رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رفع تعلیق مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری علی بابا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی صفایی می‌گوید هواداران حق دارند انتظار بهترین عملکرد را از داوران داشته باشند.
طبق محاسبات بلومبرگ، ارزش بازار علی بابا که "جک ما"، یکی از موسسان آن بوده است، ۴۵ درصد (۶۲۰ میلیارد دلار) از اوج خود در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده است.
علی حاجی پور پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران از شکست تیم ملی مقابل بلغارستان ابراز تاسف کرد.
سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی ۱۰۰‌ـ ۱۵۰ تا دیزی بار می‌گذارند.
حضور مرتضی پور علی گنجی بازیکن بابلی تیم ملی و پرسپولیس در فینال تورنمنت جام شهدای بابل گرامیداشت یاد مسعود غلامی فوتبالیست بابلی
معاون سازمان هواپیمایی کشوری در مورد تعلیق سایت علی بابا گفت: این سایت به دلیل رعایت نکردن در بخش قیمت ها و تا اتمام راستی آزمایی تعلیق خواهد بود.
علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش گفت: رئیس جمهور و وزیر و نماینده‌ای که فرزندش مدرسه دولتی نرود نمی‌فهمد در این مدارس چه خبر است.
علی‌بابا امروز رسماً از هوش مصنوعی جدیدی به نام Tongyi Qianwen پرده برداشت که برای رقابت با ChatGPT آمده است.
علی‌بابا امروز از مدل هوش مصنوعی زایای خود پرده برداشت. این محصول با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بزرگ است که می‌تواند پیش‌نویس نامه‌ها را بنویسد، برنامه سفر‌ها را تدوین کند، خلاصه گزارش‌ها و ایمیل‌ها را به شما ارائه نماید و کار‌های بسیار بیشتری انجام دهد.
گروه علی بابا تصمیم دارد به ۶ واحد تقسیم شود که برای هرکدام از آنها تامین سرمایه و عرضه‌های عمومی اولیه به طور جداگانه انجام می شود.
میرسلیم در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران درباره اینستاگرام گفته که با فیلترینگ این شبکه «صد درصد» موافق است و «کاری به نظر مردم ندارم.»!
رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد که دولت فرانسه باید بابت رفتارهای جنایت آمیز خود در دوران استعمار آفریقا عذرخواهی کند.
آن بالا ایستادن عادت شماست علی دایی، تصادفی نبود که جایزه "بازی جوانمردانه" توسط شما اهدا شد. چرا ما این‌قدر علی دایی را دوست داریم
آن بالا ایستادن عادت شماست علی دایی، تصادفی نبود که جایزه "بازی جوانمردانه" توسط شما اهدا شد.
با گل علی سبحانی بازیکن سابق تیم ملی جوانان و تیم تراکتور شهرداری همدان از سد مس شهر بابک گذشت.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
مصطفی آجورلو مدیر سابق باشگاه استقلال تصمیم دارد در یک برنامه تلویزیونی جواب علی فتح الله زاده را بدهد.
مناقشه بر سر آبگیری سد چم‌شیر که بیش از یکسال پیش شروع شده بود، یک ماه است بالا گرفته. علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست پنجم دی‌ماه در نامه‌ای به رییس‌جمهوری مخالفت این سازمان را با آبگیری «سد چم‌شیر» تا زمان تکمیل مطالعات و رفع ابهامات اعلام کرده است.
برکناری به صورت ناگهانی صورت گرفت، زیرا علی صالح آبادی (رئیس سابق) یک روز قبل از برکناری در جلسه چهارشنبه هیات دولت شرکت و با خبرنگاران گفتگو و از عملکرد خود و دولت در حوزه ارزی هم دفاع کرد. اگر او می‌دانست یک روز بعد یعنی پنجشنبه از سمتش برکنار می‌شود قطعا نه در جلسه چهارشنبه هیات دولت شرکت می‌کرد؛ نه محکم و با لبخند با خبرنگاران صحبت می‌کرد و نه از عملکرد بانک مرکزی دفاع می‌کرد.
در باب ماجرای فوت اسرا پناهی، اساسا ۶ روایت قابل بازشناخت است که عبارتند از: مرگ اسرا بر اثر وارد شدن ضربه سر در اتفاقات دبیرستان شاهد، بیماری مادرزادی قلبی، دانش‌آموز نبودن، خودکشی با قرص برنج، بستری بودن در بیمارستان در روز وقوع حوادث دبیرستان شاهد و از بنیان ساختگی بودن ماجرا.
با توجه به رای صادره باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۶ میلیون و ۴۱۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد
این تصور که صرفا امضای برجام همه مسائل کشور را بهبود خواهد بخشید تصور نادرستی است. این دامی است که نباید در آن گرفتار شد. به تعبیری برجام برداشتن مانع برای حرکت رو به جلویی است که تمهیدات و سیاست‌گذاری‌های درست و کارآمدی‌های اجرایی را می‌طلبد.
چرا ترس از کرونا نباید به اضطراب تبدیل شود؟
بلیت‌های ارائه‌شده در علی‌بابا، با حسابی سرانگشتی بسیار گران تر از جمع مبلغ بلیت و پرواز و اقامتی است که جداگانه توسط اشخاص خریداری شود و سودی نجومی را بابت خدمات میزبانی نصیب این شرکت می‌کند. تعزیرات و سازمان حمایت هنوز واکنشی به این اعداد نشان نداده اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ