مربی تیم ملی کاراته گفت: کادرفنی در مورد جوانان ریسک کرد و خوشبختانه جواب این ریسک را با قهرمانی در کومیته تیمی گرفتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو نماینده ایران به مقام های قهرمانی در رقابت‌های تنیس روی میز آزاد جهانی در تونس دست یافتند.
بنیامین فرجی، ملی پوش تنیس روی میز ایران قهرمان مسابقات کانتندر قزاقستان شد.
ملی پوش ایران عنوان قهرمانی مسابقات تنیس روی میز زیر ۱۵ ساله های آزاد جهان در قزاقستان را به خود اختصاص داد.
ملی پوش تنیس روی میز نوجوانان پسر کشورمان در آستانه کسب مدال تاریخی انفرادی تنیس روی میز قهرمانی آسیا قرار گرفت.
ملی پوش تنیس روی میز نوجوانان پسر کشورمان در آستانه کسب مدال تاریخی انفرادی تنیس روی میز قهرمانی آسیا قرار گرفت.
عباسی تاکید می‌کند: «شورایعالی شهرسازی و معماری یک مجموعه تخصصی و قانون‌گذار است. این شورا اختیاراتی دارد که از حضور مقامات عالی‌رتبه کشور بهره‌می‌برد؛ بنابراین شورایعالی نگاه فنی به موضوعات دارد. البته ممکن است در نگاه فنی خود دچار تشخیص اشتباه و خطا شود، اما آنچه که ما شاهد آن هستیم رویکرد شورایعالی صرفاً رویکرد تخصصی است.»
برایتون با گل دقایق واپسین مک‌آلیستر از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1-0 منچستریونایتد را شکست داد.
در یکی از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اتفاقات منحصر به فردی روی سکو‌ها رخ داد.
در یکی از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اتفاقات منحصر به فردی روی سکوها رخ داد.
ما هر روز ساعات طولانی نشسته‌ایم، فرقی نمیکند کجا، در خانه یا محل کار. آیا تا به حال به عادت‌های بد نشستن‌تان دقت کرده‌اید؟ شاید این مسئله مهم به نظر نرسد، اما عادت‌های بد نشستن می‌تواند روی سلامت فیزیکی و روانی اثرات منفی بلندمدت داشته باشد.
وزارت ورزش برای انتخاب سومین مدیرعامل باشگاه استقلال در یک فصل این بار به دنبال فردی متمایز با دو مدیر قبلی است تا شاید بتواند این باشگاه را از وضعیت بحرانی خارج کند.
ستاره نوجوان تنیس روی میز ایران گفت که رؤیایش قهرمانی در المپیک است و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را خواهد کرد.
حسین فرکی که در میان گزینه‌های حضور روی نیمکت تیم ملی قرار داشت، با انتشار نامه‌ای انصراف خود را از سرمربیگری ایران اعلام کرد.
خشک کردن لباس‌ها زیر نور خورشید و با کمک جریان طبیعی هوا عمل ساده‌ای است که هم به صرفه‌جویی در مصرف برق منجر می‌شود و هم برای بهداشت فردی مفید است.
مربی تیم مس رفسنجان می‌گوید چون روز خوب آن‌ها نبوده، بازی را واگذار کرده‌اند.
نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آلبی سلسته حاضر شد.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دو فردی که دیشب وارد دانشگاه شدند، نشانی دفتر بسیج را داشته‌اند. درب دفتر بسیج هم دیشب قفل نبوده و باز بوده است. این دو فرد وارد دفتر شده و دو بطری حاوی ماده اشتعال‌زا به سمت دفتر پرتاب می‌کنند و دفتر را به آتش می‌کشند. حدود ساعت ۷ صبح امروز دانشجویان بسیج از بروز آتش‌سوزی آگاه می‌شوند. البته در آن زمان آتش خاموش شده بود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده با کسی دعوا و پدرکشتگی ندارم و حرفم این است کسانی که در اجتماع قابل اعتماد هستند با حرف‌های خود بنزین روی آتش نریزند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: در دو صحنه مشکوک داور به درستی عمل کرد چرا که بازیکنان استقلال می خواستند زرنگی کنند و پنالتی بگیرند.
تردمیل‌ها اغلب دارای تجهیزات فنی مانند کنترل‌های تنظیم شیب و سرعت هستند که می‌توانند به ما کمک کنند تا سرعت حرکت و مصرف انرژی را تغییر دهیم. اگرچه، آن‌چه روی آن می‌دویم، بر طول گام ما نیز اثر دارد و اگر ورزش در فضای باز را با تمرینات درون خانه عوض کنیم، طول گام می‌تواند تغییر کند.
بنیامین فرجی در فینال تمام ایرانی زیر 13 ساله های رقابت های کانتندر گرجستان در مصاف با فراز شکیبا 3 بر 2 به برتری دست یافت و قهرمان شد.
طبق اعلام پلیس فردی قصد خودکشی بر روی پل پیروزی بزرگراه امام علی (ع) را داشت. با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، این فرد نجات یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ