برج میلاد تهران به مناسبت سالگرد جمهوری اسلامی ایران با هلی کوپتر گل باران شد و مراسم ویژه چتربازی و پرش از فراز برج میلاد برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چراغ‌های برج میلاد تهران از ساعت ۲۰ شب تاسوعا، ۴ مرداد ماه خاموش شد و این روند تا پایان عاشورای حسینی ادامه دارد.
سی و دومین فصل مربیگری اکبر میثاقیان در تیم شهرداری نوشهر سپری خواهد شد، تیمی که فصل آینده یکی از 28 تیم حاضر در لیگ 2 خواهد بود.
مدیرعامل برج میلاد گفت: از خرداد سال گذشته پروژه ایمن سازی گود رهاشده مجاور برج شروع شده و تا یک ماه آینده این عملیات به اتمام می‌رسد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت مصطفی چمران و شهدای ستاد جنگ‌های نامنظم عصر سه شنبه (۳۰ خرداد ۱۴۰۲) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
گردهمایی کلوپ ملی پیکان ایران، همزمان با سالروز ۵۶ سالگی پیکان با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و انجمن وسیله‌های نقلیه تاریخی برگزار می‌شود.
چراغ‌های مجموعه برج میلاد در شب شهادت مولای متقیان امشب (سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه) از اذان مغرب تا اذان صبح چهارشنبه خاموش خواهد شد.
برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲ با برگزاری ویژه برنامه های گسترده میزبان مسافران بود و امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از ۳۵۰ هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را زد.
برج میلاد فردا ۱۳ فروردین ماه، پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.
با رای اکثریت آرا بهای بلیت ۱۲۰ هزار تومانی کل طبقات و ۸۰ هزار تومانی سکوی باز برج میلاد به تصویب رسید.
بازدید از برج میلاد تهران برای آتش‌نشانان همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان شهرداری تهران در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی ماه رایگان است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه،واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها، روز زن و مادر تمامی بانوان شهر تهران می‌توانند بصورت رایگان از برج میلاد بازدید کنند.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی برج میلاد به یاد ایشان و در لحظه شهادتشان، خاموش خواهد شد.
برج میلاد بامداد سه شنبه ۱۳ دی ماه از ساعت ۱ الی ۱:۲۰ دقیقه بامداد که لحظه شهادت حاج قاسم سلیمانی در عراق است، خاموش می‌شود.
برج میلاد فردا، سه شنبه و همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) تعطیل است.
همزمان با روز جهانی معلولان بازدید این گروه از شهروندان، در روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ از برج میلاد رایگان اعلام شد.
مجموعه فرهنگی و گردشگری برج میلاد همزمان با عزاداری اربعین حسینی تعطیل است.
برخلاف عرف معمول و مرسوم، جواد خیابانی، مجری این برنامه، از پیش‌کسوتان فوتبال که اتفاقا تعدادشان هم زیاد بود خواست روی استیج بیایند و با کاپ جام جهانی عکس بگیرند! به یکباره چنان ازدحام وحشتناکی شکل گرفت که نماینده فیفا در اقدامی بی‌سابقه تصمیم گرفت کاپ را در چمدانی مخصوص بگذارد و محل را ترک کند!
چراغ‌های برج میلاد به احترام شهدای کربلا و برپایی مراسم شام غریبان امشب ۱۷ مرداد ماه تا ساعت ۲۱:۳۰ خاموش می‌شود.
آقامیری در مورد زمان ایمن سازی گود با تاکید بر اینکه براساس برنامه ریزی‌ها مقرر شده تا پایان سال این مهم انجام شود، گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بعد از ایمن سازی گود باید در این محل متناسب با فضای پیرامونی برج میلاد، مجموعه فرهنگی ساخته شود.
تعطیلی برج میلاد در روزهای تاسوعا و عاشورا
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد این مجموعه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) تعطیل است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد این مجموعه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) تعطیل است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در بورس خبر داد و گفت: از ظرفیت کمیسیون برای تامین مالی آن‌ها در بازار سرمایه استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ