اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از این بخش خصوصی از معرفی نماینده حقوقی به محاکم محروم بود اما با الحاق یک‌بند به یکی از مواد طرح تأمین مالی و جهش تولید، اجازه استفاده از نماینده حقوقی به کلیه بنگاه‌های خصوصی اعطا شد.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیسترئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیست.
مشهد _ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
پارلمان بخش خصوصی خود را آماده می‌کند تا در دوم خرداد سال جاری هیئت‌رئیسه اتاق‌های استانی و سپس اتاق ایران را اعلام کند و در این میان بر سر ریاست اتاق تهران و اتاق ایران رقابت سنگینی در‌گرفته است و لابی‌های گسترده‌ای میان چهره‌های پرنفوذ و صاحبان چندین‌و‌چند‌ساله کرسی‌های اتاق و دولت انجام می‌شود تا امسال هم ترکیب هیئت‌رئیسه پارلمان بخش خصوصی را به چنگ آورند. موضوعی که البته موجب انتقاد شدید برخی چهره‌های بخش خصوصی و فعالان صنایع است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر کشور گفت: تاکید ما در دولت‌سیزدهم این است که از بخش خصوصی حمایت شود.
تبریز-رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اینکه رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید انتخاب کرده‌اند، هدف اصلی ما رفع موانع تولید و میدان دادن بیش از پیش به بخش خصوصی است.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
رئیس سازمان فضایی ایران و دبیر شورای عالی فضایی گفت: بخش خصوصی صنعت فضایی ما رشد یافته و بالغ شده نیست. اما در ۱۰ الی ۱۵ سال گذشته شرکت‌های خوبی شکل گرفته و حوزه دولتی از آن استفاده می‌کند.
رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی بعد از واگذاری نباید رها شود بلکه باید به نحوی مورد حمایت قرار گیرد که در راستای ثروت‌آفرینی پایدار و رشد اقتصادی عمل کند.
عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی می‌گوید؛ عملکرد برخی شرکت‌های موفق خودروساز و قطعه ساز گواه بر است که آنها  می‌توانند مشکلاتی که دامنگیر صنعت خودرو شده است را رفع نمایند.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
نام گروه بهمن در تازه‌ترین ارزیابی برترین شرکت‌های ایران در میان پنجاه شرکت برتر قرار گرفت و در عمل بهترین خودروساز بخش خصوصی از نظر شاخص‌های صنعتی را از آن خود کرد.
یکی از اشتباهاتی که معمولا در این زمینه رخ می‌دهد، این است که مسئولان فکر می‌کنند مولدسازی اموال یعنی فروش دارایی‌های عمومی. به عنوان مثال فرض کنید در میان این اموال یک زمین بلااستفاده وجود دارد. لزومی ندارد این زمین فروخته شود. می‌توان با همکاری بخش خصوصی یک فضای سبز در قالب پارک در آن ساخت که هم امکان تفریح و ورزش در آن وجود دارد و موجب افزایش سطح سلامت جسمی و روحی افراد جامعه می‌شود و هم می‌تواند فضای مناسبی برای اشتغال‌زایی باشد. این اقدام هم نوعی مولدسازی است
رئیس‌جمهور در نشست مشترک هیئت دولت با استانداران سراسر کشور گفت: باید به بخش خصوصی برای کارها میدان واقعی داد، نه میدان حرفی.
عدم پیش‌بینی رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۶ و پیش از آن شاید به معنای منفی بودن آن است به‌ویژه که پیش‌تر اعلام شد که سرمایه‌گذاری در کشور حتی کمتر از مقدار لازم برای جبران استهلاک است. این‌ها یعنی اینکه یک فاجعه تمام‌عیار برای اقتصاد و مردم ایران در راه است. برای درک این مساله کافی است که به یکی از آخرین تصمیمات اعلام شده اشاره کنیم که می‌خواهند حقوق کارکنان را در سال ۱۴۰۲ فقط به میزان متوسط ۲۰ درصد افزایش دهند. طبعا با تجربه‌ای که از افزایش ۵۷ درصدی سال گذشته کارگران به دست آورده‌اند، حقوق بخش کارگری را هم خیلی کمتر افزایش خواهند داد. این به معنای فقیرتر شدن حقوق‌بگیران خصوصی و عمومی است.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
معاون اول رییس جمهور گفت: لازمه توسعه روابط اقتصادی و ارتقاء سطح مناسبات تجاری ایران و بلاروس این است که هماهنگی و تعاملی سازنده میان دولت ها و بخش خصوصی دو کشور ایجاد شود.
مسئول کمیته داوران فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد که برای کمک به این رشته ورزشی باید آن را عمومی کنیم و با الگوبرداری از سایر کشورها و به میدان آوردن بخش خصوصی، زمینه جذب استعدادها و رشد اسکواش را فراهم کرد.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری از در دستور کار قرار گرفتن توسعه سرانه‌های خدماتی در حوزه میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری خبر داد.
تفاهم نامه مشارکت مالی سه جانبه طرح تکمیل طرح انتقال برق اسمالون - مروست میان ایمیدرو، شرکت برق منطقه‌ای یزد و یک شرکت بخش خصوصی امضا شد.
مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران در پژوهشی در خصوص وضعیت حمل و نقل کشور، چالش های این بخش را به دو قسمت میان و کوتاه مدت تقسیم کرده است.
داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سؤالاتی دارند می‌توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از طریق بخش پاسخگویی سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام یا با شماره ۰۲۱۴۲۱۶۳ در ساعات اداری در میان بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ