رئیس یوفا، پس از گلایه‌های فرانکی دی‌یونگ، این موضوع را که یوفا با شلوغ‌تر کردن تقویم فوتبالی به دنبال پول بیشتر است رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس، از سوی یوفا با محرومیت جدید مواجه شده است.
یوفا چند روز پیش تایید کرد بارسا به خاطر پرونده نگریرا از حضور در لیگ قهرمانان محروم نخواهد شد ولی اوساسونا به دلیل پرونده تبانی بازیکنانش که مربوط به یک دهه پیش است، از لیگ کنفرانس محروم شد.
الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا، تاکید کرد که میزبانی استانبول از فینال چمپیونزلیگ نواقصی داشته است.
روسلا سنسی، رئیس سابق باشگاه رم به محرومیت سنگین یوفا علیه ژوزه مورینیو واکنش نشان داده است.
رئیس عربستانی کمیته بازاریابی ای‌اف‌سی به اظهارات اخیر رئیس یوفا که به عربستان هشدار داده بود با ولخرجی در نقل و انتقالات راه چین را در پیش گرفته است پاسخی تند داد.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، وعده برخورد قاطع با هواداران متخلف رم را داد.
رئیس یوفا، پس از گلایه‌های فرانکی دی‌یونگ، این موضوع را که یوفا با شلوغ‌تر کردن تقویم فوتبالی به دنبال پول بیشتر است رد کرد.
الکساندر چفرین بر خلاف عده زیادی که معتقدند شانس سیتی در بازی برگشت برابر رئال بسیار بیشتر است، به مادریدی‌ها 50 درصد شانس رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را داد.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، از موافقت باشگاه‌ها با اعلام سقف دستمزد از طرف این نهاد صحبت کرد و رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای می‌گوید بازیکنان از این خبر خشمگین هستند.
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا به جعل سند متهم شده است.
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا اظهارات را درباره درگیری ها در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام داد.
الکساندر چفرین رفتارهای دیبو مارتینز در فینال جام جهانی و سپس در جشن قهرمانی آرژانتین را زیر سوال برد و گفت مسی باید به او در مورد تمسخر امباپه تذکر می‌داد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
به عقیده نایب رئیس یوفا، ناپولی چیزی برای قهرمانی در چمپیونز لیگ کم ندارد.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، در مستند جنگ برای فوتبال، به تندی علیه فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، حرف زد.
چفرین تنها نامزدی بوده که نام خود را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست یوفا اعلام کرد.
آندری پاولکو، رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین، در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که این نهاد «درخواست فوری» را برای فیفا و یوفا ارسال کرده که در آن «خواستار اعمال شدیدترین تحریم علیه مسکو شده است.»
رئیس باشگاه بارسلونا بار یگر به یوفا حمله کرد و گفت که این نهاد توان مقابله با باشگاه هایی که از حمایت دولت ها برخوردارند(پی اس جی و سیتی) نمی شود و به همین دلیل از سوپرلیگ حمایت می کند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، قصد دارد شخصا با رئیس یوفا تماس بگیرد و در مورد عملکرد جنجالی پل فن‌بوکل، کمک داور ویدیویی بازی بارسا و اینتر، صحبت کند.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، امروز ضمن دفاع از پروژه سوپرلیگ اروپا، به شدت از ناصر الخلیفی و الکساندر چفرین انتقاد کرد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، معتقد است که نجات اقتصادی بارسلونا از راه فروش دارایی‌های باشگاه منصفانه نبود و فیفا باید در این قضیه ورود کند.
سه‌شنبه گذشته اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم گرفت تا تیم ملی روسیه را از قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ کنار بگذارد.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، قصد داشت از یوفا برای دریافت وامی هنگفت کمک بگیرد ولی با پاسخ منفی روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ