عربستان آخرین میزبان جام قهرمانی جهان باشد و بعد از ریاض این جام به دوحه می‌آید تا مسابقات آغاز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اجرای برنامه‌های آماده‌سازی خود، امروز در یک بازی تدارکاتی میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.
مسئولین برگزاری مسابقات غرب آسیا، آخرین بازدید از ورزشگاه کربلا را انجام دادند.
بارسلونا در آخرین بازی فصل با نتیجه 2-1 مغلوب سلتاویگو شد تا موجبات بقای این تیم را فراهم کند.
رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت این هیات در آستانه جام تختی، گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان تیم خلیج فارس ماهشهر خواهد بود.
براساس قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم استقلال باید در تهران از نساجی میزبانی کند و هوادار هم مقابل پرسپولیس در تهران میزبان خواهد بود.
آخرین وضعیت برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران و دلایل تعویق این مسابقات از سوی رئیس سازمان لیگ کشتی تشریح شد.
دو تیم فرانسه و انگلیس، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی را برگزار خواهند کرد.
ورزشگاه 974 از آخرین بازی خود در جام جهانی هم میزبانی کرد و اینک به سرنوشتی دچار خواهد شد که پیش از این برایش تعیین شده بود.
ورزشگاه 974 که یکی از هفت ورزشگاه ساخته شده توسط قطری‌ها برای میزبانی از جام جهانی بوده، امشب و پس از میزبانی از آخرین مسابقه ناپدید خواهد شد.
تیم ملی قطر در آخرین دیدارش در جام‌جهانی‌ای که میزبان بود، شکست خورد.
رقابت‌های گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری سنگال مقابل اکوادور و صعود شیرهای ترانگا و باخت قطر میزبان در آخرین دیدارش مقابل هلند به پایان رسید.
تیم ملی کرواسی در دیداری دوستانه در ریاض توانست 0-1 بر میزبانش پیروز شود. تک گل بازی را آندری کراماریچ در دقیقه 82 به ثمر رساند.
مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ در حالی ماه آینده به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود که گروه اول از ملی‌پوشان کشورمان اواخر هفته جاری برای دریافت ویزا اقدام خواهند کرد.
باشگاه نساجی به سازمان لیگ پیشنهاد داده است میزبان سوپر جام را بر اساس قرعه کشی انتخاب کند.
ملوان بندرانزلی در حالی این هفته میزبان پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته است که بخش دیگری از ایرادات استادیوم خود را برطرف کرده است.
ملوان بندرانزلی در حالی این هفته میزبان پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته است که بخش دیگری از ایرادات استادیوم خود را برطرف کرده است.
با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال تیم ملی آخرین اردوی خود را در تهران برگزار می‌کند.
ایرانی افزود: پس از اتفاقات و تحولات اخیر عراق، طبیعی است که بایستی منتظر بود تا کشور میزبان برای میزبانی و مدیریت مذاکرات آماده باشد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار مرحله مقدماتی در دیداری نزدیک مغلوب ترکیه میزبان شد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ترکیه شکست خورد اما با وجود این ناکامی حریف آذربایجان در مرحله نیمه نهایی شد.
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را شرح داد.
تیم ملی هندبال دختران ایران در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان مقابل میزبان شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ