سرمربی تیم ملی زنان روسیه اعلام کرد که این تیم احتمالاً برای بازی دوستانه با تیم ملی زنان ایران راهی تهران خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین حسینی بعد از غیبت در بازی برگشت پارسال روز چهارشنبه بار دیگر در نقش جهان به میدان می رود.
محمدرضا خانزاده با گذشت 1.5 سال از درگیری با فرهاد مجیدی بار دیگر مقابل استقلال به میدان می رود.
دختر فریب خورده می‌‌گوید: نوبت من که شد اول پول خواست بعد گفت بگو مشکلت چیست، تا مشکلم را گفتم یک کتاب کهنه بازکرد و گفت طلسمی در بخت تو می‌بینم که فقط با صیغه موقت حل می‌شود، بعد هم گفت اگر این طلسم از تو به آن مرد وارد شود من گناه کرده‌ام برای همین بهتر است صیغه خودم شوی..
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
مقتول که دو فرزند هم دارد توسط ۵ نفر از فامیل‌های همسرش مورد تعرض قرار گرفته و بعد از این که عکس و فیلم‌های ناجورش به موبایل همسرش فرستاده شد، شوهرش از شدت خشم وارد شده دست به این جنایت زد.
گاوی، ستاره جوان بارسلونا، از این به بعد بار دیگر با شماره 30 این تیم به میدان خواهد رفت.
بر اساس یک مطالعه جدید بزرگ، زنان بیشتر از مردان پس از جراحی بای پس عروق کرونر قلب جان خود را از دست می‌دهند.
بعد از جولان سعید مهری در میانه میدان استقلال این بار آرش رضاوند نمایش خوبی از خود به جا گذاشت.
تیم ملی هندبال مردان ایران که صعود خود را برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعد رقابت های جهانی مسجل کرده بود در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا شکیت خورد.
حجت الاسلام فلاحتی با بیان اینکه زنان و مردان مومن و خانواده‌های معزز شهدا از کشف حجاب‌های رخ داده نگران هستند، افزود: دخترانی که کشف ححاب کردند و تعدادشان اندک است بدانند که این عمل‌شان جرم است و نظام اسلامی اجازه نخواهد داد که عده‌ای با این عمل باعث ناراحتی خانواده‌های مسلمان و اهل تدین شوند، البته از شورای عالی امنیت ملی و سازمان فضای مجازی کشور هم انتظار داریم تصمیماتی که گرفته‌اند عملی کنند.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران که اخیرا مسابقات قهرمانی جهان را با قهرمانی به پایان رساند این روزها در شرایط پادرهوایی به سر می‌برد طوریکه با وجود رویدادهای پیش رو، برنامه تمرینی ندارد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران که اخیرا مسابقات قهرمانی جهان را با قهرمانی به پایان رساند این روزها در شرایط پادرهوایی به سر می‌برد طوریکه با وجود رویدادهای پیش رو، برنامه تمرینی ندارد.
مدیرعامل باشگاه پارت نوین گفت: بعد از موفقیتی که در لیگ تکواندو داشتیم، حضور در لیگ برتر مردان و تشکیل تیم کیک بوکسینگ بانوان برای ورود به لیگ از اهداف بعدی ماست.
مهاجم پرسپولیس بعد از مدت‌ها این فرصت را خواهد داشت تا در ترکیب سرخپوشان به میدان رفته و بار دیگر به عنوان گلزن ظاهر شود.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
بعد از بیست و دو سال بار دیگر غول ایتالیایی فوتبال اروپا در ماکسیمیر به میدان خواهد رفت.
آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا، بعد از 329 روز امشب برای اولین بار در یک بازی لالیگا برای بارسا از آغاز به میدان می‌رود.
روبرت لواندوفسکی بعد از 8 سال بار دیگر مقابل بایرن به میدان رفت وموفق به گلزنی نشد.
اکثر زنان یا مردان بعد از خیانت همسرشان آن‌چنان صدمه روحی و روانی می‌بینند که اغلب مطمئن نیستند که بتوانند به زندگی مشترک ادامه دهند؛ آن‌ها باخیانت دیدن از همسرشان، ذهنشان پر از سؤال‌های بی‌جواب می‌شود که همین مسئله آن‌ها را از گرفتن تصمیم درست و منطقی عاجز می‌کند.
نساجی بعد از 393 روز بار دیگر در استادیوم شهید وطنی به میدان می آید. این بازی پنج شنبه ساعت 20 با ملوان برگزار می شود.
علی اصغر آسیا بری نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کاراته مردان کشورمان در مسابقه نخست خود به مصاف حریفی از کشور سنگال رفت.
تیم ملی جوانان بعد از قهرمانی در کافا بار دیگر تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی از سر می گیرد چرا که قرار است شهریور ماه در بازی های مقدماتی جام ملت ها در شهر بیشکک حاضر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ