داور ایرانی حاضر در جام جهانی ۷۶ هزار دلار از قضاوت در این رویداد درآمدزایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی فوری اعلام کرد نیمار با الهلال به توافق رسید و با دستمزدی 80 میلیون یورویی راهی عربستان می‌شود.
ارلینگ هالند برای تبلیغ لباس های خواب پر زرق و برق دولچه گابانا معادل 115 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.
مدیران تاتنهام تمام تلاش‌شان را برای حفظ هری کین، ستاره انگلیسی، به کار گرفته‌اند و پیشنهاد دستمزد هنگفتی را به او ارائه کرده‌اند.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
جام جم: دستمزد اسدی در سپاهان هفته‌‌ای یک میلیارد!
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس ۱۲.۵ میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود ۶ میلیارد تومان بوده است.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس 12.5 میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود 6 میلیارد تومان بوده است.
احمدی لاشکی درباره افزایش فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به ۵۰ درصد بیان کرد: افزایش فوق‌العاده ویژه در شورای حقوق و دستمزد مطرح شده است و منتظر خروجی آن هستیم برای این موضوع به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است البته افراد در اولویت برای بهره‌مندی از افزایش فوق‌العاده ویژه، ۴۳۰۰ نیروی اداری و نیرو‌های خدماتی و سرایداران مدارس هستند. (هم‌اکنون فوق‌العاده ویژه فرهنگیان تا سقف ۳۵ درصد پرداخت می‌شود.)
در صورتی که زین الدین زیدان پیشنهاد هدایت النصر را قبول کند، او دستمزد باورنکردنی 60 میلیون یورو در سال را دریافت می کند.
در صورتی که زین الدین زیدان پیشنهاد هدایت النصر را قبول کند، او دستمزد باورنکردنی 60 میلیون یورو در سال را دریافت می کند.
دستمزد استقلال به قایدی ۱۸ میلیارد تومان افزایش یافت!
قیمت مسکن در همه شهرها به عواملی چون قیمت زمین، مصالح ساختمانی و هزینه دستمزد نیروی کار است با این حال این سوال مطرح است با یک میلیارد تومان پول در کدام شهرها می توان خانه خرید؟
جواد خیابانی گفت: این شایعات ۳۱ میلیاردی که طرح می‌شود خنده‌دار است و فقط باید خندید.
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزد‌های نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزدهای نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.
رسول مجیدی از مجریان ویژه برنامه‌های جام جهانی گفت: صداوسیما به کسی میلیاردی دستمزد نمی‌دهد، اما در تولید یک برنامه اسپانسر نقش بسیاری مهمی دارد وگرنه سازمان صداوسیما به کسی میلیاردی دستمزد نمی‌دهد. حتی اگر آن شخص مهران مدیری باشد.
یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزد‌های میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی‌داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزد‌ها برمی شمارد.
هانسی فلیک با قرارداد ۵.۵ میلیون پوندی گرانترین سرمربی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.
می‌توان گفت هر سفر استانی رئیسی به طور میانگین ۵.۱۷ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد. در این سفر‌ها حدود ۲۰درصد اعتبارات، صرف پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود؛ بنابراین رئیسی برای هر سفر به‌طور میانگین سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان حقوق و دستمزد می‌دهد.
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
دیلی‌میل خبر داد که تراکتور با پیشنهاد دستمزد هفتگی 20 هزار پوند به سراغ اندی کارول رفت اما در جذب این مهاجم ناکام ماند.
در بدترین حالت اقتصادی ممکن برای پرسپولیس، این باشگاه 360 میلیارد تومان باید به بازیکنان و مربیانش بپردازد و در بهترین حالت قرارداد بازیکنان این تیم 250 میلیارد تومان خواهد بود.
رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: یکی از مسایل مهم در کشور حقوق و دستمزد بود. در کنار حقوق و دستمزد، ۵۶ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت قبل را پرداخت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ