رسانه‌ها از علاقه عربستانی‌ها برای جذب هالک ستاره فصل اتلتیکو مینیرو نوشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینی زهاوی ایجنت معروف در حال کار روی یک عملیات انتقال پیچیده است و این تنها راه برای بازگشت نیمار به بارسلونا میباشد!
یک باشگاه در فوتبال آماتور آلمان قرار است نام کشور عربستان سعودی را روی پیراهنش چاپ کند.
آنخل دی‌ماریا، بازیکن بنفیکا، در دیدار تدارکاتی با النصر عربستان روی حرکت انفرادی یک گل تماشایی به ثمر رساند.
شاگردان رضا عنایتی گل اول مقابل الرائد عربستان را روی یک کار تمرین‌شده به ثمر رساندند.
در کنار پیشنهاد نجومی باشگاه النصر به مهاجم تیم ملی ایران، باشگاه الهلال عربستان همزمان خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی و سرمربی پورتو شده است!
باشگاه نیوکسل پیشنهاد 80 میلیون پوندی خود را برای جذب اورلین شوامنی به رئال مادرید ارائه داد.
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد باشگاه الهلال عربستان برای راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی‌اش به ستاره آرژانتینی را افزایش داده است.
لیونل مسی، اسطوره فوتبال جهان و سفیر گردشگری عربستان سعودی، این بار با خانواده‌اش دوباره به عربستان بازگشته است تا فرهنگ منحصربه‌فرد این کشور را تجربه کند. سفر مسی به عربستان مملو از فعالیت‌های هیجان‌انگیز بوده است. لیونل مسی با خانواده‌اش از اسب‌های اصیل عرب بازدید یک شاهین سفید را روی دستش قرار داد. شاهین‌ها یک پرنده شکاری بسیار مورد علاقه سعودی‌ها هستند و شکار با آن‌ها بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ بادیه نشینان عربستان برای هزاران سال بوده است.
امام همانطور که از سویی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ یعنی در عین حال که تمام تمرکز خود را گذاشته بودند روی رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن، غاصب بودن، متجاوز و قاتل و جنایتکار بودن آن؛ اما از طرفی هم معتقد بودند خود انقلاب بایستی در یک جوشش عمومی با این پدیده برخورد کرد.
تصمیم چین برای درگیر کردن خود در پرونده اختلاف میان عربستان و ایران به وضوح نشان می‌دهد که بازیگر دیگری نیز در این صحنه وجود دارد که باید روی او حساب کرد. کورتز در این باره به نیویورک‌تایمز می‌گوید: «من فکر می‌کنم این مسائل نشان‌دهنده چرخش شرکای ایالات‌متحده به سمت روابط رو به رشد با چین است. آیا این یک تهدید مستقیم برای ایالات‌متحده است؟ این پرسش قابل بحث است، اما آنچه مشخص است این است که نظم منطقه‌ای در حال تغییر است.»
سید محمد صدر در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت: واقعیت این است که برداشت‌هایی که از سیاست خارجی دولت بعد از روی کار آمدن می‌شد این بود که خیلی سیاست خارجی را جدی نمی‌گیرند، مهم نمی‌دانند و حتی صحبت‌هایی که در مورد برجام می‌کردند یا موضع‌گیری‌هایی که در مورد FATF و همین طور کشورهای مختلف داشتند، درک صحیحی از روابط بین‌الملل این واقعیت نداشتند که در دنیای کنونی نمی‌توان تکی زندگی کرد و سیاست انزواطلبانه داشت.
نیمه اول دیدار دو تیم فولاد و الفیصلی در حالی به پایان رسید که موقعیت خاصی روی دروازه‌ها خلق نشد.
سرمایه‌گذاران عربستانی آمادگی خود را برای خرید منچستر یونایتد اعلام کرده‌اند.
پس از ناکامی در سه دیدار گذشته النصر و به ثمر رساندن تنها یک گل از روی نقطه پنالتی، رونالدو اولین پوکر خود در عربستان را به ثبت رساند.
در یک اتفاق کم‌نظیر در فوتبال عربستان بازیکن از روی برانکارد در ماشین حمل مصدوم افتاد.
الفیصلی عربستان در دیدار مقابل الشعله به تساوی یک بر یک رضایت داد.
تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران با شکست نماینده عربستان به فینال مسابقات کشورهای اسلامی راه یافت.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
بعد از کریستیانو رونالدو حالا النصر تمام تمرکز خود را روی جذب سرخیو راموس قرار داده است.
شب گذشته در جریان برگزاری دیدار الفتح - الشباب، درحالی که کریچوویاک از ناحیه سر احساس ناراحتی می‌کرد و روی زمین افتاده بود، «وِلِز» با زدن توپ به سر او کرنر گرفت! منبع: تسنیم
یک مقام یمنی به عربستان هشدار داد که اگر جنگ مجددا آغاز شود همانند آنچه در سال های گذشته روی داد بودجه آنها صفر و با کسری روبرو خواهد شد.
یک روزنامه ورزشی عربستان خبر داد «هروه رنار» سرمربی تیم ملی این کشور تا سال ۲۰۲۷ روی نیمکت عربستان حضور خواهد داشت.
شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های صهیونیست از موافقت عربستان سعودی با گشودن حریم هوایی خود به روی پروازهای یک شرکت هواپیمایی صهیونیست خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ