دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت که هیچ کس موضع روس‌ها در رابطه با جزایر سه گانه را قبول ندارد و به واقع این موضع جای تعجب دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: ایرانیان مرهون تلاش شبانه روزی کادر درمان، تولیدکنندگان داخلی و تامین کنندگان دارو، صنعتگران و سازندگان تجهیزات پزشکی، و تمامی مسئولان و دست‌اندکاران این حوزه هستند؛ اما درعین حال از خسارات ناشی از تحریم‌های آمریکا، و البته کاسبان داخلی تحریم که نان در خون مردم می‌زنند و شریک جنایات تحریم‌کنندگان هستند، نخواهند گذشت.
روسیه و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست اخیر خود در مسکو در بیانیه‌ای مشترک خواهان «ارجاع پرونده جزایر سه‌گانه به دیوان بین‌المللی دادگستری به منظور حل و فصل این مسئله مطابق با مشروعیت بین‌المللی» شده بودند.
دیوان عالی کشور در حکم خود، شیوه‌های مدیریتی محکومان را درباره عرضه ارز فردایی که به دستور مقامات‌بالاتر انجام شده و ضمنا در دولت‌های پیشین نیز ساری و جاری بوده بدون اشکال دانسته است.
عراقچی گفت: روسیه در اوکراین اشتباه زیاد کرده است یا آمریکا را ببینید در عراق چقدر اشتباه کرده است! این طور نیست که پشت میز مذاکره بنشینیم و تصور کنیم مذاکرات را از قبل باختیم! این کتاب ارزش مطالعه دارد و فصل اول و دوم را بسیار توصیه می‌کنم و باقی فصل‌ها برای دروس و رشته‌های تخصصی مفید است.
نخستین کنگره بین‌المللی دیپلماسی ملل، از روز گذشته یکشنبه، ۱۸ تیرماه با حضور عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی، علی اکبر صالحی، قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم و رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی و سفرا و نمایندگانی از کشورهای اتریش، لهستان، کرواسی، مالزی، تاجیکستان، رومانی، روسیه، کره جنوبی، بولیوی، ونزوئلا، فیلیپین، فنلاند، اساتید برجسته علوم سیاسی و روابط بین‌المللی دانشگاه‌های سراسر کشور در تالار پیامبراعظم(ص) دانشگاه اصفهان آغاز شد و تا پایان امروز نیز ادامه دارد.
عراقچی دیپلماسی را شبیه کوه یخی دانست و گفت: آن قسمت بیرونی کوه یخ را دیپلماسی رسمی می‌گویند و آن حجم پنهانی و زیر آب را دیپلماسی غیر رسمی یا همان دیپلماسی ملل تشکیل می‌دهد که از طریق فرهنگی، ورزشی، هنری و رسانه‌ای قابل احیا است.
عراقچی در پاسخ به ادعای بیرانوند در گفتگو با فردوسی پور گفت: به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام، آقایان لطفا خطای خود را اصلاح کنند.
عباس عبدی نوشت: نمی‌دانم که دخالت در بازار ارز فردایی جزو اختیارات بانک مرکزی بوده یا خیر. اگر جزو اختیارات آنان بوده، طبعا حکم صادره باید نقض شود. ولی فرض می‌کنیم که این تصمیم در صلاحیت مقامات بانک نبوده است و مرتکب تخلف یا جرم شده باشند. در این صورت این پرسش مهم مطرح می‌شود که آیا این اقدام فقط از طرف آقای سیف و معاونش رخ داده یا پیش و پس از آن‌ها هم وجود داشته است؟
سخنگوی دولت در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره تاثیر انتشار خبری از عراقچی بر قیمت ارز گفت: آنقدر مردم و مملکت کار دارند که وقت رسیدن به حاشیه را نداریم.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران که به همراه عباس عراقچی اخیرا وارد لبنان شده است، با دبیرکل جنبش حزب‌الله دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
«تسنیم» در انتشار خبر این دیدار عکس آقای عراقچی را سانسور کرده است و «فارس» نام او را از خبر حذف کرده است.
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته برای دیدار با مقامات ارشد سوریه وارد دمشق شد. عباس عراقچی در این سفر او را همراهی می کند.
در مراسم ترحیم آتش‌نشان شهید «قریب رضا دارابی» عباس عراقچی به محمود کریمی تسلیت گفت. آتش‌نشان شهید رضا دارابی، شوهر خواهر محمود کریمی بود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
عراقچی درباره اینکه گفته شده قرار است او به تیم مذاکره کننده اضافه شود یا به این تیم کمک کند، گفت بنده مشاور هستم و هر کمکی لازم باشد، آمادگی دارم.
این خبر کذب را برخی خبرنگاران غربی در توئیتر منتشر کرده بودند که پیرو آن برخی کانال‌های داخلی نیز بدون بررسی صحت خبر آن را منتشر کردند.
یک رسانه یونانی ادعا کرد: عباس عراقچی، امیرعبداللهیان را در اروپا و دیدار‌های دیپلماتیک همراهی می‌کند.
مصاحبه مرد شماره دو برجام یاد آور سعید لیلاز است اما نه به خاطر آن مصاحبه مشهور بلکه به خاطر یادداشتی در اوایل احمدی‌نژاد که می‌خواستند چرخ را دوباره اختراع کنند و او نوشت: ما کلی هزینه برای نظام و مردم تراشیدیم تا اینی شدیم که هستیم. شما دوباره این راه را طی نکنید!
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
اگر در این سفر بخاطر متن و حاشیه‌های ناپسندش قبول دارید که"فرق می‌کنه کی وزیرخارجه باشه" تماس بگیرید با سید عباس عراقچی و به همان بارگاهی که الان زائرش است قسمش بدهید که فورا در کسوت وزیرخارجه در جایگاه صدرالوزرا بنشیند.
محمد مهاجری نوشت: اگر قبول دارید که فرق می کنه کی وزیرخارجه باشه تماس بگیرید با سیدعباس عراقچی و قسمش بدهید که فورا در کسوت وزیرخارجه در جایگاه صدرالوزرا بنشیند ، هم شما را نجات دهد، هم دیپلماسی را ، هم برجام را.
پس از اعلام خصوصی‌سازی کامل شرکت‌های خودروسازی و واگذاری باقی مانده سهام دولت در ایران خودرو و سایپا، گروه صنعتی ایران‌خودرو در فراخوانی، از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای خرید سهام دولتی و درون‌گروهی خود دعوت به مشارکت کرد.
صادق خرازی با انتشار عکسی از یک دور همی با وزیر سابق امور خارجه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ