بلند قامت‌ترین ملی‌پوش والیبال نشسته ایران که برای نخستین‌بار از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته، می‌گوید این غیبت قابل پیش‌بینی بود و با منطق و بدون گلایه آن را پذیرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
رسانه عربستانی بابت خریدهای گران قیمت و اروپایی الهلال، ابراز نگرانی کرد.
دختر شمشیرباز اپه می‌گوید در حالی که قرار بود به قهرمانی آسیا برود نظر مسئولان فدراسیون تغییر کرد.
در پی اجرای حکم اعدام سه تن از عوامل حمله مسلحانه «خانه اصفهان»، مردم خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با مخلان آسایش و امنیت مردم شدند.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما به هواداران‌مان می‌گوییم خیالشان بابت مجوز حرفه‌ای راحت باشد چون هیچ مشکلی برای پرسپولیس پیش نمی‌آید.
انتخابات است و شور و شوقش، البته اگر مشارکتی درخور رخ دهد یا حداقل چینش نامزدها به شکلی باشد که همه جریان‌ها نماینده خود را داشته باشند. تجربه انتخابات مجلس یازدهم نشان داده که با حذف گسترده نامزدهای انتخابات، میدان رقابت از افراد توانا خالی و مجلس پر‌انتقادی مثل مجلس یازدهم و به باور کارشناسان بدون خروجی قابل‌دفاع تشکیل خواهد شد که یکی از نتایجش افزایش نارضایتی عمومی و بعد ناامیدی از صندوق رأی است. اتفاقی که در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم هم رخ داد و بعد از یک مجلس با مشارکت اندک شاهد یک دولت با حضور نه‌چندان مطلوب رأی‌دهندگان در پای صندوق رأی بودیم که تا امروز در حل مشکلات اقتصادی که چاره‌اش را اقدام انقلابی در یک هفته اعلام می‌کردند هم موفق نبوده است.
ساپینتو با چهره ای درهم و در شرایطی که دستش را روی کمر گذاشته بود، بابت اینکه هنوز قراردادش تمدید نشده، ناراضی بود و اعلام کرد حتی الآن نیز برای برنامه ریزی فصل بعد دیر شده است.
چرا برخی با تنگ‌نظری دایره امر به معروف و نهی از منکر را تنها مساوی با امر به حجاب و نهی از بی‌حجابی می‌دانند؟ چرا نمی‌فهمیم بابت چه چیزی همه واجبات در برابر امر به معروف و نهی از منکر همچون قطره آبی در مقابل دریای پهناور است؟ چرا سختی و ظرافت این مهمترین واجب را درک نمی‌کنیم؟ چرا زبان این نسل را نمی‌فهمیم و ازقضا گمان می‌کنیم با این اعلام برائت‌ها و بیزاری‌جستن‌ها بهترین کار را انجام می‌دهیم؟ باور کنید که اینگونه عمل کردن در قبال خطاها، خود بزرگترین خطاست.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف» دادگاه «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص هلال‌احمر با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
قم- امیرآبادی نماینده قم در خانه ملت در واکنش به حوادث مسمومیت دانش آموزان قمی در مدارس این استان اعلام کرد که سوال از وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار قرار داده است.
روح‌الامینی، نماینده مجلس در واکنش به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت گفت: این توجیهات که برای ۹ وزیر درخواست استیضاح شده و اگر اعلام وصول کنیم این باب باز می‌شود، درست نیست. به وظایفتان عمل کنید. ما را به سمت اعتراض مدنی و استعفا از نمایندگی سوق ندهید.
لوپاریزین اعلام کرد لیونل مسی و پاری سن ژرمن درباره تمدید قرارداد ستاره بزرگ آرژانتینی به توافق رسیده‌اند.
علیرضا بیرانوند اعلام آمادگی کامل خود برای حضور در دربی را به کادرفنی اعلام کرده تا یکی از چالش‌های اصلی این تیم در دربی کاهش یابد.
بر اساس رای فیفا، تیم ملی آلمان بابت تخلف پیش از دیدار با اسپانیا 10 هزار یورو جریمه شد.
پس از اعلام فهرست تیم ملی مراکش برای حضور در جام جهانی، تعدادی از این بازیکنان واکنش های خود را در فضای مجازی منتشر کردند.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در واکنش به اظهارات توهین آمیز حسن عباسی علیه اهالی فوتبال اقدام به شکایت از این فرد کرده است.
سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی تهران ادامه داد: اینکه عنوان می‌شود محکوم به مرخصی وصل به آزادی مشروط اعزام شده است صحت ندارد و وی با پایان مرخصی باید خود را به زندان معرفی کند.
با اعلام یک نشریه ترکیه‌ای، باشگاه گالاتاسرای هم مشتری مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو شد.
با اعلام یک نشریه ترکیه‌ای، باشگاه گالاتاسرای هم مشتری مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو شد.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ