از سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، به عنوان گزینه مطلوب مالک PSG برای جانشینی کریستوف گالیته یاد می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی یک ادعای جدید درباره علت بازگشت کیلیان امباپه به تمرینات پاری سن ژرمن مطرح کرد.
ملک وسیع بن‌سلمان در غرب پاریس، ساختمانی نوساز است که شبیه یک قصر قرن هفدهمی است و فناوری به کار گرفته شده در سینما و استخر شنای لوکس آن در دنیا بی‌نظیر است.
ستاره فرانسوی نمی خواهد هیچ کدام از مزایای مالی ماندن در پاریس را از دست بدهد.
سرانجام باشگاه ون پارس اصفهان با انتشار بیانیه‌ای به اخبار پیرامون واگذاری امتیاز این باشگاه واکنش نشان داد.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس در کنفرانس فناوری ویوا در پاریس گفت: «برای جلوگیری از تبدیل‌شدن هوش مصنوعی به یک چیز غیرقابل کنترل، به یک سری قوانین در این خصوص احتیاج داریم. اگر این اتفاق رخ ندهد، عاقبتی فاجعه‌آمیز برای بشریت شکل خواهد گرفت.»
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پارس جنوبی را به دلیل برخی تخلفات مقابل استقلال با جریمه روبرو کرده است.
تراز مالی پی اس جی سال به سال بدتر می شود و این باشگاه در حال تبدیل شدن به ماشین هدر دادن پول است.
سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، با انتشار پیامی طعنه‌آمیز از ایلان ماسک خواست که فقط به فکر کسب درآمد از توییتر نباشد.
پاری سن ژرمن که ممکن بود به دلیل مبلغ پاداش کیلیان امباپه به تخطی از قوانین فیرپلی مالی متهم شود به دلیل استفاده از ترفندی حسابداری با مشکل مواجه نخواهد شد.
لو پاریزین ادعا کرد تاد بولی، مالک چلسی، سه شنبه شب راهی پاریس شد تا با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، در مورد انتقال نیمار مذاکره کند.
در صحنه‌ای از این فیلم گروهی از سربازان فرانسوی را پس از دستگیری در یک ماموریت مخفی به پایگاه واکاندان در مالی دستبند به دست را به جلسه سازمان ملل می‌آورند و باعث شرمساری سفیر پاریس در سازمان ملل می‌شوند.
گلر تیم ون پارس که در دیدار مقابل پرسپولیس از ناحیه بینی آسیب دید، این روزها با ماسک در تمرین و بازی‌های تیمش شرکت می‌کند.
به گفته آقای پرایس، آقای بلانک در دو سال گذشته به عنوان کارشناس هسته‌ای مامور به خدمت در وزارت خارجه آمریکا بوده و ماموریتش به پایان رسیده است.
دارایی‌های آل نهیان شامل دارایی‌هایی مانند باشگاه فوتبال منچستر سیتی، ده‌ها قصر از جمله Chateau de Baillon در شمال پاریس و بیشتر ساختمان‌های منحصر به فرد برکلی لندن است. اما نقطه اصلی دارایی‌های این خانواده در یک شبکه سلطنتی قرار دارد، شبکه گسترده‌ای از شرکت‌ها تحت عنوان «گروه رویال» که بیش از ۲۷۰۰۰ نفر را در زمینه‌های مالی گرفته تا رباتیک استخدام می‌کند. این شبکه توانسته است طی دو دهه گذشته، از یک شرکت نسبتا کوچک به شرکتی با دارایی‌هایی به ارزش نزدیک به ۳۰۰ میلیارد دلار تبدیل شود.
بورسیه ورزشکاران پناهنده توسط IOC از طریق برنامه همبستگی المپیک تامین می‌شود و ورزشکاران برای تمرین و رقابت برای رسیدن به المپیک پاریس ۲۰۲۴ حمایت مالی می‌شوند.
مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن بخشی از سهام باشگاه پرتغالی اسپورتینگ براگا را به تملک درآورد تا دایره حضورش در فوتبال اروپا گسترده‌تر شود.
ناصر الخلیفی، مالک قطری پاری سن ژرمن، درگیر یک پرونده اخاذی شده است.
ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری سن ژرمن، قهرمانی رئال مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان را اتفاقی عجیب توصیف کرد.
ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: راب فرستاده ویژه ما در مورد ایران است و وی همچنان مسئولیت تیم و تلاش‌های ما را در این حوزه را بر عهده دارد.
ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: راب فرستاده ویژه ما در مورد ایران است و وی همچنان مسئولیت تیم و تلاش‌های ما را در این حوزه را بر عهده دارد.
کارشناسان اقتصادی می‌گویند باشگاه‌های بارسا، پاری‌ سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و رم به تخطی از قوانین فرپلی مالی محکوم خواهند شد ولی آرسنال از این محکومیت می‌گریزد.
رئیس ستاد مشترک ارتش فرانسه امروز اعلام کرد: آخرین نظامی فرانسوی کشور مالی را ترک کرده است.
مالک آمریکایی لیون، تاسیس آکادمی باشگاه پاری سن ژرمن در ایالت فلوریدا آمریکا را مضحک عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ