عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز فرآیند اجرایی احداث هتل‌های فرودگاهی در ۲۳ شهر کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکیل مدافع ۳ نفر از محکومین گفت: آقایان سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی از زندانیان محکوم شده، از زندان اوین به خارج از زندان منتقل شدند.
فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرآیند تجمیع ۴ خبرگزاری در وزارت فرهنگ آغاز شده است، ما دنبال کم‌کردن کار نیستیم بلکه به دنبال افزایش استاندارد هستیم.
شهریار افندی زاده در نشست مشترک مسئولان وزارت راه و شهرسازی با راسامیت رئیس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ از آغاز فرآیند اجرایی و پیشبرد پروژه مطالعاتی مشترک با اسکاپ خبر داد.
شهردارمنطقه ۱۳ تهران از اجرای پروژه صورت وضعیت الکترونیک حوزه‌های مختلف منطقه با هدف اجرایی شدن سیاست شفافیت نظام مالی و اقتصادی شهرداری تهران خبر داد.
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از آغاز فرآیند معرفی نیروهای ذخیره آزمون استخدامی نیروی اداری سال ۱۴۰۰ قوه قضائیه خبر داد.
فاطمی امین وزیر صمت گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
فاطمی امین وزیر اقتصاد گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
براساس آیین‌نامه اصلاحی طرح مولدسازی، همه درآمد‌های حاصل از اجرای طرح درباره اموال وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا در همان وزارتخانه و در جهت طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها هزینه خواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از آغاز فرایند اجرایی طرح مولدسازی دارایی‌های دولت از بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق اسفند ماه به صورت علی الحساب امروز واریز خواهد شد.
در راستای تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی، فرآیند ورود ۶ سیستم VAR به کشورمان آغاز شده است.
رئیس سازمان فضایی ایران از آغاز فاز اجرایی منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با شروع فرایند مناقصه و شناسایی شرکت‌ یا شرکت‌های مجری، فاز اجرایی این پروژه رسما کلید زده شد.
رئیس کلینیک تحقیق و توسعه مرکز جامع توانبخشی از آغاز فرآیند توانبخشی سالمندان در مرکز جامع جمعیت هلال احمر خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از توافق با چهاربانک برای تسریع در ارایه تسهیلات اجرای قانون جهش تولید مسکن خبر داد و گفت: فرآیند واگذاری واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی از ماه آتی به متقاضیان آغاز می‌شود.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از آغاز فرآیند صدور گواهینامه فنی در حوزه ادوات ریلی در مرکز تحقیقات خبر داد.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا گفت: ۸۰ هزار درخواست برای محصولات یک خودروساز ایرانی در ونزوئلا ثبت شده که امروز با ارسال هزار دستگاه در مرحله نخست، فرآیند اجرایی کار آغاز شده است.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا گفت: ۸۰ هزار درخواست برای محصولات یک خودروساز ایرانی در ونزوئلا ثبت شده که امروز با ارسال هزار دستگاه در مرحله نخست، فرآیند اجرایی کار آغاز شده است.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: بازیکنان جوان ما جسارت حمله کردن نداشتند  و باید از لحاظ تاکتیک با آنها کار شود.
فرشید مسجدی گفت: با آغاز فرآیند تمرکز حساب‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در خزانه داری کل از تیر ۱۴۰۱، ظرف یک ماه و نیم، ۳۰ درصد پیشرفت در اجرای این قانون رخ داد.
مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از آغاز فرایند ثبت نام پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: در این آزمون ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در جهاد کشاورزی جذب می‌شوند.
وزیر آموزش و پرورش درباره زمان دقیق اجرای رتبه بندی گفت: زمانبندی رتبه بندی اینگونه است که فرایند از ۲۶ ام مرداد شروع می‌شود. این فرایند برای هر فردی قاعدتا حداقل یک ماه است و نباید از زمان شروع کار، برای هر فرد بیش از ۱.۵ ماه به طول بینجامد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.
مجموعا حدود ۵۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، در سال جاری پذیرفته می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ