این توییت از آن جهت کنایه آمیز است که برایتون با صرف هزینه بالا لوکادیا را به خدمت گرفت و انتظار داشت که او نقش یک ستاره واقعی را ایفا کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو خریدهای بزرگی را دنبال می‌کند تا برای کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا آماده شود.
دورتموند که بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد، 70 امتیازی شد و صدر جدول را از چنگ بایرن مونیخ درآورد. این در حالیست که دو تیم تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل دارند. در هفته پایانی بوندس‌لیگا بوروسیا دورتموند میزبان ماینتس است و بایرن مونیخ در خانه کلن به میدان می‌رود.
دورتموند در بازی خارج از خانه آگزبورگ را 3-0 شکست داد و به صدر جدول رده بندی بوندسلیگا صعود کرد.
بایرن با پیروزی پر گل 6-0 برابر شالکه حالا تنها دو پیروزی تا قطعی کردن قهرمانی خود در بوندسلیگا فاصله دارد.
بایرن مونیخ در این هفته از بوندس لیگا، صدر جدول را از دست داد تا بعد از حذف از لیگ قهرمانان، شوک دوم به باشگاه وارد شود. اما عملکرد این تیم در مقابسه با بایرن فصل‌های گذشته چگونه بوده است؟
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، از بازیکنانش درخواست تا با توجه به شرایط جدول بوندسلیگا، در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت تلاش زیادی کنند.
سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه بایر لورکوزن چهارمین گل خود در این فصل بوندس‌لیگا را وارد دروازه اینتراخت فرانکفورت کرد. او دقیقه ۷۲ وارد زمین شد و گل سوم شاگردان ژابی آلونسو را زد تا نتیجه ۳ بر یک رقم بخورد
مهاجم ایرانی لورکوزن با گلزنی برابر شالکه بار دیگر آمار منحصربه‌فرد خود را بهبود بخشید.
پویا نوروزی‌نژاد در هفته چهارم بوندسلیگای آلمان ۱۰ گل برای تیم اینتراخت هاگن به ثمر رساند و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل تا اینجای کار لقب گرفت.
ماکوتو هاسه‌به قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با اینتراخت فرانکفورت تمدید کرد.
سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن، می‌گوید برای درخشش در بوندسلیگا نیاز داشته تا با شرایط این لیگ وفق پیدا کند.
سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن می‌گوید برای درخشش در بوندسلیگا نیاز داشته تا با شرایط این لیگ وفق پیدا کند.
یونیون برلین با تساوی برابر شالکه شانس صعود به صدر جدول بوندسلیگا را از دست داد.
بایرن مونیخ در هفته نوزدهم بوندسلیگا مهمان ولفسبورگ بود و در یک بازی پرگل 4-2 به پیروزی رسید تا دوباره به صدر جدول بوندسلیگا برگردد.
سه برد پیاپی کاری کرد تا شاگردان ژابی آلونسو شکست‌ها و مساوی‌های پیاپی را فراموش کنند.
سه برد پیاپی کاری کرد تا شاگردان ژابی آلونسو شکست‌ها و مساوی‌های پیاپی را فراموش کنند.
به نظر نمی‌رسد سردار آزمون تصمیمی برای ترک لورکوزن داشته باشد. او تمام هم و غم خود را گذاشته تا خیلی زود به ترکیب لورکوزن برگردد و تحت هدایت ژابی آلونسو که پیگیر شرایط او است، در تیم آلمانی و بوندس لیگا بدرخشد.
هفده‌سال قبل، حضور چهار لژیونر فوتبال ایران در آلمان بوندسلیگا را به جذاب‌ترین لیگ اروپا برای فوتبال‌دوستان کشورمان تبدیل کرده بود.
مدیران بایرن مونیخ در تلاش هستند تا مشکل اصلی این تیم در رقابت‌های بوندسلیگا را پیدا کنند اما هنوز موفق به انجام این کار نشده‌اند.
روزنامه‌نگار معروف انگلیسی نوشته که یورگن لوکادیا در دو بازی برای پرسپولیس به اندازه 30 بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا، جزیره و ام‌ال‌اس گلزنی کرده است.
روزنامه‌نگار معروف انگلیسی نوشته که یورگن لوکادیا در دو بازی برای پرسپولیس به اندازه 30 بازی اخیر خود در بوندسلیگا، جزیره و ام ال اس گلزنی کرده است.
بهنام یخچالی به ایران برمی‌گردد؟ بعد از اینکه او قراردادش را با تیم آلمانی فسخ کرد شایعه شد که مقصد بعدی بهنام، ایران، گرگان و تیم شهرداری است.
هافبک ایرانی سابق بوندسلیگا این روزها با مسئولیتی جدید در فوتبال آلمان مشغول است.
مهاجم ایرانی لورکوزن هفته‌ی پرفشار طراحی شده توسط سیوانه پیش از شروع فصل جدید بوندسلیگا را به پایان رساند تا برای بازی شنبه‌شب آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ