وزیر امور خارجه با بیان اینکه تجربه نشان داده که سیاست تحریم علیه ملت‌ها، موفقیت آمیز نبوده است،گفت: تحریم‌های اعمال شده علیه کشور مالی را سازنده نمی‌دانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا، دور جدید تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو را مهر تاییدی بر شکست سیاست تحریمی کاخ سفید توصیف کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: امروز بسته تحریمی جدیدی را علیه ایران به دلیل نقض حقوق بشر وضع خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید سه نفر اعدام شدند و به همین خاطر ما بسته تحریمی جدیدی وضع خواهیم کرد.
وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید تحریم جدید اروپا علیه دمشق اعلام کرد: سیاست اتحادیه اروپا تهدیدی جدی برای زندگی و معیشت سوری هاست.
وزیر خزانه داری آمریکا به بی تأثیر بودن تحریم‌های اعمال شده از سوی این کشور بر ایران اذعان کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعتراف کرد که این بلوک برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه، دیگر گزینه‌های زیادی ندارد.
دولت آمریکا در ادامه پیگیری و اصرار بر سیاست اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشورهای مستقل امروز پنج‌شنبه اعلام کرد ۳۹ شرکت و نهاد را به بهانه کمک به فروش محصولات پتروشیمی ایران، تحریم کرده است.
کاخ سفید اعلام کرده است که آمریکا و آلمان تا زمانی که لازم باشد سیاست تحریم علیه روسیه را ادامه خواهند داد.
اگرچه تحریم‌های ضدروسی اقتصاد مسکو را ۲.۱ درصد کوچک‌تر کرد اما این مقدار با پیش‌بینی ۱۵ درصدی غرب، فاصله قابل‌توجهی دارد؛ موضوعی که آشکار از شکست سیاست تحریم علیه کرملین حکایت می‌کند.
بنا به اعلام مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، تحریم های اقتصادی علیه زیمبابوه تا یک سال دیگر تمدید می شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جزییات بسته تحریمی جدید بروکسل علیه مسکو را اعلام کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که ناکارآمدی تحریم ها علیه روسیه به دلیل افزایش بهای جهانی انرژی است!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مطرح کردن اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: «ما قصد داریم بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران را بر اساس اقدامات حقوق بشری آن‌ها ارائه کنیم و این یک بسته مهم از تحریم‌ها علیه ایران است که مسئول رخداد‌هایی است که اخیراً علیه معترضان داخل ایران رخ داده است».
اتحادیه جهانی علمای مقاومت با صدور بیانیه ای تأکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه سوریه با منشور حقوق بشر مطابقت ندارد و به نفع دشمن صهیونیستی و در راستای سیاست ناعادلانه آمریکا اعمال شده است.
«در پی اقدام اخیر پارلمان اروپایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دادنِ رای مثبت قابل توجه به طرح تروریستی اعلام کردن سپاه، تحلیل و تفسیر‌های زیادی در مورد پیام‌ها و تبعات این مساله و تاثیر آن بر آینده روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با ۲ تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به واکاوی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.»
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست دیپلمات های ارشد این اتحادیه با محوریت بسته تحریمی جدید علیه روسیه بدون نتیجه به پایان رسیده است.
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه این کشور در قبال ایران، از اعمال تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه این کشور در قبال ایران، از اعمال تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه این کشور در قبال ایران، از اعمال تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
یک مقام ارشد کاخ سفید گفت که تحریم ها علیه سوریه با وجود امضای توافقنامه ترسیم مرز دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.
صدراعظم آلمان می‌گوید که بیش از ۳۰ درصد آلمانی‌ها با سیاست اعمال تحریم علیه روسیه مخالف هستند.
کمپین بین المللی آکادمیک با انتشار بیانیه ای، خواستار تحریم آکادمیک رژیم صهیونیستی و ممنوعیت شرکت در برنامه های علمی آن شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تاثیر وضع تحریم‌ها بر توافق هسته‌ای ادعا کرد که تحریم‌ها با آنچه او "سرکوب معترضان ایرانی خواند" مرتبط است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر با حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: دور جدید تحریم ها، سران سیاسی و همه مقامات روسیه را که در همه پرسی غیرقانونی در اراضی اشغالی اوکراین دخیل باشند، هدف قرار می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ