لیونل مسی در جشن تولد نیمار حضور یافته و با ستاره های حاضر در آن از جمله فالکائو عکس یادگاری گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه بیماری سیفلیس از مادر به بچه بویژه در صورت ابتلای مادر در طول بارداری یا ابتلای قبلی مادر منتقل می‌شود و بیماری‌های شدیدی را برای کودک به همراه دارد، می‌گوید: این عفونت باکتریایی از طریق ارتباط جنسی می‌شود و در کسانیکه مبتلا به ایدز یا هموسکشوال (همجنسگرایی) هستند احتمال بیماری بیشتر است.
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شركت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 همراه با مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه 28 خرداد ماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.
مسی برای فصل جدید اینتر میامی، تیمی که متعلق به بکام است را انتخاب کرده و فصل آینده در MLS بازی خواهد کرد.
اولین بازی لیگ ملتهای والیبال در فصل ۲۰۲۳ با شگفتی همراه بود.
دکتر افشین دوست محمدی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه با تاکید بر اینکه فشار خون بالایی که ناگهانی بروز کند یا برای طولانی مدت تداوم داشته باشد و همراه با تصلب شرائین در فرد باشد می‌تواند تهدیدی جدی برای بینایی محسوب شود، می‌افزاید: در چنین شرایطی خطر بروز خونریزی داخل چشم، بسته شدن عروق شبکیه و و تورم عصب بینایی و در نهایت کاهش بینایی بیمار شود؛ بنابراین خیلی مهمه که ما فشار خون بالا را جدی بگیریم.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال که در حال حاضر در تیم النصر عربستان توپ می‌زند و دوست دخترش، جورجینا رودریگز از شهرت و محبوبیت غیرقابل تصوری برخوردارند. قطعا این سطح از حضور و زندگی در ملاء‌عام با ریسک‌هایی همراه است، درنتیجه جای تعجب نیست که خانواده رونالدو بادیگارد‌هایی داشته باشند. اما بادیگارد‌های رونالدو چه کسانی هستند؟ در این مطلب می‌خواهیم با محافظان دوقلوی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز که از آن‌ها و خانواده‌شان محافظت می‌کنند و ماشین‌های لاکچری این دو را می‌رانند، بیشتر آشنا شویم.
از آنجا که در تهیه ترشی از میوه‌ها و سبزیجات مختلف استفاده می‌شود، نمی‌توان آن را به طور کل بد و مضر دانست. می‌دانیم که میوه و سبزی علاوه بر خواص فوق العاده‌ای که دارند، حاوی فیبر هستند. فیبر‌ها منابع غذایی بسیار ارزشمندی به شمار می‌روند که عمل سوخت و ساز را در بدن بهبود می‌بخشند و از قبل آن منافع زیادی متوجه سلامتی می‌شود.
فوق تخصص آلرژی و ایمنی شناسی بالینی، با بیان اینکه آلرژی‌های فصلی می‌توانند با آسم همراه شوند و به‌مرور تبدیل به آسم شوند، گفت: آلرژی‌های بینی که بیشتر در فصل بهار شاهدان هستیم به‌صورت عطسه، گرفتگی بینی و احتقان هستند، همچنینیکی از شایع‌ترین عواملی که می‌تواند باعث افزایش بروز آلرژی شود، آلودگی‌ها خواهند بود.
رفتار غیرورزشی دریموند گرین در بازی برابر ساکرامنتو بلافاصله با اخراج از سوی داوران همراه شد.
شاخص کل بورس امروز بر خلاف برخی از پیش بینی ها با جهش فوق العاده ای همراه شد.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه معمولا کسانیکه مستعد آلرژی دائمی هستند در خانواده زمینه ابتلا به آسم یا آلرژی‌های پوستی یا غذایی را دارند، می‌گوید: بروز عوارض دوره ای، چون قرمزی و التهاب چشم و نیز عوارض حمله‌ای در مجاری تنفسی مثل عطسه‌های مکرر و گرفتگی بینی بویژه در فصول خاصی مثل فصل بهار خبر از آلرژی فصلی می‌دهد. اما اگر این عوارض با درگیری‌های ویروسی و سبس میکروبی در محاری تنفسی همراه بشود باید به سرماخوردگی نیز شک کرد.
کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.
دیدار گل‌گهر و فولاد آخرین بازی امسال فوتبال ایران خواهد بود که با حذف یک تیم مدعی جام حذفی همراه خواهد شد.
مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: به دلیل عدم تخصیص بودجه و اعتبارات لازم تیم های کمتر از ۱۴ سال ایران از حضور در مسابقات مقدماتی جهانی باز ماندند که این مسئله سقوط تیم‌های ملی فوق به مسابقات پیش‌مقدماتی جهانی را به همراه دارد.
دیدارهای حساس هفته پایانی لیگ برتر جوانان کشور در شیراز، با جنجال و درگیری شدید همراه شد.
فوق ستاره پرتغالی النصر جشن تولد 38 سالگی خود را همراه با سه کیک در عربستان برگزار کرد.
مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال با خروج دو دستور جلسه همراه بود.
مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال با خروج دو دستور جلسه همراه بود.
لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان به همراه تیم پاری‌سن ژرمن وارد ریاض پایتخت عربستان شد.
مارکوس تورام زمانی همراه پدرش لیلیان در تمرین بارسا و کنار لیونل مسی تمرین می کرد ولی یکشنبه تبدیل به دشمن بزرگی برای فوق ستاره آرژانتینی شده بود.
توپ دیدار خاطره‌انگیز میان آرژانتین و انگلیس که با گل به‌یادماندنی و نمادین دیگو آرماندو مارادونا فوق ستاره فقید آلبی سلسته همراه شد، در اختیار علی بن‌ناصر داور تونسی آن دیدار بوده است.
سارا کلی، مادر نوجوان اوتیسمی، که چند ماه پیش رونالدو به دست او ضربه زد و تلفن همراهش را به زمین انداخت، از اتحادیه فوتبال انگلیس خواست که برای فوق ستاره پرتغالی بهترین جریمه ممکن را در نظر بگیرد.
سارا کلی، مادر نوجوان اوتیسمی، که چند ماه پیش رونالدو به دست او ضربه زد و تلفن همراهش را به زمین انداخت، حاضر به مصالحه با فوق ستاره پرتغالی نشد.
فوق تخصص بیماری‌های کلیه و فشارخون، با بیان این موضوع که فشار خون می‌تواند در نتیجه استرس یا تشویش نیز افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: در صورتی که این شرایط علت افزایش فشار خون باشد، بهتر است دراز کشیده یا نشسته و از نفس کشیدن آرام، عمیق و همراه با آرامش برای بهبود وضعیت خود استفاده کنید و انجام این کار را تا زمانی ادامه دهید که با بهبود علامت‌های بیماری مواجه شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ