به نظر می‌رسد امید ابراهیمی به پایان کار خود در فوتبال قطر نزدیک شده و شاید به زودی شاهد خروج او از این کشور باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان سامان تورانیان دیگر بازیکن تازه وارد استقلال هم به صورت قرضی از این باشگاه جدا می شود.
یکی ملی پوش دیگر از تیم تازه وارد لیگ برتر هندبال جدا خواهد شد.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
آندره آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، می‌گوید جدایی روبرتو مانچینی از تیم ملی ام را متحیر کرد.
روبرتو مانچینی 10 ماه مانده تا شروع یورو 2024 پس از توافق با فدراسیون فوتبال ایتالیا از هدایت تیم ملی کشورش کنار رفت.
اخبار مربوط به جدایی امید حامدی فر از استقلال صحت نداشته و او قرار است امروز نیز در تمرینات حضور یابد.
سرپرست تیم ملی والیبال از جدایی مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال ایران خبر داد و گفت:تیم باشگاهی پاول خواستار بازگشت این مربی شده بود و به همین خاطر به کشورش بازگشت.
دروازه بان فصل گذشته استقلال احتمالا تا اواسط هفته آینده از این تیم جدا خواهد شد
نیمار برزیلی بارها علاقه قلبی برای بازگشت به بارسلونا را مطرح کرده اما آبی اناری توان انجام این انتقال را ندارد. اولویت بعدی او انگلیس است که به نظر می‌رسد چند تیم توان پرداخت حق ترانسفر او را دارند.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، احتمال جدایی مهدی طارمی از تیمش را شایعه می‌داند.
محمود مطلق زاده پس از پایان خدمت سربازی‌اش از ملوان بندر انزلی جدا شد.
مدیران استقلال با آرمان رمضانی به توافق می‌رسند و این بازیکن به زودی رضایت‌نامه‌اش را دریافت خواهد کرد.
باشگاه تراکتور اعلام کرد که هرگونه شایعه پیرامون جدایی گوستاوو واگنین اشتباه است.
سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی ۱۰۰‌ـ ۱۵۰ تا دیزی بار می‌گذارند.
هافبک سابق استقلال با جدایی از الوکره به تیم الشمال قطر ملحق شد.
سید ابراهیم رییسی در آغاز سال جدید و در سخنان خود وعده داد که نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد دولت، جدی پیگیری می شود و قرار نیست در این زمینه با افرادی که کارنامه ضعیف یا غیر هماهنگ با دولت دارند و بی انگیزه مماشات شود.
سید ابراهیم رییسی در آغاز سال جدید و در سخنان خود وعده داد که نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد دولت به طور جدی پیگیری می شود قرار نیست در این زمینه با افرادی که کارنامه ضعیف یا غیر هماهنگ با دولت مماشات شود که همین چند وقت اخیر در موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان و دستورات وی و پیگیری معاون اول رییس جمهور عیان شد که دولت تصمیم دارد در سال جدید این مهم را مورد توجه قرار دهد.
سید ابراهیم رییسی در نطق خود در میدان آزادی تهران به شعار «زن زندگی آزادی»‌ هم اشاره کرد و طبعا متفاوت. این گونه که داخلی ها را فریب خورده و خارجی ها را فریب دهنده توصیف کرد. نکته دیگر هم این که هر چند رسانه‌های رسمی در طول دهه فجر میان دولت کنونی و دولت های قبل جمهوری اسلامی تفکیک قایل نشده بودند و به ارایه کارنامه ۴۴ ساله نظام پرداختند اما رییس جمهوری ترجیح داد در نطق رسمی ۲۲ بهمن جدای اشارات کلی ۶ دستاورد دولت خود را نیز مشخصا برشمرد.
با وجود اینکه هنوز فرصت مناسبی به ابراهیم اشکش داده نشده، اما اخبار جدایی احتمالی این مربی پیش از آغاز نیم فصل شکل گرفته است.
مدیرعامل استقلال ملاثانی در مورد جدایی ابراهیم اشکش و آینده این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
دوشنبه شب رئیس مجلس در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم انتقاداتی را نسبت به عملکرد اقتصادی دولت مطرح کرد که می‌توان آن را نخستین انتقادات صریح محمد‌باقر قالیباف از دولت سیزدهم تفسیر کرد.
دکتر محمد ابراهیم تکلو، روانشناس گفت: بهتر است پس از جدایی حداقل برای مدتی اشیاء و وسایل و حتی تصاویر و موزیک‌هایی که ما را به یاد آن فرد می‌اندازد از چشم و گوش خود دور نگه داریم تا روند جدایی طی شود و اینگونه در پروسه جدایی افراد کمتر اذیت شوند.
[سرهنگ]جواد نوروزبیگی فعالیتش در سینما را به عنوان ناظر نظامی و فرد تامین‌کننده تدارکات نظامی در پروژه‌های سینمایی کارش را با ابراهیم حاتمی‌کیا و‌ منوچهر محمدی آغاز کرد، او در سال‌های بعد با قرار گرفتن در کنار مجید مجیدی و فعالیت در پروژه‌های این فیلمساز، زمینه‌های رشد خود را فراهم کرد، نوروزبیگی پس از چند سال‌ و از یک جایی به بعد، این توان بالقوه را در خود دید که از سایه مجیدی بیرون بیاید و به صورت مستقل وارد حوزه تولید فیلم و سریال شود... «برادران لیلا» را می‌توان نمونه خاصی از پروژه‌های سخت جواد نوروزبیگی دانست و شاید اگر بودجه نسبتاً بالای «برادران لیلا» نبود (برخی شنیده‌ها از بودجه ۳۲ میلیارد تومانی این فیلم حکایت دارد)، هیچ تهیه‌کننده‌ای اجازه ساخت این فیلم را به خود نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ