اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اعتقاد و باور ما، تحقق محیط زیست مردم پایه است زیرا بدون حضور مردم، نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم همچنین برای سازمان‌های مردم نهاد فرش قرمز پهن کرده‌ایم.
علیرضا بیرانوند به علت اختلافات مالی با پرسپولیس، قرارداد خود را فسخ کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روی یک بازیکن استقلال نظر مساعد دارد و در صورت جدایی بلافاصله درخواست جذب این بازیکن را خواهد داد.
قاصدک گیاه هرزی است دارای برگ‌های پهن تیغی شکل با گل‌های زردی که بعداً به قاصدک تبدیل می‌شود و در چمنزار‌ها یافت می‌شود. این گیاه سرشار از ویتامین آ. آهن، فسفر، کلسیم و پتاسیم است. همین‌طور برای تقویت و شستشوی کبد استفاده می‌شود. چربی‌های ذخیره شده در کبد را از بین می‌برد.
شهبازی می‌گوید: «شهروندان خیلی لذت می‌بردند که در این بزرگراه خلوت و خوش منظر رانندگی کنند. بخشی از تفریح مردم در روز‌های تعطیل هم رانندگی در این مسیر بود. وسط بزرگراه پارک‌وی بلواری با فضای سبز ساخته شده بود. درختان کاج منظم در ۲طرف و کناره‌ها هم درختان سرو نقره‌ای و کاج معروف به کاج تهران در رفیوژ وسط بزرگراه کاشته شده بود.»
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توئیتی به میزبانی پیکان از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تاخته است.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
مرتضی منصور، رئیس باشگاه الزمالک پس از تحمل یک ماه حبس در میان استقبال گرم اعضای این باشگاه و کارمندان وارد دفتر مرکزی باشگاه شد.
دومین باشگاه لیگ برتر انگلیس هم میزبان افطار مسلمانان بود.
آمل- مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متاسفانه هیچ جا برای نوآوران فرش قرمز پهن نمی کنند، گفت: این درحالی که نوآوری عاملی برای خلق ثرورت است.
آمل- مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متاسفانه هیچ جا برای نوآوران فرش قرمز پهن نمی کنند، گفت: این درحالی که نوآوری عاملی برای خلق ثرورت است.
«شاهد-۱۴۹» یا غزه پهپاد پهن‌پیکر ایران است که با ۲۱ متر طول بال و ۳۵ ساعت مداومت پرواز توانایی حمل محموله‌ای نیم‌تنی را هم دارد. / ایرنا
در اقیانوس جانواران و گیاهان شگفت انگیزی زندگی میکنند و تنوع موجود در آن بیشتر از تنوع خشکی است. در این ویدئو یکی از زیباترین جانداران اقیانوس را با حرکاتی موزون می بینید.
فاز مغز بزرگ و لگن پهن شما گرفته تا راه رفتن عمودی، جمجمه با یک دهانه و قوس استخوانی، انگشتان دست، انگشتان پا، دندان‌ها یا نخاع انسانی مان ما ویژگی‌های باستانی بسیاری در بدن خود داریم. بنابراین، به قول "مایا آنجلو" شاعر شاید لازم به یادآوری باشد که ما بیش‌تر شبیه هم هستیم تا بی شباهت به یکدیگر.
اصفهان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان خواستار افزایش پروازهای مستقیم خارجی و قرارگیری اصفهان بعنوان پایلوت پرواز مستقیم هواپیمای پهن پیکر به خارج از کشور شد.
کایل واکر دیشب در تونل ورزشگاه البیت جنگ لفظی‌ای که با کیلیان امباپه آغاز کرده بود را ادامه داد و با بی‌اعتنایی کامل به ستاره فرانسوی خبرساز شد.
کایل واکر، مدافع باتجربه تیم ملی انگلیس، رویارویی با کیلیان امباپه را دشوار توصیف می کند.
برخی از این موجودات دریایی به رغم ظاهر ترسناک خود اندازه کوچکی دارند و در عمقی از آب زندگی می‌کنند که در شرایط عادی احتمال مواجه شدن با آن‌ها برای ما بسیار کم است.
ناهار امروز اعضای تیم ملی فوتبال ایران در وسط زمین چمن محل تمرین برگزار شد.
ویژگی‌های منحصر به فرد پهپاد پهن پیکر کمان ۲۲
فایتر قزاقستانی بار دیگر به سجاد غریبی پیشنهاد داده که با او مبارزه مجددی را برگزار کند.
مشهد ـ عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهردار مشهد باید پاسخگو باشد که در این مدت جذب چند سرمایه گذار به نتیجه رسیده است، آن هم در شرایطی که باید فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: مالیات هایی که برای تولیدکندگان وضع کردیم بسیار سنگین تر از قبل است و از سوی دیگر قدرت خرید بازار کاهش پیدا کرده است و اعلام هم کردیم که باید حقوق کارمندان افزایش یابد! یعنی معادله ای را درست کردیم که نتیجه آن فرار نخبگان و سرمایه ها است.
اگرچه سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در هاله ای از ابهام قرار دارد، در پارلمان این کشور تدارک میزبانی از یک میهمان در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ