلال تهران خواهد بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در رامسر برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتسال ایران احتمالا در فیفا دی اسفند میزبان یک تورنمنت با حضور تیم‌های آسیایی خواهد بود. این در حالی است که برخی تیم های مطرح جهان یا حضورشان را منتفی کرده‌اند یا مشروط.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، روز دوشنبه ۲۱ آذر به دلیل انجام عملیات فنی تا ساعت ۱۲ پذیرای گردشگران است.
بجز استادیوم خلیفه، تمامی ورزشگاه های میزبان جام جهانی شاهد تغییرات بزرگی خواهند بود.
روزنامه‌ها و بازیکنان اسبق قطر از فدراسیون فوتبال این کشور خواستند تا سرمربی تیم ملی را اخراج کند.
تیم ملی قطر در دومین بازی‌اش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ شکست خورد تا حذفش از این مسابقات قطعی شود.
عربستان آخرین میزبان جام قهرمانی جهان باشد و بعد از ریاض این جام به دوحه می‌آید تا مسابقات آغاز شود.
جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی است که از۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در کشور قطر برگزار خواهد شد. این اولین باری است که کشوری عربی از خاورمیانه میزبانی این مسابقات را برعهده دارد.
شانزدهمین کمیسیون مشترک انرژی اقتصادی ایران و روسیه هفتم تا دهم آبان‌ماه به میزبانی روسیه برگزار می‌شود.
شاگردان حسین عبدی در تیم نوجوانان ایران با کسب پیروزی پر گل مقابل قرقیزستان در آستانه‌ی صعود به جام ملت‌های آسیا قرار گرفتند.
در اطلاعیه جدید مجموعه تئاترشهر آمده است: ضمن قدردانی از تمامی گروه‌های نمایشی مستقر در تئاتر شهر که طی روز‌های گذشته آثار نمایشی خود را در تالار‌های مختلف مجموعه روی صحنه برده‌اند به اطلاع می‌رسانیم، بر اساس آنچه در خبر صبح روز دوشنبه (چهارم مهرماه) به رسانه‌ها ارسال شد، بنا بر این بود که اجرای عمومی آثار نمایشی در تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش تئاتر شهر از روز چهارشنبه (ششم مهر ماه) پیش روی مخاطبان قرار گیرند.
وزیر خارجه عراق گفت که بغداد تا کنون میزبان ۵ دور نشست میان تهران و ریاض در سطح اطلاعاتی و امنیتی بوده است و عراق در جهت نزدیکتر کردن دیدگاه های عربستان و ایران به تلاش های خود ادامه می دهد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد: نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان ۲۵ تا ۲۸ آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود تا بازار محصولات ایران‌ساخت در این کشور رونق گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ